Gå til innhold

Første testflyvetur med Airbus A380


gard

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Helt tilfeldig fikk jeg sett det da det landet idag på Gardemoen.

:hoppe:

Flott syn der det liksom kom ut av sola og seilende ned.....og helt svart av folk og biler som stod langs veien og skulle titte.

Kanskje en vakker dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tilfeldig fikk jeg sett det da det landet idag på Gardemoen.

:hoppe:

Flott syn der det liksom kom ut av sola og seilende ned.....og helt svart av folk og biler som stod langs veien og skulle titte.

Kanskje en vakker dag.....

Du er heldig! Hadde jeg kunne så hadde jeg stått der jeg og. Så fascinerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett den lande, for da var jeg fortsatt på jobb i Sandvika. Men straks jeg var ferdig på jobb tok jeg første tog opp og så flyet kjempefint. Hvis noen ønsker seg opp for å se så er helt klart tingen å stå ved GA-Terminalen. Det vil si det som var terminalen der før man bygga ut hele greia. Flott utsikt til flyet som står ca. 4-500 meter unna. Nærmere kommer du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett A320 tidligere både i Syd og Singapore, ser nå bare ut som et stort fly for min del :Gjesp:

Og store fly er jeg lei av å kikke på etter alle de timene jeg har tilbrakt på store flyplasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett A320 tidligere både i Syd og Singapore, ser nå bare ut som et stort fly for min del :Gjesp:

Og store fly er jeg lei av å kikke på etter alle de timene jeg har tilbrakt på store flyplasser

Jasså en Airbus A320 du har sett, ja da kan jeg jo skjønne at du ikke er så imponert de er jo på størelse med Boeing 737 som er vanlig i Norge.

Men her snakket vi om A380 som er et enormt fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså en Airbus A320 du har sett, ja da kan jeg jo skjønne at du ikke er så imponert de er jo på størelse med Boeing 737 som er vanlig i Norge.

Men her snakket vi om A380 som er et enormt fly.

Ups det var en skriveleif, jeg mente selvsagt A380, og den er nå bare litt større enn de andre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...