Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi

Sunbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om det er bryllupsnerver som har inntatt kroppen min?? Jeg får i allefall ikke sove. Har ligget og vridd meg i en time ca nå, så tilslutt giddet jeg ikke mer og sto opp. Jeg har jo en tendens til å bli litt sånn(altså urolig) når det ska skje noe spesiellt. Og det må vi vel kunne si at det skal nå til helgen. Da blir jeg liggende å gruble litt, tenker på alt som skal gjøres osv og går igjennom alle slags detaljer i hodet mitt. Noe som resulterer i dårlig søvn.

Mannen har fri dag i dag, så vi skal ta en tur inn til byen etterhvert her. Prøve å få ferdig den siste handlingen i dag. Satt oppe lenge i går kveld og skrev liste over alt som vi må huske å kjøpe. Blir spennende å se om vi husker på alt.

I morgen får vi nøklene til lokalet, så da blir det vel å begynne å kjøre varer dit, samt å sette på plass bord og pynte osv. Satser på å få ferdig det da, så får vi forhåpentligvis en litt roligere dag på fredag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, ja her nærmer det seg med stormskritt kan man si.

På listen din så ser det ut som om dette skal gå fint som bare det. Lykke til med innspurten de neste dagene.

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så koselig med besøk Pesto

Ja, nå nærmer det seg virkelig. Har vært i byen i nesten hele dag, og tror at vi har handlet inn det vi trenger. Har akkurat nå blandet ut det siste av brennevinet og tappet vinen på flasker, så da har vi det under kontroll også.

Var innom hos barnevakten en tur i kveld også. Det tror jeg kommer til å gå kjempe fint. Barna lekte seg og så ut til å finne seg godt til rette.

Nå skal jeg gjøre ferdig siste rest til meny og sangheftet vårt, så tar mannen det med seg og skriver ut på jobb i morgen. Er litt bedre skriver der enn hva vi har selv.

I morgen blir det vel en del kjøre turer fram og tilbake til lokalet. Har mye varer her som det skal bli godt å bli fri :sjenert: Skal prøve å få til å pynte oss ferdig i morgen ettermiddag/kveld, så håper vi på en litt roligere dag fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så koselig med besøk Pesto

Ja, nå nærmer det seg virkelig. Har vært i byen i nesten hele dag, og tror at vi har handlet inn det vi trenger. Har akkurat nå blandet ut det siste av brennevinet og tappet vinen på flasker, så da har vi det under kontroll også.

Var innom hos barnevakten en tur i kveld også. Det tror jeg kommer til å gå kjempe fint. Barna lekte seg og så ut til å finne seg godt til rette.

Nå skal jeg gjøre ferdig siste rest til meny og sangheftet vårt, så tar mannen det med seg og skriver ut på jobb i morgen. Er litt bedre skriver der enn hva vi har selv.

I morgen blir det vel en del kjøre turer fram og tilbake til lokalet. Har mye varer her som det skal bli godt å bli fri :sjenert: Skal prøve å få til å pynte oss ferdig i morgen ettermiddag/kveld, så håper vi på en litt roligere dag fredag.

Så mye å tenke på. Mange småting som må fikses de siste dagene skjønner jeg. Så greit at ungene trivdes hos barnevakten, da kan dere slappe av og vite at de har det bra.

Det er nok lurt å slappe av litt på fredagen, det ikke noe bra å pese seg gjennom den dagen også våkner man anspent på lørdagen.

Håper dere får gjort det dere skal i dag.

:klemmer:

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg vi har fått gjor det vi skal i dag. Fortsatt litt småtteri som gjenstår,men det får vi ta i morgen. Lokalet er nesten ferdig pyntet,mangler bare rosene og å legge utover borkort og sanghefte. I morgen blir det vel noen turer fram og tilbake før vi sier oss ferdige. Tror jeg skal prøve å komme meg i seng i rett tid i morgen, skal jo opp tidlig på lørdag. I natt sov jeg forresten veldig godt også, i allefall i forhold til natten før. Satser på en god natts søvn nå også. :søvn: Vet ikke om jeg rekker å innom her noe særlig i morgen, får bla 7 overnattings gjester i morgen ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg glemte helt å gratulere deg med den store dagen i går... :klaske:

Håper dere hadde en helt fantastisk bryllupsdag!!!!!!

Sist, men ikke minst;

Gratulerer som fru!!!!!! :bryllup:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det vel på tide med et aldri så lite referat i fra den store dagen vår. Helt enkelt så kan jeg vel oppsummere det slik at dagen var helt PERFEKT.

Det ble litt mye styr de siste dagene før bryllupet, ikke så mye stress egentlig. For vi hadde god tid og mye hjelp. Men noen sene kvelder ble det nok. I tillegg så var været helt elendig, det regnet i både bøtter og spann. Så jeg kan ikke si annet enn at jeg tenkte litt på hvordan det skulle bli hvis været ble så elendig. Men det hadde jeg ikke behøvd å tenke på, for været ble bare bedre og bedre utover dagen. Og da vi kom ut i fra kirka så kom også solen fram. Fikk perfekt vær til fotograferingen(altså ikke for mye sol..) og da vi var ferdig med fotograferingen så kom det noen få regn dråper. Så da fikk jeg de "nødvendige" dråpene i sløret.

Jeg var tidlig oppe på bryllupsdagen, skulle jo til frisøren kl 08.30. Men hadde forbausende nok sovet godt om natten. Var veldig rolig og lite nervøs de timene jeg satt hos frisøren. Koste meg der,med god oppvarting både fra frisøren og med vin fra forlover da hun kom. Eneste jeg glemte var å gå på do før jeg dro fra frisøren, så under vielsen måtte jeg noe veldig på do. (hadde jo drukket noen glass vin)

Vielsen var kjempe fin. Barna var så flinke, solisten var topp og presten holdt en fin tale til oss. Masse folk var det også. Ble ikke så mye fotografering på kirketrappa :sjenert: bruden klarte ikke stå der så lenge, var voldsomt tissetrengt, så jeg måtte bare løpe på do. Til stor latter fra gjestene våre

Vi var litt forsinket til middag,men vi hadde beregnet god tid, så ikke noe problem. Maten var nydelig. Jeg var voldsomt sulten, hadde ikke spist noe annet enn en banan og noen druer på hele dagen,så da smakte det vel ekstra godt. Ble ett par sanger og noen taler som vi ikke visste noe om, så de ble vi kjempe glade for. Var ferdige med middagen 20min før kaffe gjestene skulle komme, så det var vel nesten perfekt timing.

Fikk masse fine gaver og masse gavekort. Har ikke helt fått oversikten over alt ennå,men det blir vel. Er hvertfall veldig fornøyd med alt vi har fått.

Festen ble også vellykket.Bandet spilte god og variert musikk,så gjestene koste seg og danset masse. Vi var blandt de siste som dro hjem da kl var litt over 4. Da var jeg sliten og godt fornøyd med dagen. Litt småbrisen var jeg nok også.

Morgenen etter da jeg så ut vinduet, trodde jeg først at det hadde kommet snø i løpet av natta. Men nei da, var bare noen som hadde surret ett par runder med rundballplast rundt hele huset vårt. Litt av ett syn kan man si. Vi hadde ikke hørt noe til det engang,men min bror som lå over til oss hadde våknet av bråket. Han kikket så vidt ut av vinduet og da så han to karer i kjeledress og med finlandshette på. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Skravla :klem:

Egentlig ille å le av bryllupsdagen din, men det er noen virkelig gullkorn der altså. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok litt av ett syn ja. Eneste som er litt dumt nå i ettertid er at vi ikke fikk tatt noe bilde av det. Det hadde virkelig vært moro å ha til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi begynnt å komme i normal gjenge etter bryllupet. Fikk omorganisert litt i skapene, slik at vi fikk plass til alle gavene. Har noe som skal byttes ennå,men det må vi vel få ordnet en dag. Ble litt annerledes tiden etter bryllupet enn hva jeg hadde trodd. Fikk tilbud om jobb igjen, så allerede tirsdag etter bryllupet var jeg i full jobb igjen. Kjekt med pengene,men tungt å jobbe 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...