Gå til innhold

Steve Irwin død


LilleMy

Anbefalte innlegg

Huff, ikke annet enn trist og leit når en ung mann, pappa og ektemann dør - men han levde ett farlig liv.

Mine tanker går til hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var trist, han er en mann som har fått et stort rykte på seg, var ganske spennende å se dokumentarene han har laget!

Men, når man lever farlig, så...

Han ble drept av det han elsket mest, samme som mange klatrere dør i fjellveggene, hikere dør rundt fjelltoppen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweetypie

Begynte å grine litt jeg da :( Har alltid hatt sansen for ham og programmene. Makan til entusiasme skal man lete lenge etter. Men det skal sies at han visste sjansene han tok da. Veldig trist uansett for de etterlatte. Er alltid det når noen mister sine nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også å gråte litt.. :tristbla:

Likte han veldig godt og han var jo bare god og snill mot alle!

Han levde jo et farlig liv så han var vel klar over farene, men likevel..

Når jeg leste at han var død håpte jeg at han var blitt drept av et dyr, og ikke på veien f.eks. Dersom han først skulle dø så tidlig var det vel på denne måten han ville..

R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist ja - men jeg tenker mer på ungene som må vokse opp med dette at far levde så farlig......

Og mor delte jo hans interesser for dette livet... Ikke lett å sitte tilbake etter noe slikt nei...

Uffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Huff, kommer til å savne ham jeg. :( En virkelig dyreelsker, uansett hvor stygt eller farlig dyret er, var det verdens vakreste for ham.

Uff. Dette var trist. Steve hadde vel hatt noe flott og si om rokka selv om han ble kverka av den.

Helt sikkert. "Look at 'er go, isn't she a beaauuuty?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg ble mer lei meg nå, jeg :( Han var alltid der når meg og seroxata snakka fyllesjuke på telefonen, så satt vi og lo av han og kona hans. Utrolig spesielt par.

Rart forresten, det at folk ikke kommer over baby/krokodillestuntet hans. Det gikk jo bra. Håper de som ønsket han død pga det er fornøyde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Huff, kommer til å savne ham jeg. :(  En virkelig dyreelsker, uansett hvor stygt eller farlig dyret er, var det verdens vakreste for ham.

Helt sikkert. "Look at 'er go, isn't she a beaauuuty?!"

"Look how she uses her defenssystem in a PER'FEC' way, I'm the enemy, she get's away! Now THAT'S a beauty!"

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare henge meg på "dette var trist" bølgen, stemningen steg alltid noen hakk i stua når programmene hans var på tvn. Han fikk i hvertfall mye ut av livet sitt, og satt spor etter seg. Men føler med familien hans :tristbla:

Blir sikkert litt mimring på Animal planet fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker en morsom kommentar.. "Oooow! It almost took me arm off!"

Husker også en episode hvor han gikk uti bushen og pratet inn i kameraet om noen planter i jungelen. Plutselig stuper han inn i et buskass og kommer slepende ut på en diger slange av no slag. *mimre*

Kommer til å savne Irwin jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

kul fyr, selv om jeg personelig aldri forsto hvorfor han skulle bryte med alle dyr han så, hadde holdt og filme de uten og skremme livsmøkka av de liksom.

"her har vi en sovende dilledall, vi kunne filmet den og vandret videre men jeg vil så gjerne gire meg opp lit så her skal det brytes"...

lit for ekstremt for min smak, men han var kul og hadde peiling på dyr. han var også en god ambasadør får australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...