sEnsAtion Skrevet 2. september 2006 #41 Skrevet 2. september 2006 Satanisme trenger ikke å være verken ekstremt eller negativt. Det kan hende det bare er en fase for denne jenta, men det kan også hende hun har funnet noe hun synes gir mening. Uansett, så tviler jeg på at hun brenner kirker og ofrer kattunger. De aller fleste satanist (de ekte, i allefall.) gjør ikke sånt. ← Selvsagt blir det ikke ekstremt eller negativt dersom man stikker hodet ned i sanden. De fleste mennesker med normal intelligens og normal utlæring vet hva satanisme står for, og da snakker jeg om unge mennesker (barn/ungdom) som tar holdningsvalg i livene sine. Velger man feks å tro på Gud og leve etter bibelen, så velger man noe positivt. Velger man det motsatte, så er det åpenbart et negativt grunnlag til valget. Når vi snakker om barn og ungdom, er det viktig å finne årsaken til hvorfor det blir foretatt et så åpenbart negativt holdningsvalg i livet. Og forresten har jeg aldri skrevet noe om kirkebrenning eller ofring av katter.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. september 2006 #42 Skrevet 2. september 2006 Velger man feks å tro på Gud og leve etter bibelen, så velger man noe positivt. Velger man det motsatte, så er det åpenbart et negativt grunnlag til valget.. ← Det der kan vi diskutere til vi blir blå i trynet begge to. Jeg er fundamentalt uenig i den påstanden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå