aline Skrevet 20. oktober 2008 #61 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk "Your BMI is 21,6, which means that you are a healthy weight for your height." Litt lengre nede står det at jeg burde legge på meg seks kilo. :klø: Og jeg fikk: "Your BMI is 22,4, which means that you are a healthy weight for your height." og må gå ned neon kg for å ha idealvekt.... Litt overvektig kaller den meg til og med lenger ned... jeg er 174 høy, veier 68 kg og burde visst veid 65,5.. Sist jeg veide 65 kg trodde folk jeg hadde spiseproblemer fordi jeg så så skranten ut. Men mulig skranten er idealet da... ikke vet jeg. (det er ikke mitt ideal ihvertfall.)
Gjest missLady Skrevet 3. november 2008 #62 Skrevet 3. november 2008 The Energy in Your Diet: Calories: 1805 kcal Proteins: 21 % Fats: 26 % Carbohydrates: 51 % Your Healthy Eating Plan Your Nutritional Needs You have no need to lose weight. Make sure you are eating a balanced diet to give your body all the nutrients it needs. Ask you doctor or nutritionist if you need any extra advice, or run meal ideas through our meal selector, to see how balanced they are in terms of protein, fat and carbohydrates. A Balanced Diet Your diet is too high in protein, try to cut down on (but not cut out) eggs, meat, milk and fish... Balanced Meals Your lunch seems too light in comparison to your other meals. Your snacks seem too heavy in comparison to your meals. 1850 kalorier på en dag, er det for mye? Jeg satte opp hva jeg spiste i dag.. ps. jeg trente ikke! Noen som har peiling her?? hehe
angeleyes Skrevet 3. november 2008 #63 Skrevet 3. november 2008 1850 kcal på en dag er IKKE for mye hvis målet ditt er å holde vekta.
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 4. november 2008 #64 Skrevet 4. november 2008 Dette skjønte jeg ikke...jeg er 85 cm over hoftene...da er jeg småfet? Har veldig smale hofter...er 1,72 og veier 57 kilo...måler jeg feil eller? Målte midjen min også som er 67, og da var jeg også småfet....???
Gjest LindaKristin Skrevet 5. november 2008 #65 Skrevet 5. november 2008 Og jeg er visstnok litt overvektig, og lagrer fett på magen. Interessant, siden jeg i virkeligheten er tynn som en strek og aldri har hatt nevneverdig med fett på magen. Tror nok ikke denne er til å stole på nei. Hehe,ditto!!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #66 Skrevet 5. november 2008 Dumme, dumme testen! Påstår at jeg veier mindre enn min idealvekt, men at jeg også er litt overvektig.. Hvordan får den til det?? den fikk jeg også :gjeiper: hvis det ikke hadde virket så dønn seriøst, skulle jeg anbefalt den til alle mine venner som underholdning
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #67 Skrevet 10. november 2008 Hmm... jeg er 165, veier 57, og får beskjed om at jeg skulle veie 63,7 kilo! Jeg er også pæreformet, og lagrer fett på ei rumpe som er 90 cm...... Så jeg skal gå opp 6 kilo, men det må ikke legge seg på pærerumpa mi.... hmmm. *lol* Godt vi ikke betalet noe for den testen noe spesielt.. jeg er 176, og min idealvekt er også 63.7 kg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå