Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #41 Skrevet 2. oktober 2006 Man kan starte behandlingen selv at hemoroider. Det finnes krem og stikkpiller for dette på apoteket, reseptfritt. Prøv det en ukes tid, så ser du. Normalt så skal det bli borte av seg selv. ← Man bør gå til lege! Til deg som ville stikke hull på den, ikke gjør det, det er en form for åreknute så det blir mye søl.
Gjest puh Skrevet 2. oktober 2006 #42 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde en klaseformet hemoroide som til slutt måtte opereres bort, satt på do og grein og stringtruse var bare å glemme. Mine plager kom under første fødsel og utviklet seg med tiden, prøvde både kremer og stikkpiller men det hjalp bare kortvarig. Nå er livet helt annerledes, og tre år etter har jeg ingen tegn til dette svineriet.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #43 Skrevet 2. oktober 2006 Tenker jeg kjøper Alcos Anal på apoteket i dag og ser om det hjelper. Hvis det ikke er bedre etter x antall dager som står på pakningen evt, så får jeg prøve å våge meg til lege en tur kanskje...
Gjest bente85 Skrevet 2. oktober 2006 #44 Skrevet 2. oktober 2006 Man bør gå til lege! Til deg som ville stikke hull på den, ikke gjør det, det er en form for åreknute så det blir mye søl. ← Man trenger IKKE det, det går faktisk an å behandle dette selv, med reseptfrie legemidler på apoteket. Det har jeg gjort mange ganger, og det har virket.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #45 Skrevet 2. oktober 2006 HVordan har det fungert når du har brukt slike? Jeg har nettopp kjøt slike Alcos Anal stikkpiller og satt inn en... Litt ekkelt. Får håpe det hjelper! Men heldigvis har jeg ikke store problemer med hemoroidene.
tuji Skrevet 2. oktober 2006 #46 Skrevet 2. oktober 2006 Man trenger IKKE det, det går faktisk an å behandle dette selv, med reseptfrie legemidler på apoteket. Det har jeg gjort mange ganger, og det har virket. ← Det er absolutt ikke i alle tilfeller man kan behandle det selv. Trådstarter bør gå til legen, i stedet for å høre på oss her inne som ikke vet hvor ille det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå