Gå til innhold

Hvor mange skritt så langt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker med dette å starte en tråd hvor vi oppdaterer hverandre på hvor mange skritt vi har gått så langt i dag; og videre mål for resten av dagen. Det må være lov å komme innom flere ganger i døgnet om noen føler for det :) .

Da starter jeg:

4641 pr. akkurat nå

10.000 må vel være målet i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som vil telle med meg??!! Rart. Vel. Da bare fortsetter jeg;

9.132 skritt så langt og målet må sies å være innenfor rimelighetens rekkevidde.

Skrevet

Flink du, LilleMy... ;)

Har ikke 1000 ennå i dag jeg... :sjenert:

...men dagen er ennå ung... :sjarmor:

Men, en annen ting...

Hvor mange skritt anbefales pr dag, bare sånn for å holde kroppen "ved like" og sånn "nogen-lunde" i form?

Noen som vet?

Skrevet

Hei Ugla,

det er 10.000 skritt pr. dag som er anbefalingen.

Dermed burde vi alle gjøre vårt for å gå det pr. dag.....

I går endte jeg på 10.018.

Så langt i dag står den ikke på mer enn 2561, så her må det gås mye utover :ler:

Skrevet

10190 så langt i dag. Gikk en laang tur i formiddag.

Skrevet

Min står nå på 9035 - men jeg har ikke gått "ferdig" enda!

Vi er flinke, vi!

Skrevet

Flinke LilleMy. Jeg er bare på 5248 hittil i dag (men det er kanskje ikke så rart når jeg har sittet her siden jeg kom fra jobb :rodme: ).

Skrevet

UT og GÅ!!!!!! :klappe:

Skrevet

Ne-ei, men i morgen skal jeg ut og rusle masse. Jeg lover.... :).

Skrevet

Jeg vil også være med! Fikk skritt-teller i dag og har så langt gått 36 skritt (men koblet den akkurat opp)

Skrevet

Vært ute å gått tur og nå er jeg oppe i 6175 skritt :)

Skrevet

Endte på 5400, men nå gidder jeg ikke mer. Kommer sterkere tilbake i morgen - håper jeg.

Skrevet

Oi, jeg vurderte å lage en slik tråd selv for kort tid siden, så nå registrerer jeg skritt i dagboka mi. Men gjør det gjerne her heller!

Jeg regner om sykling også til skritt (60 min spinning = 9000 skritt). Det finnes mange andre aktiviteter man også kan regne ut til skritt. f.eks svømming, styrketrening o.l. Tror man kan finne tallene på LHL`s sider.

I dag har jeg 16638 skritt, dette er inkudert en 75 minutters spinningtime.

Skrevet

Jeg har ikke tatt spinning på aldri så lenge - DET er helt grusomt for meg :ler:. Men nå står telleren i alle fall på 10.219 og det er jeg fornøyd med for i dag.

Skrevet

Har bare 5615 jeg, og det blir nok ikke så mange skritt heretter i dag... :sjenert:

Skrevet

PÅ'n igjen...

så langt; 151 (frem til kaffemaskinen, så til pc'n) :ler:

Mål i dag er 10.000

Skrevet

bare et lite spørsmål:hvor mange km tilsvarer 10 000 skritt sånn ca?

Skrevet

Hvis dine skritt tilvarer ca 65cm vil det jo da si ca 6,5 km.

Så langt har jeg gått 6534 skritt i dag.

Skrevet

Bare 2895 hittil i dag.

Har vært på jobb, og der tar jeg bare 3-4 skritt om gangen. Og telleren flytter seg bare når jeg går minst 6 skritt sammenhengende. :(

Men nå er det snart tid for luftetur med hunden... :)

Skrevet

Så langt har jeg kommet opp i 14.703, og det er bra for jeg har både bakt kake og hatt mye sitting i forbindelse med bordkort-laging!

Men nå skal jeg bare drikke vin og nye dans på TV, så stort mer enn 15.000 blir det nok ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...