Gå til innhold

Steve Irwin død


LilleMy

Anbefalte innlegg

utrolig trist dette her.... :grine:

for meg så var han en super person.. en persom som gjorde programmet verdt å se på.. en persom som hadde humoren på plass.....

en persom som var sinnsykt glad i dyr og mennesker... uansett

hvordan de så ut....... så var de perfekte....

R.I.P

"miss you"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

kul fyr, selv om jeg personelig aldri forsto hvorfor han skulle bryte med alle dyr han så, hadde holdt og filme de uten og skremme livsmøkka av de liksom.

"her har vi en sovende dilledall, vi kunne filmet den og vandret videre men jeg vil så gjerne gire meg opp lit så her skal det brytes"...

lit for ekstremt for min smak, men han var kul og hadde peiling på dyr. han var også en god ambasadør får australia.

:ler:

Syns denne mannen var litt for show-of og lemfeldig, men alltid trist når noen dør og etterlater seg familie :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. Hadde sett fram til å se hvordan han ble som 80-åring. En slags David Attenborough på speed.

ja, enig! Kommer til å savne hans entusiasme: "Beauuuuutiful specimen" sa han om alle dyr han så, både store krokodiller og bitte små mus :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

: :( :( utrolig trist!! han var en av mine helter, og hadde verdens kuleste dialekt! også var han så innmari morsom, sukk... likte steve jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist :grine: Men ikke så overraskende? Da jeg hørte det hadde jeg satset en femmer på at en av krokodillene endelig hadde fått hasen på ham.

Personlig har jeg ikke forstått hvorfor f.eks. han skal plukke opp slanger osv (det må jo uansett være stressende for slangen og ikke særlig fornuftig for ham), som dyrevenn mener jeg at han burde latt dem være. Men det er vel for å vise frem og være ekstrem. Men rart at han døde av et dyr, er det ikke. Men trist uansett :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Sukk! Utrolig trist at denne mannen er død... Både med tanke på familien hans, men også med tanke på at det ikke blir noen flere Croc hunter-programmer...

:grine: stakkars Teri og barna deres!

"Crocs rule"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...