Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg ferdig med 3 eksamener. De har gått så som så, angrer på at jeg ikke leste mer enn jeg gjorde, har vært lange dager på skolen de siste ukene. Har 1 igjen, og det er matematikk. Tror den kommer til å gå bedre enn de andre, bare jeg klarer å tvinge meg selv til å jobbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har eksamen i morgen. Er helt ukonsentrert og apatisk i dag, men håper jeg får repetert litt. Neste og siste eksamen er 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med to, den siste er på mandag.

Prøver å lese nå, men klarer ikke å konsentrere meg :sukk:

Herregud så godt det skal bli med juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksamen gikk bra i dag! :)

Neste på mandag.. men den gleder jeg meg til å øve i ;)

Du gleder deg?

Sånn skulle vi alle hatt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eksamen i dag og den gikk overraskende bra!

Toppen av eksamensstress-galskap:

Jeg var dritstresset og nervøs i hele natt foran eksamen, og våknet av at samboeren snorket. Jeg var så trøtt og redd og stresset og sur da han vekket meg at jeg faktisk vurderte å dumpe han fordi jeg der og da fant ut jeg var for ung for å ha en kjæreste som snorket! ;P Fy flate, hvor stresset går det an å bli?:P Skjemmes nesten over meg selv:P hehhe

Endte med at jeg leivet til han med foten så han sluttet og snudde ryggen til, heldigvis hadde han ikke merket noe da han våknet^^

Nå har jeg bare en eksamen igjen, stakkars gutten, han får slite med husarbeid og humørsvingninger i et par dager til^^ hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Ninuska, kjæresten min er akkurat som deg. Han har ikke engang tid til å kysse meg i eksamenstida og den har vart i 3 uker nå! Ikke noe kos, ikke noen søte ord, han har ikke tid :fnise: Prøver å forklare ham at det bare tar noen sekunder, men da gjør jeg ham enda mer stressa. Mannfolk.

Når får dere vite resultatene? Jeg får vite om jeg får lov til å gå videre på 2.semester 19.desember. Huff :tristbla:

Endret av LanaLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninuska, kjæresten min er akkurat som deg. Han har ikke engang tid til å kysse meg i eksamenstida og den har vart i 3 uker nå! Ikke noe kos, ikke noen søte ord, han har ikke tid :fnise: Prøver å forklare ham at det bare tar noen sekunder, men da gjør jeg ham enda mer stressa. Mannfolk.

Når får dere vite resultatene? Jeg får vite om jeg får lov til å gå videre på 2.semester 19.desember. Huff :tristbla:

Som meg? Kanskje du skrev feil, eller så forstår ikke jeg :P

Åh, jeg får vite om jeg får gå videre til neste år en uke etter eksamen..

Det er forferdelig å være "spent" og vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med skriftlig eksamen, det gikk bedre enn fryktet, så har en god følelse nå. Da gjenstår bare muntlig om en uke, så har jeg ferie! Da har jeg hatt fem eksamener i 4 forskjellige temaer denne høsten, det har vært travelt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LanaLane
Som meg? Kanskje du skrev feil, eller så forstår ikke jeg :P

Åh, jeg får vite om jeg får gå videre til neste år en uke etter eksamen..

Det er forferdelig å være "spent" og vente..

Ja, jeg så feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake første eksamen i dag, og fikk A! Det hadde jeg ikke ventet :D

Har eksamen i matematikk på tirsdag, og har jobbet fram til halv ti i kveld. Håper det kommer til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...