marimor Skrevet 10. september 2006 #321 Del Skrevet 10. september 2006 Bibliotek- og informasjonsvitenskap på HiO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #322 Del Skrevet 10. september 2006 Bibliotek- og informasjonsvitenskap på HiO ← Aha, spennende, jeg har også inne på å studere noe i den retningen. Masse god natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #323 Del Skrevet 10. september 2006 God morgen folks! Hadde en knall kveld igår, lagde supergod (og dyr) middag med kjæresten, det var så godt så godt! Så film, snakka og koset oss. Lenge siden jeg har hatt en sånn kveld, hatt han helt for meg selv hele kvelden! Jobber så ofte han snuppen min. Har jeg skjønt rett - rosin har blitt til drue igjen? hihi til marimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #324 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Velkommen marimor! Hadde en knall kveld igår, lagde supergod (og dyr) middag med kjæresten, det var så godt så godt! Så film, snakka og koset oss. Lenge siden jeg har hatt en sånn kveld, hatt han helt for meg selv hele kvelden! Jobber så ofte han snuppen min. ← Høres koselig ut. Hva spiste dere? Da jeg la meg i går kveld lovet jeg meg selv at jeg skulle trene med en gang jeg sto opp i dag. Nå derimot ser det ut til at jeg skal trene senere i dag?!? Hvorfor må jeg synes at det er så kjedelig å trene, og hvorfor må jeg alltid utsette det? Skulle ønske jeg var et av disse menneskene som synes trening er morsomt... Endret 10. september 2006 av Tocogo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #325 Del Skrevet 10. september 2006 SKikkelig god oksefilet! Trening ja, begynner man først å utsette er det ikke like lett lenger! Har hørt du må være bestemt for å holde det gåenes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. september 2006 #326 Del Skrevet 10. september 2006 Skulle ønske jeg var et av disse menneskene som synes trening er morsomt... ← Signerer dette hjertesukket. Men i morgen skal jeg trene, altså, det er helt sikkert. Og med litt innsats så får jeg vel kommet meg ut på en spasertur i dag også. Joggeskoene ser håpefullt på meg fra døra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 10. september 2006 #327 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, får jeg være med her? Etter flere år i utlandet er jeg flyttet tilbake til Norge igjen, men pga. et jobbtilbud endte jeg opp i en by som jeg aldri har satt mine ben i før. Jeg er ny i byen, ny i jobben og sambo ble etterlatt i utlandet for å fullføre studiene hans. Jeg har mine røtter på en annen kant av landet, og det har virkelig nå gått opp for meg hvor vanskelig det er å få venner via jobben kontra når man studerte. Jeg er forresten 28 år, jobber i helsevesenet og er egentlig en glad og åpen jente Den nye byen min ligger sentralt på østlandet. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #328 Del Skrevet 10. september 2006 Ha en fin søndag du også, Sille! Selv skal jeg tusle bort i stallen nå, deretter blir det litt utleie jobbing! Ha en flott søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 10. september 2006 #329 Del Skrevet 10. september 2006 God morgen! Har dere hatt en fin helg? Etter min ut-med-jobben-kveld på fredag, har det stort sett blitt avslapning på meg. Var en tur i byen og traff ei venninne (gammel studievenninne) i går. Det var koselig, men jeg kjenner henne ikke så godt, så det blir litt vanskelig å finne på ting å snakke om. I dag har jeg masse fornuftige ting jeg skal gjøre, men kommer jeg i gang? Neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 10. september 2006 #330 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, duer! Velkommen til alle de nye. Håper alle har hatt en fin helg. Det ble litt ut av helga mi alikevel. Fikk en mld. fra kusina mi i 7-tiden i går om jeg ville se på film og spise pizza. Det ble til overnatting, så jeg har hatt det koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #331 Del Skrevet 10. september 2006 Er det plass til meg også? Jeg har flytta har flytta på 4 forskjellige steder de 5 siste årene, og derfor har det vært vanskelig å opprette skikkelig god kontakt med folk, siden jeg har visst at det bare har vært for et år. Nå har jeg blitt 20, og har endelig kommet meg til storbyen, men her er det vanskelig å bli kjent med noen. Jeg studerer, men det er i Akershus, og ergo så bor veldig mange av klassekameratene mine der. Så her er det jeg og sambo da, men jeg føler meg så alene fordi.. Litt av problemet er at jeg etter noen hendelser for noen år tilbake, har