The Kitten Skrevet 8. desember 2008 #1001 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har også eksamen i ex.phil på mandag! Gikk eksamen din bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2008 #1002 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er ferdig med en eksamen. Siste på torsdag, så har jeg juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 9. desember 2008 #1003 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er jeg ferdig med 3 eksamener. De har gått så som så, angrer på at jeg ikke leste mer enn jeg gjorde, har vært lange dager på skolen de siste ukene. Har 1 igjen, og det er matematikk. Tror den kommer til å gå bedre enn de andre, bare jeg klarer å tvinge meg selv til å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 9. desember 2008 #1004 Del Skrevet 9. desember 2008 Eksamen i morgen!! =)) *bite negler* Nei, det får gå som det gåår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1005 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har også eksamen i morra, i anatomi og fys. herregud.. det går dårlig det!:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 9. desember 2008 #1006 Del Skrevet 9. desember 2008 eksamen i morgne jeg også!! *buhu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1007 Del Skrevet 9. desember 2008 Også eksamen i morgen Blir en smålang natt dette :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 10. desember 2008 #1008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har eksamen i morgen. Er helt ukonsentrert og apatisk i dag, men håper jeg får repetert litt. Neste og siste eksamen er 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. desember 2008 #1009 Del Skrevet 10. desember 2008 Første eksamen over.. Uuuuhhh ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 10. desember 2008 #1010 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ferdig med to, den siste er på mandag. Prøver å lese nå, men klarer ikke å konsentrere meg Herregud så godt det skal bli med juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 10. desember 2008 #1011 Del Skrevet 10. desember 2008 eksamen gikk bra i dag! Neste på mandag.. men den gleder jeg meg til å øve i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. desember 2008 #1012 Del Skrevet 10. desember 2008 eksamen gikk bra i dag! Neste på mandag.. men den gleder jeg meg til å øve i Du gleder deg? Sånn skulle vi alle hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1013 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde eksamen i dag og den gikk overraskende bra! Toppen av eksamensstress-galskap: Jeg var dritstresset og nervøs i hele natt foran eksamen, og våknet av at samboeren snorket. Jeg var så trøtt og redd og stresset og sur da han vekket meg at jeg faktisk vurderte å dumpe han fordi jeg der og da fant ut jeg var for ung for å ha en kjæreste som snorket! ;P Fy flate, hvor stresset går det an å bli? Skjemmes nesten over meg selv:P hehhe Endte med at jeg leivet til han med foten så han sluttet og snudde ryggen til, heldigvis hadde han ikke merket noe da han våknet^^ Nå har jeg bare en eksamen igjen, stakkars gutten, han får slite med husarbeid og humørsvingninger i et par dager til^^ hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 10. desember 2008 #1014 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ninuska, kjæresten min er akkurat som deg. Han har ikke engang tid til å kysse meg i eksamenstida og den har vart i 3 uker nå! Ikke noe kos, ikke noen søte ord, han har ikke tid Prøver å forklare ham at det bare tar noen sekunder, men da gjør jeg ham enda mer stressa. Mannfolk. Når får dere vite resultatene? Jeg får vite om jeg får lov til å gå videre på 2.semester 19.desember. Huff Endret 10. desember 2008 av LanaLane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. desember 2008 #1015 Del Skrevet 10. desember 2008 Ninuska, kjæresten min er akkurat som deg. Han har ikke engang tid til å kysse meg i eksamenstida og den har vart i 3 uker nå! Ikke noe kos, ikke noen søte ord, han har ikke tid Prøver å forklare ham at det bare tar noen sekunder, men da gjør jeg ham enda mer stressa. Mannfolk. Når får dere vite resultatene? Jeg får vite om jeg får lov til å gå videre på 2.semester 19.desember. Huff Som meg? Kanskje du skrev feil, eller så forstår ikke jeg Åh, jeg får vite om jeg får gå videre til neste år en uke etter eksamen.. Det er forferdelig å være "spent" og vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 11. desember 2008 #1016 Del Skrevet 11. desember 2008 Da var jeg ferdig med skriftlig eksamen, det gikk bedre enn fryktet, så har en god følelse nå. Da gjenstår bare muntlig om en uke, så har jeg ferie! Da har jeg hatt fem eksamener i 4 forskjellige temaer denne høsten, det har vært travelt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2008 #1017 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er ferdig med eksamene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 11. desember 2008 #1018 Del Skrevet 11. desember 2008 Som meg? Kanskje du skrev feil, eller så forstår ikke jeg Åh, jeg får vite om jeg får gå videre til neste år en uke etter eksamen.. Det er forferdelig å være "spent" og vente.. Ja, jeg så feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 12. desember 2008 #1019 Del Skrevet 12. desember 2008 Fikk tilbake første eksamen i dag, og fikk A! Det hadde jeg ikke ventet :D Har eksamen i matematikk på tirsdag, og har jobbet fram til halv ti i kveld. Håper det kommer til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 12. desember 2008 #1020 Del Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer =)) Har eksamen i morgen i exphil. Oh.. det går forhåpentligvis greit! *være litt optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå