Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #41 Skrevet 11. september 2006 Synes ikke det var flaut nok til å ikke kunne komme over og le av? :klø: ← Andre ler sikkert godt. Jeg synes læreren bør være litt mindre slepphent med leppa si.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #42 Skrevet 11. september 2006 Ikke noe galt i å ikke ta seg selv så høytidelig :-)
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #44 Skrevet 11. september 2006 Ikke noe galt i å ikke ta seg selv så høytidelig :-) ← Kommer an på hvem det går utover det
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #45 Skrevet 11. september 2006 Få dere nøkkel til døra. ← Som sagt bor jeg ikke der, og kan ikke bare oppfordre her og der. Jeg traff han i går, men da var vi hos andre folk, og det var ikke tiden for å ta det opp, men jeg skal spørre om han synes det er gøy å bruke de sammen med meg, og hvis han vil gjøre det igjen får F holde seg langt unna dem, for det blir for ekkelt å dele leketøyet med andre.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #46 Skrevet 11. september 2006 Som sagt bor jeg ikke der, og kan ikke bare oppfordre her og der. Jeg traff han i går, men da var vi hos andre folk, og det var ikke tiden for å ta det opp, men jeg skal spørre om han synes det er gøy å bruke de sammen med meg, og hvis han vil gjøre det igjen får F holde seg langt unna dem, for det blir for ekkelt å dele leketøyet med andre. ← kan du ikke heller fortelle at du har en plagsom hudsykdom som sprer seg ved kontaktsmitte, som f.eks. fra håndjern til håndjern. Si at det er utrolig plagsomt med denne sykdommen, klør og jævlig ...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #50 Skrevet 11. september 2006 Neheida. ← Så du vil egentlig ikke ha en løsning på dette med håndjerna. Litt artig med forviklinger og å vite at andre bruker dem?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #51 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal heller si at hendene mine etser enn å si til kameraten min at han ikke får bruke dem på meg mer hvis ikke samboen slutter å bruke dem? Jeg liker ikke å lyve.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #52 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal heller si at hendene mine etser enn å si til kameraten min at han ikke får bruke dem på meg mer hvis ikke samboen slutter å bruke dem? Jeg liker ikke å lyve. ← He he ... du får heller gå over til fotlenker, ser det ut som. Hvilken suppe.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #53 Skrevet 11. september 2006 Jeg er ikke like erogen i anklene som i håndleddene dessverre. Men en voksen mann må da forstå at han må holde seg unna hvis han får beskjed om det?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #54 Skrevet 11. september 2006 Jeg er ikke like erogen i anklene som i håndleddene dessverre. Men en voksen mann må da forstå at han må holde seg unna hvis han får beskjed om det? ← Helt enig i at en som får beskjed, bør forstå beskjeden. Hva med å smøre håndjernene inn med noe klissent (men ufarlig, bare ubehagelig) etter at du har brukt dem. Så kan den som prøver dem etter deg lure på hva som havner rundt håndleddene
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #56 Skrevet 11. september 2006 Sirup? Eller sperm :--D ← Wow, dette utarter seg.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #58 Skrevet 11. september 2006 Bare for å få fram et poeng. ← Vaselin er sånne klisne saker som er lett å smøre inn slik at det ikke synes, og som er passe klissent å få på seg. Spesielt når man ikke vet hva det er for noe.
Nelle Skrevet 11. september 2006 #59 Skrevet 11. september 2006 Hva synes dere om en single mann som har nattbordet fullt av dildos + insisterer på å bruke dem på ONS sine da? (legg merke til at jeg skrev sine - i flertall). UÆHHH!!!! Bli'kke no' ONS med meg vaffal!!!!
Gjest d'Arc Skrevet 11. september 2006 #60 Skrevet 11. september 2006 Hva synes dere om en single mann som har nattbordet fullt av dildos + insisterer på å bruke dem på ONS sine da? (legg merke til at jeg skrev sine - i flertall). UÆHHH!!!! Bli'kke no' ONS med meg vaffal!!!! ← namme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå