Gå til innhold

Hallo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si til trådstarter; ikke gi opp! Jeg vet om flere jenter som traff sine nåværende ektemenn og samboere da de var i slutten av tyveårene og alenemødre. Kanskje det at du er blitt eldre taler til din fordel. Gutter blir litt senere modne vet du.

Lykke til videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville bare si til trådstarter; ikke gi opp! Jeg vet om flere jenter som traff sine nåværende ektemenn og samboere da de var i slutten av tyveårene og alenemødre. Kanskje det at du er blitt eldre taler til din fordel. Gutter blir litt senere modne vet du.

Lykke til videre :)

Takk :)

• 2 uker senere...
Skrevet

:ironi: Hei,, Grunnen kan være at du er alt for STORFOLANGENES eller for å si det på en annen måte,,Du forlanger for mye av den du søker. Har lagt merke til at mange som søker en partner, vil at han/henne må være så og så og ha det å det. F.eks han må være høy og mørk, ikke røyke, ikke drikke, osv.. :) ..

Hadde jeg hadd et sånt problem som du, så hadde jeg først søkt om ikke noen ville skrive brev til meg, over en lengere periode.

Men ikke gi opp, det dokker nok opp en type som du sikkert tenke deg å være sammen med..ET annet godt råd: Ikke sex før du er helt sikker på at det er rette man/kvinne du har funnet hviss du finner en. :ironi:

Skrevet

Skulle bare MANGLE at jeg er "storforlangende" etter de forholdene jeg har hatt.. :forvirret:

Skrevet

Problemet er vel at du setter høye krav som vanlige personer ikke lever opp til, men som de du egentlig ikke passer sammen med gjør...

Sett _andre_ krav, ikke høyere krav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...