Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg bare stusser litt ved valget av gjester nå sist på Skavlans "Først & Sist", hva med dere? Erik Solheim...for en merkelig skrue (har han sosiale antenner?!!) Ane Dahl Torp...hva går hun på?!! Kom hun rett fra gaten, i prøvefilming som en narkoman eller hjemløs person, eller hva var dette for noe? De digre posene og ringer under øynene og tydelig bakfull? Det er da dårlig oppførsel og lite profesjonelt? Det barnet på 10 år: hun var da voldsomt voksen for alderen? Hvor kom hun dalende fra? Fredrik Skavlan: har han blitt ennå mer puslete og feminin?
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Samtlige av gjestene er ganske aktuelle for tiden, uansett om de kom ramlende inn fra gata eller ikke. Det 10 år gamle barnet er aktuell i hovedrollen i filmen Trigger.
Gjest Very Victoria Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Ane Dahl Torp må gjøre noe med junkie-looken hun tydeligvis har lagt sin elsk på. Grusomme ringer under øynene, hva har skjedd med NRKs makeup avdeling??
tuji Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Synes ikke de var merkelige, jeg. Dessuten ser Ane Dahl Torp alltid slik ut, hun kan vel ikke noe for at hun har poser under øynene.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Fredrik Skavlan: har han blitt ennå mer puslete og feminin? ← Dette er da ingen nyhet. Han har alltid vært like puslete vestkantgutt.
Gjest Yoghurt Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Sikkert mye du kan kritisere Ane Dahl Torp for, men utseendet? Vi er da vel modnere enn som så.. Hun jenta er veldig vesle voksen, det skal jeg være enig i
Krista83 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Han der dekk fyren er jo skikkelig frempå for tiden, har sett han i noe hver helg i det siste. Også var han enormt dårlig i engelsk!
Karamba Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Ane Dahl Torp må gjøre noe med junkie-looken hun tydeligvis har lagt sin elsk på. Grusomme ringer under øynene, hva har skjedd med NRKs makeup avdeling?? ← Skriver under på den! Hun så helt kjørt ut...
tuji Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 NRKs sminkeavdeling har aldri vært noe å skryte av.
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Han der dekk fyren er jo skikkelig frempå for tiden, har sett han i noe hver helg i det siste. Også var han enormt dårlig i engelsk! ← No shit! Tror jeg rødmet på hans vegne. Han laget jo også en voldsom tirade før han kom til poenget om ønsket om å donere penger. Fikk inntrykk av at han følte seg forpliktet til å gjøre det "fordi Angelina Jolie hadde gjort noe lignende". Og ja, for ikke å glemme fordi faren hans hadde kommet til Norge med det som formål å kjøpe en traktor.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Syns dere er litt surmaga, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Syns dere er litt surmaga, jeg. ← Enig med deg! Er egentlig veldig lei av Fredrik Skavlan, men det var nå flott av han dekktypen å gi bort så mye penger. Angående engelsken hans; han ble da forstått!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 No shit! Tror jeg rødmet på hans vegne. Han laget jo også en voldsom tirade før han kom til poenget om ønsket om å donere penger. Fikk inntrykk av at han følte seg forpliktet til å gjøre det "fordi Angelina Jolie hadde gjort noe lignende". Og ja, for ikke å glemme fordi faren hans hadde kommet til Norge med det som formål å kjøpe en traktor. ← Enig. Jeg synes det ble litt pinlig med at han følte seg "presset", og donerte så mye penger, bare fordi han følte at det var press på ham (hvilket det jo egentlig ikke var...) Amerikaneren så bare på han dekkfyren og "ehh...du må ikke ta all verdens elendighet innover bare fordi du er gjest i et show, men ok, samme for meg whatever". Dekkfyren var skikkelig overydmyk, og sa om seg selv "jeg er bare en vanlig gutt fra"...og undervurderte seg selv. Mange ble nok litt flau på hans vegne der.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Ane: hva er det som er så flott med junkie-look?
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Han der dekk fyren er jo skikkelig frempå for tiden, har sett han i noe hver helg i det siste. Også var han enormt dårlig i engelsk! ← Også? De fleste engelskmenn er skikkelig dårlige i norsk også.
tuji Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 Ane: hva er det som er så flott med junkie-look? ← Dette er en ganske frekk kommentar! Hun ser sånn ut, og det har hun alltid gjort. Ikke så mye å gjøre med det. Pass på din egen look.
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Ane Dahl Torp brukte da å se skikkelig pen ut før? Men nå har hun store poser under øynene, og er også rød rundt og i øynene. Jeg synes seriøst at det ser ut som hun går på noe, ble skikkelig bekymret jeg. Enten det, eller så har hun blitt allergisk mot den sinnsyke mengden svart øyesminke hun bruker for tiden.
Tiit Skrevet 4. september 2006 #18 Skrevet 4. september 2006 Jeg bare stusser litt ved valget av gjester nå sist på Skavlans "Først & Sist", hva med dere? Erik Solheim...for en merkelig skrue (har han sosiale antenner?!!) Ane Dahl Torp...hva går hun på?!! Kom hun rett fra gaten, i prøvefilming som en narkoman eller hjemløs person, eller hva var dette for noe? De digre posene og ringer under øynene og tydelig bakfull? Det er da dårlig oppførsel og lite profesjonelt? Det barnet på 10 år: hun var da voldsomt voksen for alderen? Hvor kom hun dalende fra? Fredrik Skavlan: har han blitt ennå mer puslete og feminin? ← hehehe... morsomt. Jeg morer meg alltid over Skavlan, det er alltig noe finurlig å glede seg over. Men donasjonen var fint gjort. Likte han dekkfyren selv om jeg rødma over engelsken hans. (kanskje jeg hadde hørtes likedan ut....) Og hun jenta som bjeffa var bare morsom. Syns heller ikke ADT så ut som sunn, frisk norsk ungdom.. men, men.. ikke alle ser ut som en fjellbekk..
tuji Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 Jeg har i alle fall sett Ane Dahl Torp sånn hundre ganger før. I levende live ser hun alltid sånn ut. Hun er pen på bilder, for de blir retusjert.
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 Jeg likte programmet jeg. Et av de bedre på lenge faktisk. Og syntes det var flott at Sharif ville donere penger! Følte overhodet ikke at han var overydmyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå