Gå til innhold

Hvor mange skritt så langt i dag


LilleMy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Labert med skritt hittil, 4217, men gikk halvannen time på ski idag.

Er skituren "medregnet" i dine antall skritt?

Jeg synes det er litt "deprimerende" med skitur/antall skritt. Har oppdaget at en times skitur utgjør ca 2 - 3000 skritt, mens en times spasertur utgjør ca 5 - 6000 skritt. På en skitur føler jeg at jeg bruker hele kroppen mere, likevel blir det færre skritt... :forvirret:

Hittil i dag: 11894 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja :-)
Er skituren "medregnet" i dine antall skritt?

Jeg synes det er litt "deprimerende" med skitur/antall skritt. Har oppdaget at en times skitur utgjør ca 2 - 3000 skritt, mens en times spasertur utgjør ca 5 - 6000 skritt. På en skitur føler jeg at jeg bruker hele kroppen mere, likevel blir det færre skritt...  :forvirret:

Hittil i dag: 11894 skritt.

Jeg har ikke på meg skrittelleren på skiturer, nei. Føler den gnager der under ski-tightsen :ler: Det blir nok endel skiturer fremover, vi har fått lassevis med snø her oppe, så jeg kommer ikke til å stresse så mye med å bikke 10000 vanlige skritt. Skiturer tar mye mer på kreftene uansett, ja.

Igår ble det 8017 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg hatt på meg joggebukse mesteparten av tida, og da sitter den teite telleren for løst. :ler: Så det ble ingenting etter kl 15, enda jeg har gått masse! :sur:

Da sto den på ca 3500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...