Gå til innhold

Merkelig F. Skavlan-program sist fredag?

Fremhevede innlegg

Gjest LilSweetie
Skrevet

Synes ikke programmet i går var så verst, og hadde interessante gjester.

Spennende med Wangari Mathai i studio, men mener det ble altfor dårlig utnyttet. Når man får en interessant fredsprisvinner bør man for det første gi henne mer tid, og for det andre ikke bruke den tiden man har til å ukebladintervjue (skilsmisse, blabla. La henne snakke om arbeidet sitt!).

Synes også kunstdebatten var bra, jeg er i fanklubben til Sune Nordgren! Men også her ble den avbrutt altfor fort. Alle deltakerne hadde åpenbart mer og si, men Fredrik Skavlan avbrøt etter få minutter. Synes forsåvidt samtalen om hevn også var bra.

Tror programmet hadde blitt mye bedre med færre gjester og temaer, men at man ga det som var mer tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror programmet hadde blitt mye bedre med færre gjester og temaer, men at man ga det som var mer tid.

:klappe::klappe::klappe:

Skrevet

Jeg synes kunstpratet ble alt for langt, mye fordi Marianne Aulie var en av debattantene. Hun ødela alt. Aksel Hennie ble alt for liksom-seriøs, og fikk holde på for lenge. Jeg er sikker på at Skavlan merket at gårsdagens sending var dårlig tv. Det sier litt når han edderkoppfyren nesten ble høydepunktet...

Tror forresten ikke Skavlan og Hennie er kompiser, til den som antydet det.

Skrevet

Har ikke sett et eneste Skavlan-program! Hvor lenge skal han holde på??

Ut med Skavlan!

Gjest LilSweetie
Skrevet
Jeg synes kunstpratet ble alt for langt, mye fordi Marianne Aulie var en av debattantene. Hun ødela alt. Aksel Hennie ble alt for liksom-seriøs, og fikk holde på for lenge. Jeg er sikker på at Skavlan merket at gårsdagens sending var dårlig tv. Det sier litt når han edderkoppfyren nesten ble høydepunktet...

Vet ikke hva Skavlan selv mener etter programmet, men jeg synes gårsdagens var et av de bedre Skavlan-programmene jeg har sett på veldig lenge ;)

Så selv om noen programmer/innslag kan være bedre og dårligere mer allmennt, handler det nok vel så mye om interessen man har for temaene og personene som er der.

Savner forøvrig Marit Åslein.

Skrevet
Har ikke sett et eneste Skavlan-program! Hvor lenge skal han holde på??

Ut med Skavlan!

:hoho:

Litt sterke meninger til ikke å ha sett programmet :ler:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Gårdsdagens Skavland var kjedelig!  :frustrert:

To poeng og en twist til den som først gjetter hva jeg skal si til denne gjesten.

Skrevet
To poeng og en twist til den som først gjetter hva jeg skal si til denne gjesten.

:ler:

Skrevet

Han heter Skavlan!

Jeg vil ha daim-twist.

Skrevet

Gårsdagens!

Lakristwisten?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Han heter Skavlan!

Jeg vil ha daim-twist.

Vær så god.

Jeg savner Marit Åslein!!! :klappe:

Jeg også!

Gårsdagens!

Lakristwisten?

Tuji hadde rett, men du fortjener også twist. Jeg også, gitt. :)

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Her har LilSweetie stort sett sagt alt det smarte jeg hadde tenkt å si.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Her har LilSweetie stort sett sagt alt det smarte jeg hadde tenkt å si.

It's a dirty job, but someone's gotta do it.

Skrevet

Lurer på hvordan søvnige Frederik Skavlandd er i kveld! :)

Skrevet
Lurer på hvordan søvnige Frederik Skavlandd er i kveld! :)

:ler:

Skal du provosere Hedda Gabler nå eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...