Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 Jeg er snill, har gode empatiske evner, har aldri vært utro, er høyere utdannet, oppegående og har ett utseende over gjennomsnittet. Jeg sliter med å finne en kjæreste. Mange gutter som kun vil p... meg, mange gir jeg ikke en sjangs, treffer feile osv osv. Jeg har ett barn på 7 år og jeg er veldig ung ennå. Jeg ser folk, familier etablere seg -jeg går rundt alene hele tiden. Alt faller på meg alene, nå er jeg faktisk deprimert av hele situasjonen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å slåss slik i dette livet mitt. Jeg tror gutter synes jeg er rar eller noe, noe må det være med meg. ← Men er du snill, feminin og utstråler vennlighet?
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #22 Skrevet 15. september 2006 Jeg er snill, har gode empatiske evner, har aldri vært utro, er høyere utdannet, oppegående og har ett utseende over gjennomsnittet. Jeg sliter med å finne en kjæreste. ...Jeg har ett barn på 7 år og jeg er veldig ung ennå... ← Aaaarghhh! Potensiell drømmedame på Kg - men er ho gjest? - Ja. Kan jeg sende PM til henne? Nei. >< Bor du i Bergen
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #23 Skrevet 15. september 2006 Aaaarghhh! Potensiell drømmedame på Kg - men er ho gjest? - Ja. Kan jeg sende PM til henne? Nei. >< Bor du i Bergen ← Jeg bor i Bergen, men er ikke drømmedamen din. Hvor gammel er du? Altså; ikke drømmedamen som hun du siterte, men innehar mange av de nevnte egenskapene, pluss et par til.
Gjest ii Skrevet 15. september 2006 #24 Skrevet 15. september 2006 Aaaarghhh! Potensiell drømmedame på Kg - men er ho gjest? - Ja. Kan jeg sende PM til henne? Nei. >< Bor du i Bergen ← Jeg bor i Bergen, men er ikke drømmedamen din. Hvor gammel er du? Altså; ikke drømmedamen som hun du siterte, men innehar mange av de nevnte egenskapene, pluss et par til. ← Jeg òg eg òg jeg òg! Hehe... Skal vi konkurrere om deg Cognizance?
Gjest Alyx Skrevet 15. september 2006 #25 Skrevet 15. september 2006 Jeg òg eg òg jeg òg! Hehe... Skal vi konkurrere om deg Cognizance? ← Spennende! Sett i gang og konkurer!!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #26 Skrevet 15. september 2006 Jeg òg eg òg jeg òg! Hehe... Skal vi konkurrere om deg Cognizance? ← Du kan godt få ham, siden det var deg han omtalte som drømmedame. *generøs*
Gjest ii Skrevet 15. september 2006 #27 Skrevet 15. september 2006 Nei...hehe...jeg er ikkje drømmedama jeg heller. Bare singel og bor i Bergen
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #28 Skrevet 15. september 2006 Jaja. Vi får trøste oss med at vi også er noens drømmedame.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #29 Skrevet 15. september 2006 Så kult at jeg er drømmedamen:) og ja bor i Bergen - skal eg sende deg en pm eller?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #30 Skrevet 16. september 2006 Jeg er snill, har gode empatiske evner, har aldri vært utro, er høyere utdannet, oppegående og har ett utseende over gjennomsnittet. Jeg sliter med å finne en kjæreste. Mange gutter som kun vil p... meg, mange gir jeg ikke en sjangs, treffer feile osv osv. Jeg har ett barn på 7 år og jeg er veldig ung ennå. Jeg ser folk, familier etablere seg -jeg går rundt alene hele tiden. Alt faller på meg alene, nå er jeg faktisk deprimert av hele situasjonen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bli nødt til å slåss slik i dette livet mitt. Jeg tror gutter synes jeg er rar eller noe, noe må det være med meg. ← Du og meg har det akkurat det samme. Forstår deg kjempe godt. Har også et barn, som jeg er helt alene med. Nei, det er visst nok det som sende de løpende vekk. Vet ikke om jeg gidde prøve mer, nytte ikke uansett, får heller bare finne meg en pulevenn, siden det virker som det er bare det som er av interesse for dei mannfolk der ute.
Cognizance Skrevet 16. september 2006 #31 Skrevet 16. september 2006 Alle kan sende meg PM (bortsett fra gjester da) - spesielt potensielle drømmedamer. Så kan vi finne ut om jeg er drømmemannen
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #32 Skrevet 16. september 2006 Men kjære C. Du må fortelle hvor gammel du er. Jeg dater ikke menn på 19 eller deromkring.
Cognizance Skrevet 16. september 2006 #33 Skrevet 16. september 2006 Jeg er 32 år gammel. Bakdelen med å treffe noen via KG er at hvis noen skulle finne på å lese bakover i innleggene mine og ta det jeg har skrevet bokstavlig, så vil de kunne tro at jeg er ... hmm ja.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #34 Skrevet 16. september 2006 Jeg er 32 år gammel. Bakdelen med å treffe noen via KG er at hvis noen skulle finne på å lese bakover i innleggene mine og ta det jeg har skrevet bokstavlig, så vil de kunne tro at jeg er ... hmm ja. ←
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #35 Skrevet 16. september 2006 Jeg er 32 år gammel. Bakdelen med å treffe noen via KG er at hvis noen skulle finne på å lese bakover i innleggene mine og ta det jeg har skrevet bokstavlig, så vil de kunne tro at jeg er ... hmm ja. ← Jeg har lest innleggene dine. Du er oppegående og tidvis morsom. Jeg, derimot er tre år eldre enn deg og har noen barn.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #36 Skrevet 16. september 2006 Jeg tror nok gutter heller tror du er mor. ← Vel, jeg har samme problem som trådstarteren, og jeg har ikke barn. (Jada er pen og alt det der) Så det er ikke sikkert problemet er at de tror hun er mor?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #37 Skrevet 17. september 2006 Jeg er 32 år gammel. Bakdelen med å treffe noen via KG er at hvis noen skulle finne på å lese bakover i innleggene mine og ta det jeg har skrevet bokstavlig, så vil de kunne tro at jeg er ... hmm ja. ← Ok - med på en blind date? hilsen " drømmedamen" ( vi kan møtes i nordnesparken....)
Cognizance Skrevet 17. september 2006 #38 Skrevet 17. september 2006 Ok - med på en blind date? hilsen " drømmedamen" ( vi kan møtes i nordnesparken....) ← Blind date ja - det kunne vært spennende Med detaljer om tid og sted vil jeg helst ta per PM. Til den andre gjesten: 35 er en fin alder for kvinner. Jeg tenderer mot å like kvinner som er litt eldre enn meg godt. De har som regel mye interessant å si, og er modne og reflekterte over livet.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #39 Skrevet 17. september 2006 Blind date ja - det kunne vært spennende Med detaljer om tid og sted vil jeg helst ta per PM. Til den andre gjesten: 35 er en fin alder for kvinner. Jeg tenderer mot å like kvinner som er litt eldre enn meg godt. De har som regel mye interessant å si, og er modne og reflekterte over livet. ← Du får si fra dersom den første daten blir en flopp, så stiller jeg gjerne opp, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #40 Skrevet 17. september 2006 Blind date ja - det kunne vært spennende Med detaljer om tid og sted vil jeg helst ta per PM. Til den andre gjesten: 35 er en fin alder for kvinner. Jeg tenderer mot å like kvinner som er litt eldre enn meg godt. De har som regel mye interessant å si, og er modne og reflekterte over livet. ← Jeg kan ikke sende pm- er ikke registrert her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå