Gå til innhold

Ordentlige horoskop


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som vet om brukbare plasser på nettet hvor man kan lese skikkelige horoskop? Ikke slike fra dag-til-dag-horoskop, og uke-til-uke, men de faste. Jeg leter selv, men ramler borti endel tull da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet om brukbare plasser på nettet hvor man kan lese skikkelige horoskop? Ikke slike fra dag-til-dag-horoskop' date=' og uke-til-uke, men de faste. Jeg leter selv, men ramler borti endel tull da.[/quote']

Hei :-)

Jeg fant en side med ulike horoskoper.

http://www.astro.com/cgi/ahor.cgi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva er egentlig poenget med å gjenta hele innlegget til forrige person?

Er det fordi man selv ikke klarer å huske hva man skulle svare på og derfor trenger en aldri så liten huskelapp?

Eller er det fordi man tror at de som leser lider av en sjelden sykdom som blokker ut alt man har lest tidligere og trenger derfor å få en slags såpeoperapåminnelse om alle detaljene?

Bare lurte.

Når apostrof her gjengir alt som Caliente sier for så å svare med en bitteliten stakkars setning, så virker det jo rimelig tåpelig?

Eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hva skjønte du ikke?

du trenger ikke noe passord eller noe. bare klikk ok.

trykk på den knappen med en person på når du kommer inn på hovedsiden. da kan du legge inn dine opplysninger.

hvis du ikke finner ditt fødested inne i registeret så kan du enkelt legge det til selv om du trykker på knappen med jordkloden på.

det skulle ikke være så vanskelig å finne disse opplysningene på nettet.

husk å lagre etterpå!

et tips kan være å bruke de opplysningene du får her (planeter o.l) til å søke videre med. f.eks om du oppdager at du har månen i løven, så kan du sjekke det ut andre steder også.

lykke til!

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anonymous

Endelig en annen som også reagerer! :blunke: Helt enig med deg Pinnochio.

Jeg har til tider blitt temmelig oppgitt over dette-siterings-fenomenet her inne på KG.

Forstår ikke helt poenget, da jeg tillater meg å tro at de aller fleste her inne klarer å lese innleggene ved egen hjelp. Så nå spør jeg;

HVA ER EGENTLIG POENGET MED ALL DENNE SITERINGEN??? :-?

- - -Det er bare så påfallende......dumt! Er det ikke......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Betty Blue
Endelig en annen som også reagerer!  :blunke: Helt enig med deg Pinnochio.

Jeg har til tider blitt temmelig oppgitt over dette-siterings-fenomenet her inne på KG.

Forstår ikke helt poenget, da jeg tillater meg å tro at de aller fleste her inne klarer å lese innleggene ved egen hjelp. Så nå spør jeg;

HVA ER EGENTLIG POENGET MED ALL DENNE SITERINGEN???  :-?  

- -  -Det er bare så påfallende......dumt! Er det ikke......?

Helt enig med deg. Kjempedumt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Unnskyld meg, men hva er egentlig poenget med å gjenta hele innlegget til forrige person?

Er det fordi man selv ikke klarer å huske hva man skulle svare på og derfor trenger en aldri så liten huskelapp?

Eller er det fordi man tror at de som leser lider av en sjelden sykdom som blokker ut alt man har lest tidligere og trenger derfor å få en slags såpeoperapåminnelse om alle detaljene?

Bare lurte.

Når apostrof her gjengir alt som Caliente sier for så å svare med en bitteliten stakkars setning, så virker det jo rimelig tåpelig?

Eller er det bare meg?

Nei, det er ikke bare deg. Jeg syns det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Scarlet

Jeg vet ikke om noen sider på nette vedr. dette. Men jeg har en bok som jeg kan anbefale! Den heter "Stjernetegn" og er skrevet av Linda Goodman. Den burde du lese, kjempebra bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...