Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hvis du bodde med en person, og han/huuun hadde et sett håndjern. Hadde du gått inn, brukt de på dindame/mann og dagen etter sagt "Du, jeg lånte håndjerna dine på dama mi i går, håper ikke det gjør noe?" Hva ville du sagt? Er dette ok? JEg synes ikke det er ok! Skal han låne vibratoren i samme slengen kanskje? Jækla
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Synes ikke det er så ille egentlig? Man putter vel ikke håndjerna i dåsa?
Leo Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Håndjern er greit, men vibratorer blir litt det samme som tannbørster... De låner man liksom ikke ut i hytt og gevær.
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Nei men jeg føler det er en intim og vakker ting som skal deles melolom to personer og ikke førbannja frank
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Nei men jeg føler det er en intim og vakker ting som skal deles melolom to personer og ikke førbannja frank ← men dere deler da de bare dere sammen når dere bruker den?
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg tipper lånetager fjerner den som er låst fast før tilbakelevering?
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg håper da det :---D Dette må være kristiansandprippenhet, da det virker ganske ok for andre! Men jeg synes bare det er litt bøst å stjele sexleketøyet som har skapt/skaper fine og mest opphissende stunder for meg! Det er da ikke mer enn 200 spennfor et par han kan kjøpe selv! Jjaa vi trenger nye likevel, dette er svindeljern. Blir ikke merke dagen etter likevel :---( Bare et lite gnagsår som ikke synes og det skaper ikke status! You know what i mean!! ..when i do my little turn on the catwalk
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 jeg BØR BARE GÅ og legge meg herregud og faen! Takk San Valentin, du gjør meg til en gris!
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Du får kjøpe et par til deg selv, og gi han de gamle Men jeg skjønner egentlig litt at det er litt ekkelt likevel!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Takketakk du skjønner :-) Det er ikke at de er brukt av andre, emn at hun og han har sikkert blitt grisekåte og svettet kåt kjønnsvette utover disse her! Ikke er de fluffysert heller, de har vi fjernet. Og her kommer hun og nei og fysj! Det er ikke så dyrt! "Skal bruke de i dørvaktjobb" mai i ræva! tenk å lyve om sånt tilogmed Perversinger!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 For ei tøysede abekatt han e :enig_anim: Finn frem pisken i stedet du :kgblunk:
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 vi bruker ikke slikt! :hår: Men han amputerer vel hånda hans snart så han kan bruke den hoho! Abekatt e rækti. Oho oho!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 tøysede abekatt ja. Du får gi han noen bananer da
Mette Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 Andre sitt sexleketøy låner man ikke uansett hva det er. Det har med å respektere andre sitt privatliv å gjøre ikke om hvor og hvordan det er brukt. Sexleketøy har man kansje også plassert en privat plass, så nei jeg syntes ikke det er ok å ta seg slik til rette.
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #17 Skrevet 10. september 2006 Det var det jeg og sa! Jeg trodde soverommet var en privat nok plass, men han karen løper inn på soverommet i tide og utide (da jeg overnattet i går natt var han i døra og kikket inn i 10 sek før han satte seg på pcen på min venn sitt rom og bedrev msn og musikk på full styrke) og jeg kan ikke si noe heller siden jeg ikke bor der, og siden håndjernene ikke er mine (jeg ga de til han til bursdag høhø), men det er ganske ubehagelig å ikke kunne overnatte over hos folk uten at de sniker inne på rommet mens dyna di har glidd ned og du flasher puppene Så sier du i fra neste morra at dette var noe som du plagdes av, men da var han visst så drita at han ikke husket noe. BAH.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Andre sitt sexleketøy låner man ikke uansett hva det er. Det har med å respektere andre sitt privatliv å gjøre ikke om hvor og hvordan det er brukt. Sexleketøy har man kansje også plassert en privat plass, så nei jeg syntes ikke det er ok å ta seg slik til rette. ← Enig! IdaCra
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 Der kan man se. Hva ville dere nå gjort, sett forbi det så lenge det ikke skjer igjen, eller kjøpt nye? :klø: Fy søren til FREKKHET!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 ..dette minner meg forresten om ei jente jeg bodde i kollektiv med for et par år siden. Vi hadde vel kanskje bodd der i et par måneder og kjente hverandre ikke særlig godt. Uansett. Typen hennes var i militæret og skulle komme hjem på permhelg. Jeg følte meg "litt til overs" og dro for å overnatte hos ei venninne. Da jeg kom hjem søndagskveld, kom hun og fortalte meg at hun hadde vært i undertøysskuffa mi og lånt en strømpeholder og et par med strømper... Hun håpte det var ok - hun skulle jo selvsagt vaske det... Uææh.. Jeg klikka ikke der og da, men de klærne ble kasta. Og jeg begynte å se meg om etter et nytt kollektiv. Noen mennesker har ikke forståelse for andres intimsfære. IdaCra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå