Gå til innhold

Hvordan får jeg Word på pc'n min?


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg ny laptop, og har blant annet tenkt å bruke den til skolearbeid. Derfor må jeg ha Word, og trodde egentlig det var lagt inn på pc'n da jeg fikk den. Men det ser ikke sånn ut - jeg kan i hvertfall ikke finne det! Er dum når det gjelder sånt noe, så derfor håper jeg noen kan hjelpe meg!

Hvordan skal jeg få microsoft word på pc'n min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har kjøpt med Microsoft Office pakken med laptopen din så må du evt. kjøpe og installere denne på maskinen din.

Evt. kan du bruke Open Office som *snart medlem* foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Endelig noen som lurer på det samme som jeg :P

hehe..

skal kjøpe meg bærbar data nå..

men har egentlig ikke så lyst til å bruke haugesvis med penger på word og sånn..

Men dataen jeg har planlagt å kjøpe har en såkalt "Microsoft® Office OneNote ™ 2003"... vil det si at word & power Point & excel følger med?

Setter STOR pris på all hjelp.

Endret av BammBi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, OneNote betyr ikke at Word og Excel følger med, dessverre. Den limpinnen gikk jeg på da jeg kjøpte PC. Slutter meg til dem som foreslår OpenOffice. Det fungerer helt greit og er gratis - og lovlig.

Det finnes jo også vanlige officepakker til studentpriser, så du kan jo se om du finner et sånt tilbud. Det er langt billigere enn standardpakken, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida :forvirret:

hmm...ja, problemet er bare at jeg ikke aner hvordan jeg skal få tak i sånt... hehe...

Men... jeg får vel klare meg med open office...

så lenge... hehe..

men takk for svar da :)

MVH

Kristin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker faktisk Open Office bedre enn Word jeg. Ikke at det er de helt store forskjellene da. Anbefales ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...