Gjest Hilde79 Skrevet 24. november 2006 #141 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har skrevet tre linjer på oppgaven min.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 24. november 2006 #142 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har skrevet tre linjer på oppgaven min.......... ← Da er du jo i gang da Har to eksamener, den første 06.12 og den andre to dager etter. Tidligere semestre har vi også hatt oppgaver som har telt 50 % på karakteren, men dette er det nå slutt på. Kjempedumt synes jeg, blir mye mer pugging når det kun er tradisjonelle eksamener. Med et stort pensum må man jo også ha litt flaks med oppgavene, umulig å kunne alt like godt. Men, det er vel bare å brette opp ermene og lese i vei :lese: Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 24. november 2006 #143 Del Skrevet 24. november 2006 Første eksamen overstått i går, og det gikk bra Var veldig heldig med oppgaven! Neste eksamen er om en uke og så har jeg hjemme- eksamen 4.- 7. desember. Etter det er det juleferie! JIPPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 26. november 2006 #144 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg lest fra kl. 02.30 til omtrent nøyaktig nuh, med kanskje ialt 3 timers pause. Ikke eksamen i morgen, selv om det kan se sånn ut. Ville bare ha gjort unna endel jeg ikke fikk satt meg inn i i uka som gikk. Og jeg klarte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. november 2006 #145 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg lest fra kl. 02.30 til omtrent nøyaktig nuh, med kanskje ialt 3 timers pause. Ikke eksamen i morgen, selv om det kan se sånn ut. Ville bare ha gjort unna endel jeg ikke fikk satt meg inn i i uka som gikk. Og jeg klarte det! ← Wow! Det er virkelig imponerende! Nå fikk jeg en stor dose motivasjon til å lese jeg også! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 26. november 2006 #146 Del Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg levert min siste oppgave, så nå er det bare å leseleselese frem til eksamen den 14 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #147 Del Skrevet 26. november 2006 I helga har jeg lest 77 sider, hvor jeg har skrevet notater på rundt halvparten.. Så nå skal jeg gjøre litt oppgaver Jobba meg litt frempå, for da jeg regna med at jeg måtte lese 32,8 sider daglig regna jeg ikke med helgedager, siden jeg vil ha litt fri fra skole og Dessuten har jeg en emneoppgave vi jobber og sliter med og.. Så det er greit å "overestimere litt".. Nå skal jeg lage pølser til gubben, så skal jeg lese til klokka 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. november 2006 #148 Del Skrevet 28. november 2006 Lever denne tråden? I så fall vil jeg gjerne være med. Jeg trenger å bli mer strukturert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. november 2006 #149 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har lest ferdig over halvparten av Kjærlighet av Hanne Ørstavik, som skal være ferdiglest i morgen. Det går nok bra, det er ca 50 sider igjen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 28. november 2006 #150 Del Skrevet 28. november 2006 Leste ca 80 sider i går, skulle egentlig lese de siste 50 nå.....men tankene flyr helt andre veier Prøver med en liten pause og håper at konsentrasjonen er bedre etterpå 9 dager til første eksamen :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. november 2006 #151 Del Skrevet 28. november 2006 :lese: :lese: :lese: Eksamen på torsdag, men jeg føler endelig at jeg begynner å få litt kontroll på pensum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 28. november 2006 #152 Del Skrevet 28. november 2006 :lese: :lese: :lese: Eksamen på torsdag, men jeg føler endelig at jeg begynner å få litt kontroll på pensum ← Så bra da....må være en deilig følelse! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 28. november 2006 #153 Del Skrevet 28. november 2006 Lykke til på torsdag StineMa! Jeg tok halve dagen lese-fri idag. Tror jeg trengte det. Har gått i ett de siste 10 dagene. Jeg ser ut som en dass for tida; har fått utslett i ansiktet. Typisk stress-reaksjon hos meg. Håper jeg overlever uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. november 2006 #154 Del Skrevet 28. november 2006 Så bra da....må være en deilig følelse! Lykke til! ← Ja, det føles godt! Takk for det, og lykke til selv! Lykke til på torsdag StineMa! Jeg tok halve dagen lese-fri idag. Tror jeg trengte det. Har gått i ett de siste 10 dagene. Jeg ser ut som en dass for tida; har fått utslett i ansiktet. Typisk stress-reaksjon hos meg. Håper jeg overlever uka ← Takk for det, Vilja! Må ikke glemme å ta vare på deg selv midt oppi denne stressende perioden :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 28. november 2006 #155 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har så mye å gjøre, men er så lei. Og neste uke blir verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. november 2006 #156 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har så mye å gjøre, men er så lei. Og neste uke blir verre.. ← Dette stemmer for min del også. Jeg MÅ få lest minst to artikler til i morgen ettermiddag (helst mye mer...), men i dag er dagen full av jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nèa Athina Skrevet 29. november 2006 #157 Del Skrevet 29. november 2006 Nå sitter jeg og regner og skriver oppgaver så pulten min skjelver! Jeg må si det er så mye lettere å konstentrere seg (og lære noe) når man må løse oppgaver ved å skrive. Jeg er glad jeg går et "gjøre oppgaver fag". Hvis jeg en sjelden gang må "lese på" noe mister jeg tråden etter en halv side.... Så all ære til dere som må lese til eksamen Nå er det to uker til jeg skal ha eksamen, hvorfor blir det alltid slik at jeg bruker skippertakmetoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. november 2006 #158 Del Skrevet 30. november 2006 Den ene (lengste og vanskligste) artikkelen er lest, den andre tar jeg med meg på toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 1. desember 2006 #159 Del Skrevet 1. desember 2006 Fra mandag til torsdag har jeg hjemmeeksamen... og det er den siste. Har allerede meldt meg opp til eksamen neste semester. Lykke til på eksamener, innleveringer o.l. alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #160 Del Skrevet 2. desember 2006 Må bare skyrte litt av meg selv. Har jetlag så har sitter jeg grytidelig 1 1/2 uke etter eksamen og skriver inn forelesnings notatene mine på pc'n. Hadde jeg bare alltid vært like entusiastisk..... Lykke til på eksamen alle som ikke er ferdig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå