Gå til innhold

Somaliere.

Snasen

Anbefalte innlegg

Uff.. Med sånne kulturforskjeller burde vi heller bygd opp asylmottak i landet de kommer fra..

Ikke er de særlig pene heller, men det er jo en helt annen sak..

:hoho::klappe::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bygge asylmottak i landet de kommer fra?

Hvor nøyaktig er det de søker asyl da?  :overrasket:  :ler:

Hva med at vi og andre land bygger et mottak der nede slik at de kan oppholde seg der nede?

Med gitter rundt og sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at vi og andre land bygger et mottak der nede slik at de kan oppholde seg der nede?

Med gitter rundt og sånne ting?

Ja.. Vi drar ned alle de gamle oljeplattformene vi har her som vi ikke kan bruke til noe.. Og så kan de søke asyl der, og drive sitt eget asyl.. Og så hvis de ikke vil være der mer, så kan de bare svømme til land.. Bye bye, somalier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somalierfobi??

lol.

Denne frykten du føler for somaliere virker helt irrasjonell for meg. Hvorfor akkurat somaliere? På grunn av det der trikkedrapet eller?

Jeg for min del unngår ALLE menn når jeg er ute og går alene om kvelden, uansett om de er fra Norge eller noe annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Somalierfobi??

lol.

Denne frykten du føler for somaliere virker helt irrasjonell for meg. Hvorfor akkurat somaliere? På grunn av det der trikkedrapet eller?

Jeg for min del unngår ALLE menn når jeg er ute og går alene om kvelden, uansett om de er fra Norge eller noe annet sted.

Hvilket trikkedrap?

Men jeg syns ikke noen som er sorte eller gule eller noe sånn er fine i grunnen.. Kanskje italienere, men der går virkelig grensen..

Deler av innlegg fjernet, jmf reglene.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somalierfobi??

lol.

Men noen av oss er jo snille :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Vi drar ned alle de gamle oljeplattformene vi har her som vi ikke kan bruke til noe.. Og så kan de søke asyl der, og drive sitt eget asyl.. Og så hvis de ikke vil være der mer, så kan de bare svømme til land.. Bye bye, somalier..

Ingen dum idè. Overhodet ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Hvilket trikkedrap?

Jeg skrev om trikkedrapet i mitt første innlegg. Og nei, jeg er fortsatt ikke redd for folk med somalisk opprinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Annonse

Annenhver Somaliske mann i Oslo tygger Khat regelmessig (fører til sinnslidelser,psykoser,de blir trøtte,tiltaksløse osv) Men er ikke redd dem..Tror ikke de angriper meg. Men familier blir oppløst og konene deres oppdrar barna alene..egentlig bare utrolig trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjenner kun en somalsk mann. Merker at kulturforskjellen er veldig stor, men jeg er ikke redd han. Jeg opplever han som veldig hyggelig og høflig. Synes likevel det ofte er skrevet om somaliere i forbindelse med vold og drap i mediene, og det skremmer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver Somaliske mann i Oslo tygger Khat regelmessig (fører til sinnslidelser,psykoser,de blir trøtte,tiltaksløse osv) Men er ikke redd dem..Tror ikke de angriper meg. Men familier blir oppløst og konene deres oppdrar barna alene..egentlig bare utrolig trist..

:forvirret:

trokke dem tygger no mindre khat nå etter alt virrvarret i hjemlandet dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...