blitt så utrolig redd for å knytte meg til noen, fordi jeg er redd for å miste de igjen. Derfor har jeg blitt litt innadvent og sjenert, men holder på å jobbe med saken nå. Sambo trener meg opp, før turte jeg ikke ringe noe sted eller noe, men nå tar jeg alle telefoner og sånn selv, spør om hjelp og tar kontakt med folk på skolen. Jeg har blitt skikkelig flink synes han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 10. september 2006 #332 Del Skrevet 10. september 2006 Sambo trener meg opp, før turte jeg ikke ringe noe sted eller noe, men nå tar jeg alle telefoner og sånn selv, spør om hjelp og tar kontakt med folk på skolen. Jeg har blitt skikkelig flink synes han ← Så flott! Gratulerer. Og velkommen til oss, her er det plass til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #333 Del Skrevet 10. september 2006 Velkommen hit alle nye! Litt av problemet er at jeg etter noen hendelser for noen år tilbake, har blitt så utrolig redd for å knytte meg til noen, fordi jeg er redd for å miste de igjen. Derfor har jeg blitt litt innadvent og sjenert, men holder på å jobbe med saken nå. Sambo trener meg opp, før turte jeg ikke ringe noe sted eller noe, men nå tar jeg alle telefoner og sånn selv, spør om hjelp og tar kontakt med folk på skolen. Jeg har blitt skikkelig flink synes han ← Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier her. Hendte også noe i midt liv, som gjorde at jeg har problemer med å knytte meg til nye mennesker.... ikke noe alvorlig, men sterke bånd som ble brutt, på en måte. Jeg er heller ikke bestevenn med telefonen, men blir flinkere og flinkere Også klarte jeg å trene nå! Føler meg så flink, altså Har fått meg "personlig trener" på eye toy kinetic, og hun mener at jeg skal trene tre ganger i uka. Og jeg, jeg skal fullføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. september 2006 #334 Del Skrevet 10. september 2006 Hei alle sammen! Her har det skjedd mye på noen dager, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. september 2006 #335 Del Skrevet 10. september 2006 Nå skal jeg sette meg å spille litt dataspill Noen andre her som er spillere eller? ← Jeg er også spiller! Hehe Har spillt mye rart, men nå går det mest i WoW og innimellom The Sims 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 10. september 2006 #336 Del Skrevet 10. september 2006 Hei alle sammen Så morsomt at vi blir så mange her, velkommen til alle de nye! Håper dere får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #337 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er også spiller! Hehe Har spillt mye rart, men nå går det mest i WoW og innimellom The Sims 2 ← Ja, tror kanskje jeg ville likt WoW også (har ikke helt fått med meg hvordan det er Liker å spille men følger ikke helt med...). Kjæresten min mente at jeg kom til å bli hekta, og at det var litt for sent å begynne nå, så jeg har ikke prøvd det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #338 Del Skrevet 10. september 2006 Spilt wow en gang, syns det var litt langtekkelig? uansett vil jeg ikke bli hekta på enda et spill, holder med d2 når det slår inn... har andre ting jeg må konsentrere meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 10. september 2006 #339 Del Skrevet 10. september 2006 Nei, dataspill er ikke min greie. Da er det hyggeligere og morsommere å surfe på nettet. I 6 timer i trekk på en søndag, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 10. september 2006 #340 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg har ikke presentert meg ennå beklager at det ble litt sutrete. Jeg er ei jente på 23 fra Østlandet. Bor sammen med kjæresten min. Livet består stort sett av jobb og hjemmekos. De venninnene jeg har kan telles på en hånd, og jeg snakker ikke med de så ofte og ser de sjelden. Har ingen bestevenninne. Har mange bekjente og gamle studievenner som jeg snakker med innimellom, men vi er ikke sammen i fritiden. Jeg er dårlig på å ta initiativ. Jeg er periodevis deprimert og har litt angst, dette gjør at jeg som regel ikke har lyst til å finne på noe heller - jeg vil ligge under dyna og unngå verden. Jeg er nok ikke så lett å bli godt kjent med, det er vanskelig å være åpen og avslappet sammen med mennesker jeg ikke kjenner veldig godt. Egentlig så går dagene uten at jeg føler meg så veldig ensom akkurat, men jeg kjenner på det innimellom. I tillegg tenker jeg ofte på dette med forlover, kjedelig å ikke ha noen som passer. Men det ordner seg nok til slutt Endret 10. september 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå