Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #21 Del Skrevet 12. september 2006 Akkurat nå har jeg kuttet sal-treningen fordi jeg ble så lei at jeg fikk helt sperre. I stedet løper jeg (med og uten hund), eller jeg sykler i terrenget. I tillegg prøver jeg å få trent litt basic styrke hjemme. Om ikke så lenge flytter jeg til utlandet, og da håper jeg å finne et OK treningssenter så jeg kan starte på ny frisk. Men løpingen skal jeg beholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 12. september 2006 #22 Del Skrevet 12. september 2006 Hva slags trening driver du med? Styrketrening, kampsport og yoga. Vanligvis jogger jeg og, men det har jeg vært så slurvete med i en lang periode nå, at jeg ikke lar meg selv få lov til å regne det med. Hvor ofte og hvor lenge trener du? Kampsport 2 ganger per uke, styrketrening 3 ganger per uke, og yoga 1 gang uke. 90 minutter per gang, bortsett fra styrken, som forhåpentligvis tar noe kortere tid, cirka en time. Hvor trener du? På jobb, har supre treningsmuligheter. Har dere noen tips til meg som har hardcore tilfelle av schlatters i venstre kne? ← Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 12. september 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 12. september 2006 Kampsport 2 ganger per uke ← Hva slags da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 12. september 2006 #24 Del Skrevet 12. september 2006 Hva slags da? ← Det er ikke så voldsomt mange som driver med den, så det vil jeg ikke si her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #25 Del Skrevet 13. september 2006 Særlig! "Se på klovnen 'a!" ← Jeg synes det er bare hyggelig med menn som trener i sal! Mange treningssenter har timer som det er mange menn på; Fitness Boxing, Combat og Body Pump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå