Gå til innhold

Steve Irwin død


LilleMy

Anbefalte innlegg

Utrolig trist  :grine: Men ikke så overraskende? Da jeg hørte det hadde jeg satset en femmer på at en av krokodillene endelig hadde fått hasen på ham.

Personlig har jeg ikke forstått hvorfor f.eks. han skal plukke opp slanger osv (det må jo uansett være stressende for slangen og ikke særlig fornuftig for ham), som dyrevenn mener jeg at han burde latt dem være. Men det er vel for å vise frem og være ekstrem. Men rart at han døde av et dyr, er det ikke. Men trist uansett  :tristbla:

Hans måte å gjøre ting på har ført til mye mer fokus enn de fleste andre dyreforkjempere. Så at han heiv seg over de fleste dyr han kom over var nok lurt summa summarum.

Utrolig trist at han døde så tidlig.

At avisene tror en bull ray er det samme som pigg rokke er så sin sak. Pilskate heter det vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan stille seg opp i rekken av beundrere av hans engasjement for dyr og miljø.

Dog føyer jeg meg også inn i rekken av de som syntes han var totalt idiotisk når han mer eller mindre provoserte og irriterte ville dyr på dne måten han gjorde; uavhengig av hvor mye kontroll han hevdet å ha. Å ha kontroll gir ingen automatisk rett til å springe rundt og irritere slanger og krokodiller.

Tragisk død? uten tvil.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en naturprogramfantast, men synes Irwing var grusomt slitsom så jeg orka aldri å se programmene hans.

Men det skal sies at han har gjort en flott innsats for å redde truede arter så hans bortgang blir garantert merket. Hans innsats er beundringsverdig. :-D

Han døde mens han gjorde det han elsket så selv om han døde altfor tidlig så var det på mange måter en verdig død. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mye annet trist i verden, men da er det vel bedre å starte en annen tråd! Synes Steve virket som et fantastisk menneske. og jeg føler virkelig med familien hans. :tristbla:

Sjelden har jeg sett større engasjement og pågangsmot, man så at han stortrivdes med dyrene, og de var en stor del av livet hans. Vil ihvertfall huske ham som en postiv, glad fyr som lagde gode naturprogrammer! Og som døde altfor tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUSK ALT D BRA HAN STO FOR!!!!!!!!!!! han ville at verden sko bli et bere ste, som dyr og menneska konne leva i harmoni me kverandre. han he lagt egen park, og hjelpte uttrydningstrua dyrearta... PRØV å bry dg om arbeide hans

R.I.P du som va mitt barndoms forbilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig, veldig trist :grine:

Og stakkars kona og barna hans ... helt forferdelig :grine:

Må ha vært en helt grusom måte å dø på, men han døde jo mens han gjorde det han elsket, i det minste ...

R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RPM_*

Steve Irwin var en kjær kar som lærte meg om dyrenes verden på en spennende måte i ungdommsalderen. Digget å stå opp tidli i helgene å slå på tv'en og se han i aksjon.

R.I.P Steve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette var en utrolig trist nyhet.Jeg hadde virkelig sansen for Steve.Hans entusiasme og engasjement i naturen.Selv om hans yndlingsdyr var en gruppe jeg ikke er spes begeistret for.Klarte han å få meg til å bli nysgjerrig.Og kanskje litt mindre redd.Synes det er usmakelig å begynne en debatt i ettertid om hvorvidt han "fikk som fortjent" eller "at det måtte skje en gang"... Dette handler om at to små barn har mistet faren sin,en kone har mistet en kjær mann, og Australian Zoo og naturen har mistet en forkjemper.Dette er ikke annet enn trist.Og tingene som diskuteres nå i ettertid blir irrelevante i denne sammenheng.

RIP Steve. En utrooolig flott mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette var en utrolig trist nyhet.Jeg hadde virkelig sansen for Steve.Hans entusiasme og engasjement i naturen.Selv om hans yndlingsdyr var en gruppe jeg ikke er spes begeistret for.Klarte han å få meg til å bli nysgjerrig.Og kanskje litt mindre redd.Synes det er usmakelig å begynne en debatt i ettertid om hvorvidt han "fikk som fortjent" eller "at det måtte skje en gang"... Dette handler om at to små barn har mistet faren sin,en kone har mistet en kjær mann, og Australian Zoo og naturen har mistet en forkjemper.Dette er ikke annet enn trist.Og tingene som diskuteres nå i ettertid blir irrelevante i denne sammenheng.

RIP Steve. En utrooolig flott mann!

Helt enig med deg. Det er som å si (nå blir vel noen provoserte fordi de ikke greier å se ting i et videre perspektiv) at de ungene i Afghanistan må bare regne med det, fordi vi skal alle dø! Usmakelig, er det!

Så forresten klippet av han og hans sønn mate krokodillen. Jeg har egentlig aldri sett det, og forventet noe så skandaløst som det er blitt framstilt som. Men hva ser jeg? Han holder ungen langt unna, krokodillen gjør ikke noen sprell, og steve har kontroll hvert sekund.

Hadde noe gått galt, forstår jeg hvorfor folk SYTER om det 3 år senere, men dette her var faktisk ikke ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste på nyhetene at sønnen ikke forstår ennå hva som har skjedd :( Så grusomt.

Når de er så små går ting veldig bra. Søstra har nok mye større problemer... Guttungen kommer jo ikke til å huske sin far om noen år en gang..

Uansett er det veldig veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...