Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. september 2006 #21 Skrevet 4. september 2006 Hun har hatt poser under øynene lenge. Angående dårlig engelsk: Hvorfor skal vi nordmenn være så innmari perfekte i engelsk? Det er jammen modigere av de som er dårlige (og det vet de sikkert!) å snakke engelsk på tv foran hele Norge enn av dem som vet at de er flinke, har det rette tonefallet - som for all del ikke bør avsløre at du er norsk!
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #22 Skrevet 4. september 2006 Angående dårlig engelsk: Hvorfor skal vi nordmenn være så innmari perfekte i engelsk? Det er jammen modigere av de som er dårlige (og det vet de sikkert!) å snakke engelsk på tv foran hele Norge enn av dem som vet at de er flinke, har det rette tonefallet - som for all del ikke bør avsløre at du er norsk! ← Helt enig! Han gjorde seg absolutt forstått. Synes det er flott at selv de som ikke er verdensmestere i engelsk tør å snakke engelsk på TV. Det er jeg søren ikke sikker på om jeg hadde gjort.
Tiit Skrevet 4. september 2006 #23 Skrevet 4. september 2006 Jeg har i alle fall sett Ane Dahl Torp sånn hundre ganger før. I levende live ser hun alltid sånn ut. Hun er pen på bilder, for de blir retusjert. ← Det kan da ikke være normalt/friskt å være så rød på det hvite inni øynene?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #24 Skrevet 4. september 2006 At ADT alltid har poser under øynene synes jeg ikke akkurat er beroligende...snarere tvert i mot Kan det være søvnløse netter og andre ting? Håper hun får litt ro framover og sover nok. ..dette ser jo ikke bra ut! ADT: du må
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #25 Skrevet 4. september 2006 Hun har hatt poser under øynene lenge. Angående dårlig engelsk: Hvorfor skal vi nordmenn være så innmari perfekte i engelsk? Det er jammen modigere av de som er dårlige (og det vet de sikkert!) å snakke engelsk på tv foran hele Norge enn av dem som vet at de er flinke, har det rette tonefallet - som for all del ikke bør avsløre at du er norsk! ← Åh, er så 100% enig!
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. september 2006 #26 Skrevet 4. september 2006 Det har ikke noe med å gjøre at han burde være flinkere, men heller det at han var oppsiktsvekkende dårlig Men ja, i en tid hvor vi lever med engelsk tale rundt oss i alle medier, synes jeg det er litt rart at folk ikke snapper opp engelske ord og uttale litt bedre. Men det har kanskje med dårlig språkøre å gjøre..
Gjest LilSweetie Skrevet 4. september 2006 #27 Skrevet 4. september 2006 Jeg er egentlig veldig lei av Skavlan, men synes dette programmet var bedre enn på lenge. Ane Dahl Torp ser da hel ok ut? Og viktigere enn det, hun bygger seg opp til å bli en av Norges aller beste skuespillere - hun var helt fantastisk i Gymnaslærer Pedersen. Jeg synes det er pinlig når noen nordmenn ikke er tilstrekkelig gode i engelsk - er man f.eks utenrikspolitiker bør man lære seg det skikkelig. Men man få lov til å være dekkselger og snakke litt engelsk på TV uten å snakke som dronningen av England. Og å invitere bistandsministeren kan neppe kalles en "rar gjest"? For øvrig nevnte ikke trådstarter de to gjestene jeg synes var mest interessante - Jeffrey Sachs og Aslak Sira Myhre.
BlackBerry Skrevet 5. september 2006 #28 Skrevet 5. september 2006 Hvorfor skal vi bry oss om at Ane Dahl Torp har poser under øynene. Herregud, det er da vel ikke vårt problem.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #29 Skrevet 5. september 2006 Hvorfor skal vi bry oss om at Ane Dahl Torp har poser under øynene. Herregud, det er da vel ikke vårt problem. ← Nei, det er ikke vårt problem. Men det er vår rett å få lov til å kommentere det faktum at hun har enormt digre poser under øynene. Jeg synes Erik Solheim ser helt krise ut som en hvilken som helst ministerpost. Han har misforstått en del, og befinner seg på en egen planet. Har han sosiale antenner i det hele tatt? Er han i stand til å kommunisere? I løpet av de 15 siste årene har jeg ikke sett noen tegn til at han kan det... Det var noe pinlig å se dekkselgeren donere så mye penger...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. september 2006 #30 Skrevet 5. september 2006 Det var noe pinlig å se dekkselgeren donere så mye penger... ← Ja, herregud for en dust.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #32 Skrevet 6. september 2006 Det var noe pinlig å se dekkselgeren donere så mye penger... ← Du verden! Enda godt at han turte å donere penger selv om det ble pinlig for enkelte da. Godt noen svelger litt stolthet for å hjelpe andre! Hva er best da? At noen gir penger åpenlyst og får litt pr, samtidig som de hjelper andre, eller at de ikke gir i det hele tatt? Jaaaaanteloven!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #33 Skrevet 6. september 2006 Pinlig at dekkelgeren ga bort så mye når det var åpenbart at han følte seg presset av Skavlandd. Alle der kunne godt ha snakket bedre engelsk...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. september 2006 #34 Skrevet 6. september 2006 Som vanlig i Først og sist-tråder må jeg pukke på at Fredrik Skavlan skriver etternavnet sitt uten D. Hverken en eller to.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #35 Skrevet 7. september 2006 Pinlig at dekkelgeren ga bort så mye når det var åpenbart at han følte seg presset av Skavlandd. Alle der kunne godt ha snakket bedre engelsk... ← Tror nok ikke man gir bort 100 000 dollar uten at man har tenkt litt på det på forhånd! Men hva er egentlig problemet med denne engelsken? De gjorde seg da forstått, er det ikke det som er poenget her? Eller skulle de brukt fler "fremmedord"? Eller var det galt tonefall? Utrolig hva folk skal henge seg opp i!
Amity Skrevet 7. september 2006 #36 Skrevet 7. september 2006 (endret) Jeg synes nå denne tråden er ganske morsom. Tommy Sharif spurte Skavlan før programmet om det var greit at han donerte penger, noe Skavlan synes var en god ide. Det står det her iallefall. Tror ikke han følte seg presset i det hele tatt, og jeg synes det var en sympatisk handling. Engelsken hans var virkelig dårlig, og under gjennomsnittet vil jeg tro, men det spiller ingen rolle så lenge han klarte å gjøre seg forstått. Synes det var tøft gjort å tørre å si så mye når han ikke var helt stødig i engelsk. Endret 7. september 2006 av Amity
Frøken Freken Skrevet 7. september 2006 #37 Skrevet 7. september 2006 Her klages det over at utlendinger (vet at han er norsk altså, men med utenlandsk opprinnelse) bare tar og tar og tar, og neimen meg begynner man ikke å klage når noen donerer penger til veldedige formål også. Huff of huff, jeg blir helt flau på hans vegne som gjør noe sånt. Også på tv i tillegg da...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #38 Skrevet 7. september 2006 Som vanlig i Først og sist-tråder må jeg pukke på at Fredrik Skavlan skriver etternavnet sitt uten D. Hverken en eller to. ← Og jeg henger meg på denne! Ser ikke ut som om det hjelper å klage da men!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #39 Skrevet 7. september 2006 Skavlanddd kommer på skjermen i morgen igjen. Blir spennende å se hvilke gjester han har med seg på laget! :enig_anim:
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. september 2006 #40 Skrevet 7. september 2006 Og jeg henger meg på denne! Ser ikke ut som om det hjelper å klage da men! ← Jo, jeg vet at minst en person har tatt lærdom av mine kloke ord. Ikke gjesten under da, men... Skavlanddd kommer på skjermen i morgen igjen. Blir spennende å se hvilke gjester han har med seg på laget! :enig_anim: ← *kvesser knivene*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå