Gjest Kitten Skrevet 21. september 2006 #21 Skrevet 21. september 2006 Og hvilket ord slår man opp på? Engelskkunnskapene er ikke så gode..
minienthe Skrevet 21. september 2006 #22 Skrevet 21. september 2006 Det du finner når du går inn på webpath ← eh... ja det var jo det jeg spurte om....
Drua Skrevet 21. september 2006 #23 Skrevet 21. september 2006 Her er linken rett til hemorridene: Advarsel! Stort bilde! Ikke pent! http://library.med.utah.edu/WebPath/GIHTML/GI148.html
Gjest Kitten Skrevet 21. september 2006 #24 Skrevet 21. september 2006 Advarsel! Stort bilde! Ikke pent! Det er det jeg kaller en klase... Takk for linken
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #25 Skrevet 21. september 2006 Hemorider er vondt! Men flott side med mange gode bilder. Denne vil nok bli flittig brukt både i anatomien og sykdomslæren!
Gjest Fruktfat Skrevet 21. september 2006 #27 Skrevet 21. september 2006 http://library.med.utah.edu/WebPath/GIHTML/GI148.html ← å fy faen
Gjest bente85 Skrevet 21. september 2006 #28 Skrevet 21. september 2006 Derfor så er forebygging utrolig viktig! Masse drikke og masse fiber, det gjør susen. Så kan du ta en titt på denne linken: http://www.lommelegen.no/art/art1101.asp
Trampe Skrevet 21. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 21. september 2006 Jeg undersøkte i går kveld med speil og lommelykt og greier, og fant ut at det slettes ikke er noen hemoride. Den går ikke inn noen steder, den er imellom hullene og går verken bort til det ene eller det andre hullet. Den er ikke borti rompehullet i det hele tatt, da kan det umulig være en hemoride... Jeg slår fast at det er en slags betennelse og bruker en salve som allerede har gjort det bedre
Trampe Skrevet 21. september 2006 Forfatter #30 Skrevet 21. september 2006 Takk for informerende link, bente85! Det kan være en marisk jeg har. Men som sagt er den bedre i dag, og jeg fortsetter bare å smøre jeg.
LadyInRed Skrevet 22. september 2006 #32 Skrevet 22. september 2006 noen som vet navnet på en hemoride-krem man kan kjøpe resptfritt???? jeg har hørt at dette kan brukes under øynene for å blir kvitt poser. jeg har poser under øynene nå, og skal til fotografering så tenkte jeg skulle bruke dette trikset Er ikke noe som anbefales på daglig basis, kun som reserveløsning en sjelden gang. "alle" i motebransjen bruker dette trikset.
Gjest bente85 Skrevet 22. september 2006 #33 Skrevet 22. september 2006 Medisiner uten resept: Hemoroidesalve. Virker som Alcos Anal og selges kun som salve. Xylocain krem. Virker smertestillende. Xyloproct. Inneholder kortison og lidokain. Kortison virker betennelsesdempende mens lidokain er smertestillende.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #34 Skrevet 1. oktober 2006 Bør man til lege når man mistenker hemoroide, eller kan man bare sette i gang behandling selv med stikkpiller og salver? Jeg tror jeg har fått hemoroider... Men har ikke lyst til legen og dra ned buksa... Men tenk om det er kreft eller noe annet tenker jeg liksom...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #35 Skrevet 1. oktober 2006 Får litt lyst å stikke hull i den for å få ut det som evt er inni.. Er det farlig? Hvilke midler bør man kjøpe for å få de bort? Fungerer det? Noen med erfaring her?
tuji Skrevet 1. oktober 2006 #36 Skrevet 1. oktober 2006 Ithaca, jeg kan nesten garantere at det var en mariske.
Gjest bente85 Skrevet 1. oktober 2006 #37 Skrevet 1. oktober 2006 Bør man til lege når man mistenker hemoroide, eller kan man bare sette i gang behandling selv med stikkpiller og salver? Jeg tror jeg har fått hemoroider... Men har ikke lyst til legen og dra ned buksa... Men tenk om det er kreft eller noe annet tenker jeg liksom... ← Man kan starte behandlingen selv at hemoroider. Det finnes krem og stikkpiller for dette på apoteket, reseptfritt. Prøv det en ukes tid, så ser du. Normalt så skal det bli borte av seg selv.
Gjest bente85 Skrevet 1. oktober 2006 #38 Skrevet 1. oktober 2006 Får litt lyst å stikke hull i den for å få ut det som evt er inni.. Er det farlig? Hvilke midler bør man kjøpe for å få de bort? Fungerer det? Noen med erfaring her? ← Stikke hull? La den være i fred du. Kom deg på apoteket og kjøp krem, og se om den funker.
Anthea Skrevet 1. oktober 2006 #39 Skrevet 1. oktober 2006 Selvfølgelig måtte eg se på bildet, ikke et pent syn.. det der må nå være et alvorlig tilfelle? Finner ikke helt ut av ka som er opp og ned og framme og bak på det øverste bildet... Har hatt det selv, vært inne og operert, men det ble ikke helt borte.. Så nå skal eg til med stikkpiller og krem, håper det hjelper. Men til dere som lurer på om dere har hemoroider, er bare å gå til legen, er ikke farlig! Litt ekkelt ja, men du føler deg mye bedre etterpå når du vet med sikkerhet ka det er! Eg var først redd for at det kunne være kreft, da eg har en bestefar som har hatt kreft i tarmen. Det var det heldigvis ikke!
Gjest bente85 Skrevet 1. oktober 2006 #40 Skrevet 1. oktober 2006 Hvis man lurer på det om man har hemoroider, så gå bare på www.lommelegen.no og skriv Hemoroider i søketeksten, så får du opp artikler angående dette temaet. Der finnes det også klare symptomer på dette på hemoroider. Er ikke værre enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå