Gå til innhold

Naturmekanismer hos menn - Feige kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Khalid Hagen

Interessant lenke, dette her!

Jeg tror følgende oppsummering er på sin plass:

1) Bamsefar er en kverulant

2) Det er lenge siden Bamsefar hadde sex

3) Årsaken til 2) er at kvinner er feige, IKKE at det kan være noe feil ved Bamsefar!

4) Generalisering er nok overvurdert, men har kommet for å bli

5) Vi ønsker Bamsefar alt godt i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det er alltid gøy når menn tar til "naturlovene" når de skal forsvare sitt utroskap og horeri.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamsefar

Jeg registrerer at ingen av de kvinner som har svart meg, har kommentert sammenhengen mellom den pågående, initiativrike mannen som "forfører" dere, som dere liker så godt, og som da har "riktige" naturmekanismer, og den "dårlige" mannen hvor disse naturfenomenene medfører at han må ut å "befrukte" andre kvinner.

Disse mannlige egenskapene henger sammen, etter min mening.

Jeg HAR et poeng, men dere kan selvfølgelig velge å late som fenomenet ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takket være desmond morris så vet vi å menge oss med dem med små baller, og da blir ikke denne problemstillingen så påtrengende.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg HAR et poeng, men dere kan selvfølgelig velge å late som fenomenet ikke eksisterer.

Jeg HAR også ett poeng, klapp igjen- ingen gidder å diskutere denne såkalte "problemstillingen". Det er patetisk, latterlig og vitner om dårlig selvtillit hos deg.

Vi har Waco her- vi trenger ikke flere mislykkede mannlige individer som kommer inn hit og øser ut sitt kvinnehat.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er vel litt enig med Milla, når mannfolka drar inn den der "naturlovene" når de skal forsvare sitt utroskap og horeri, så blir det bare så patetisk at det er vanskelig å si noe til.

Jeg mener, det blir litt som å diskutere med en neandertaler, siden vi kvinner beveger oss mer og mer bort fra disse eldgamle naturlovene, (flere og flere kvinner som går ut i jobb på lik linje med mannen, fler og fler kvinner som dropper barn og mann pga ønske om karriere og andre opplevelser) så er det litt vanskelig å diskutere med de menn som liksom blir igjen mens vi andre utvikler oss....

Det er alltid noen som videreutvikler seg vettu, og de som blir igjen, dør enten ut, eller forblir på samme stadie. Prøv å diskuter med en ape, og se hvor lett det er å komunisere med de som blir igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bamsefar

Jeg må le....for det er ganske fornøyelig å registrere, at hver gang kvinner konfronteres med en "brysom" problemstilling, som de helst hadde sett ikke ble brakt til overflaten, og som de sliter fælt med å argumentere mot, så er reaksjonen rimelig primitiv.

Da hagler skjellordene, gitt..., og den smule saklighet som man i blant kan spore i diskusjoner med kvinner, er totalt fraværende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le....for det er ganske fornøyelig å registrere, at hver gang kvinner konfronteres med en "brysom" problemstilling, som de helst hadde sett ikke ble brakt til overflaten, og som de sliter fælt med å argumentere mot, så er reaksjonen rimelig primitiv.

Og jeg :ler: av deg, for det er faktisk ganske så fornøylig å lese at det faktisk er menn også som har svart deg på denne idiotiske tråden, uten at du har skjønt hvorfor tråden din er flyttet.

Hadde du vært litt mer opptatt av å lese de svarene du får enn å rakke ned på kvinner, så hadde du kanskje fått med deg et og annet poeng du også.

Da hagler skjellordene, gitt..., og den smule saklighet som man i blant kan spore i diskusjoner med kvinner, er totalt fraværende...

Det er vanskeligere å finne sakligheten i innleggene dine enn i svarene fra jentene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamsefar

Denne Kristian blir så rørende politisk korrekt, at betegnelsen "dott" ikke er brysomt langt unna.

Ikke kan han lese heller, ser det ut til, og hvis han kan det, så benytter han ikke muligheten til å overbevise om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsefar, så lenge man motargumenterer istedetfor å personportettere så er det meste lov å si her da, men egentlig tror jeg folk har nevnt det til deg tyve ganger, så hvis du enda ikke har fått det med deg, så er det hele kg det er noe galt med og ikke deg... ikkesant...?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo rene munnheggeriet fra ende til annen. Og når ikke en gang den som startet tråden vil diskutere saken men hvordan andre diskuterer, er de vel ingen vits i å fortsette...?

Tråden stenges.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...