Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #21 Skrevet 10. september 2006 Hallosann! Jeg antar hun hadde en sånn flirete mine også da hun sa det? Det går da an å spør før folk låner ting, så vi kan si NEI!
Gjest Bellatrix Skrevet 10. september 2006 #22 Skrevet 10. september 2006 Noen mennesker har ikke forståelse for andres intimsfære. IdaCra ← Nei, desverre. Towelie, hadde jeg vært "typen" din hadde jeg rett og slett vurdert å flytte.
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #23 Skrevet 10. september 2006 Men det er da bare å kjøpe ett nytt og gette over it??? Selv om det var over the edge....
Gjest Bellatrix Skrevet 10. september 2006 #24 Skrevet 10. september 2006 Men det er da bare å kjøpe ett nytt og gette over it??? Selv om det var over the edge.... ← Det komme jo an på. Er dette et engagnstilfelle eller er han en som snoker i "kompisens" saker ellers også.
Mette Skrevet 10. september 2006 #25 Skrevet 10. september 2006 Der kan man se. Hva ville dere nå gjort, sett forbi det så lenge det ikke skjer igjen, eller kjøpt nye? :klø: Fy søren til FREKKHET! ← Jeg ville fortalt han hva jeg mente om slik oppførsel i klare ordlag vasket håndjerna og latt det gå for denne gang. Men fortell han hvor skapet skal stå, slik at dette ikke skjer igjen.
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #26 Skrevet 10. september 2006 Jeg ville fortalt han hva jeg mente om slik oppførsel i klare ordlag vasket håndjerna og latt det gå for denne gang. Men fortell han hvor skapet skal stå, slik at dette ikke skjer igjen. ←
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #27 Skrevet 10. september 2006 Nei, desverre. Towelie, hadde jeg vært "typen" din hadde jeg rett og slett vurdert å flytte. ← Ganske vanskelig det, når han leier et helt hus for 5000 i måneden inkludert strøm og 5 min å gå til jobb. Det er et ganske stort bytte mot å ha håndjernene i fred egentlig, men noe må gjøres jeg skal iallfall si at de skal ikke røre dem igjen! Iallfall ikke hvis han vil bruke dem på meg igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #28 Skrevet 10. september 2006 Jeg ville fortalt han hva jeg mente om slik oppførsel i klare ordlag vasket håndjerna og latt det gå for denne gang. Men fortell han hvor skapet skal stå, slik at dette ikke skjer igjen. ← Tror jeg gjør det, ja. Takk for tips. Håper bare han ikke syns jeg er kjempeprippen pga det her, men såpass får han tåle!
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #29 Skrevet 10. september 2006 Man roter da ikke i andres ting uten lov? Hadde håndjerna ligget på et bord eller lett synlig så kunne jeg forsvart lånet... Men når man faktisk roter i personlige ting da går man langt over grensen!
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #30 Skrevet 10. september 2006 De lå på senga delvis under dyna. Jeg hadde selv synes det var ekkelt å ta dem, da de mest sannsynligvis hadde blitt brukt.
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #31 Skrevet 10. september 2006 De lå på senga delvis under dyna. Jeg hadde selv synes det var ekkelt å ta dem, da de mest sannsynligvis hadde blitt brukt. ← uhm... yuck... Hadde aldri tatt i håndjern som lå i en seng nei!
Gjest Sativa Skrevet 10. september 2006 #32 Skrevet 10. september 2006 Æææææsj!! Og hvis denne fyren fra før av er litt ekkel, så blir det ekstra ekkelt kanskje? Jeg hadde sett for meg alskens ekle ting i hodet mitt, som for eksempel at duden kommer på hånjdjernene og veslejenta må slikke det vekk osv...... ække moro å bruke dem etterpå da liksom, med spermarester fra ekkelheten der osv. Fy mannen! FY!
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #33 Skrevet 10. september 2006 Æææææsj!! Og hvis denne fyren fra før av er litt ekkel, så blir det ekstra ekkelt kanskje? Jeg hadde sett for meg alskens ekle ting i hodet mitt, som for eksempel at duden kommer på hånjdjernene og veslejenta må slikke det vekk osv...... ække moro å bruke dem etterpå da liksom, med spermarester fra ekkelheten der osv. Fy mannen! FY! ← ØH!
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #34 Skrevet 10. september 2006 Jeg hadde blitt irritert, jeg har blitt spurt av ei venninne en gang om hun fikk låne håndjerna mine, men jeg sa jo nei, rett og slett for at jeg synes det er personlig, og det hadde vært ekkelt å bruke de etterpå. Men hun spurte jo ihvertfall.. Hadde noen tatt håndjernene mine som lå på senga så hadde jeg blitt irritert gitt, man skal ha respekt for andre sine personlige eiendeler, også når man bor sammen..
Corine Skrevet 10. september 2006 #35 Skrevet 10. september 2006 Litt urelevant- jeg vet. Men snakket om håndjern fikk meg til å tenke på en av mine lille små jenter på skolen (jeg er lærer i småskolen...), som kom og stolt viste frem håndjernene hun hadde i sekken til alle i skolegården, inkludert oss lærerne. Liten tvil om hva slags håndjern det var: type kjøpt på sexbutikk med pels for ekstra komfort Vi lo godt! Lurer på om foreldrene ikke tenkte det var litt rart å sende med leketøyene sine med ungen sin!?
Helium Skrevet 10. september 2006 #36 Skrevet 10. september 2006 Ett tips, lås dem fast et sted og gjem nøkkelen så slipper du det her til en annen gang. Kjøp nye hvis du synes det er litt i ekkleste laget eller vask dem godt.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #37 Skrevet 11. september 2006 Ett tips, lås dem fast et sted og gjem nøkkelen så slipper du det her til en annen gang. Kjøp nye hvis du synes det er litt i ekkleste laget eller vask dem godt. ← Det er jo ikke sånne ekte purkehåndjern, det er bare til å dra i den lille spaken så er de oppe. Men det får være opp til eieren av dem.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #38 Skrevet 11. september 2006 Nei jeg synes ikke det er greit,det er å tråkke kraftig på andres privatliv. Så jeg er veldig enig med trådstarter.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #39 Skrevet 11. september 2006 Litt urelevant- jeg vet. Men snakket om håndjern fikk meg til å tenke på en av mine lille små jenter på skolen (jeg er lærer i småskolen...), som kom og stolt viste frem håndjernene hun hadde i sekken til alle i skolegården, inkludert oss lærerne. Liten tvil om hva slags håndjern det var: type kjøpt på sexbutikk med pels for ekstra komfort Vi lo godt! Lurer på om foreldrene ikke tenkte det var litt rart å sende med leketøyene sine med ungen sin!? ← Det var da flaut nok om du ikke må fortelle om det her også.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #40 Skrevet 11. september 2006 Det var da flaut nok om du ikke må fortelle om det her også. ← Synes ikke det var flaut nok til å ikke kunne komme over og le av? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå