Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #21 Skrevet 2. september 2006 Selvmotsigende: "A figure between 18.5 and 25 indicates that your BMI falls within a the 'healthy' weight range. Your BMI is 18,6, which means that you are underweight." Ellers var vel infoen helt grei egentlig. Forhåpentligvis er det ikke mange som tar dette som annet enn en artig liten supergeneraliserende test, og da er det egentlig ganske harmløst... Angående pære vs. eplefasong; det ser ut som om denne kalkulatoren kaller folk eple eller pære utelukkende på grunnlag av hvor sunn fettfordeling man har rundt midjen. Så jeg tror egentlig dere kan juble for pære-stempelet, det er det som er det "riktige" svaret i denne testen.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #22 Skrevet 2. september 2006 Jeg er både overvektig, og litt overvektig. Javel... Ikke noe enten eller.
Gjest TS Skrevet 3. september 2006 #23 Skrevet 3. september 2006 Your Body Mass Index (BMI) represents your weight in relation to your height. A figure between 18.5 and 25 indicates that your BMI falls within a the 'healthy' weight range. Your BMI is 19,8, which means that you are a healthy weight for your height. Your Ideal Weight is based on your height and age. Your ideal weight is around 63 kg, which means that you should put on a few kilos to reach your ideal weight. Your Hip-to-Waist Ratio shows how you store fat. A reading of over 0.85 for women and 1.0 for men means that your body stores fat on the abdomen, which could put you at risk of heart disease. Your HWR is 0,74, which means that you are a pear shape, storing fat on the hips and buttocks. Your Body Summary: You can allow yourself a few extra kilos! Try to eat a balanced diet to ensure that you don't lose any weight and maybe even put a little on. Make sure you are giving your body all the nutrients it needs. Bortsett fra den rare fordelingen av pære- og epleform (men det er sikkert som noen sier pga at de ikke måler overkroppen), så synes jeg den er ganske bra. Men nå vil jeg absolutt ikke legge på meg, jeg er fornøyd med vekta som den er, så så lenge jeg er i riktig grenseområde er det ok.
Ladyen Skrevet 3. september 2006 #24 Skrevet 3. september 2006 Tror ikke at jeg tester meg på den i det hele tatt. Deres reaksjoner taler for seg.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #25 Skrevet 3. september 2006 Jeg er nok aaltfor overvektig, men det er greit nok, jobber med saken.. MEN! Åssen i all verden fikk den 2 skiver med ost og skinke (uten smør og majones) og middag med pasta, tomatsaus og kjøttdeig og vann og juice som drikke til å komme opp i over 2500 kalorier, med en beskjed om at jeg spiser for mye proteiner og for lite karbohydrater..? Jeg som unngår karbohydrater for alt det er verdt.. I følge maskinen så må jeg da altså kutte ut nesten halvparten av inntaket mitt, og jeg vil ikke si jeg spiser spesielt mye.. Jeg har vel bare ikke skjønt hva alt betydde... :S
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #26 Skrevet 3. september 2006 Dumme, dumme testen! Påstår at jeg veier mindre enn min idealvekt, men at jeg også er litt overvektig.. Hvordan får den til det?? ← Samme her.
Yme Skrevet 3. september 2006 #27 Skrevet 3. september 2006 Åh ja! Jeg er visst pæreforma og overvektig Det stemmer vel at jeg er overvektig, for jeg veier jo mer enn det som er normalt. Pæreforma derimot... Øøøh... Jeg har breie skuldre og smale hofter, eller V form om du vil. Drittkalkulator da
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. september 2006 #28 Skrevet 4. september 2006 Jeg er visst pæreforma og burde veie 2 kg mer enn jeg gjør. BMI på 20,5. Pæreforma vil jeg ikke si at jeg er, jeg er nok mer som et timeglass
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2006 #29 Skrevet 6. september 2006 Your BMI is 17,9, which means that you are underweigh. Hmm, ser vel normal ut tror jeg, men den sier jeg er ei pære og at jeg lagrer fett på magen, noe som forsåvidt er litt sant (det lagret seg der før, blir ikke noe mer, men aldri mi ndre heller) Den sier jeg må legge på meg et par kg.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #30 Skrevet 6. september 2006 (endret) Ja ha. Jeg er visst både under- og overvektig Your BMI is 18,4, which means that you are underweight. Your ideal weight is around 65 kg, which means that you should put on a few kilos to reach your ideal weight. Det betyr at jeg bør gå opp ca 10 kg. Your HWR is 0,9, which means that you are an apple shape, storing fat on the abdomen. Sånn er det å ha guttefasong, dvs ikke noe særlig hofter. Your Body Summary: You are a little overweight. Follow a healthy eating plan and you will have your figure back in no time! Endret 6. september 2006 av Persille
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. september 2006 #31 Skrevet 6. september 2006 Ifølge den bør jeg legge på meg nærmere 10 kg, spise mindre proteiner og mer karbohydrater ( jeg er vegetarianer og trodde virkelig jeg hadde motsatte problem ), og så bør jeg spise større porsjoner frokost og lunsj, og mindre porsjoner middag - noe jeg forsåvidt visste.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #32 Skrevet 16. mai 2008 morsom Here is your body type analysis: Your Body Mass Index (BMI) represents your weight in relation to your height. A figure between 18.5 and 25 indicates that your BMI falls within a the 'healthy' weight range. Your BMI is 17,6, which means that you are underweight. Your Ideal Weight is based on your height and age. Your ideal weight is around 60,7 kg, which means that you should put on a few kilos to reach your ideal weight. Your Hip-to-Waist Ratio shows how you store fat. A reading of over 0.85 for women and 1.0 for men means that your body stores fat on the abdomen, which could put you at risk of heart disease. Your HWR is 0,77, which means that you are a pear shape, storing fat on the hips and buttocks. Your Body Summary: You can allow yourself a few extra kilos! Try to eat a balanced diet to ensure that you don't lose any weight and maybe even put a little on. Make sure you are giving your body all the nutrients it needs. The Energy in Your Diet: Calories: 2734 kcal Proteins: 19 % Fats: 25 % Carbohydrates: 55 % Your Healthy Eating Plan Your Nutritional Needs You have no need to lose weight. Make sure you are eating a balanced diet to give your body all the nutrients it needs. Ask you doctor or nutritionist if you need any extra advice, or run meal ideas through our meal selector, to see how balanced they are in terms of protein, fat and carbohydrates. A Balanced Diet Well done, you are eating a very healthy, balanced diet! Don't change your eating habits. Balanced Meals Your breakfast seems too light in comparison to your other meals. Your snacks seem too heavy in comparison to your meals.
SuperGjest Skrevet 16. mai 2008 #33 Skrevet 16. mai 2008 Your ideal weight is around 54 kg, which means that you should put on a few kilos to reach your ideal weight. Samtidig som: You are a little overweight. Follow a healthy eating plan and you will have your figure back in no time!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #34 Skrevet 16. mai 2008 Disse kroppsfasongstemplene denne tullete greia gir dere, er jo basert på liv-hofte-ratioen og har jo ikke noe med hvordan dere ser ut.. skjønner ikke hvorfor så mange av dere hang dere opp i det, det beskrives jo ganske klart.. om man har timeglassfasong (=store pupper) så er jo ikke puppefettet usunt fett og har dermed ikke noe å si...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. mai 2008 #35 Skrevet 16. mai 2008 Først sier den at min BMI 23,1 er helt passe og jeg er normalvektig. Så konkluderer den med at jeg er overvektig fordi jeg har en guttete fasong hvor hoftene ikke er så innmari brede og magen ikke veldig tynn. Så de påstår at jeg bør gå ned, for min egen helses skyld. Og DETTE sier de om maten min: Your Nutritional Needs You need to make changes to your diet, to keep to an intake of 1210 kcal a day. Ok.. dette høres jo veldig sunt ut, når man tar i betraktning at jeg trener 3-5 ganger i uken.. jadda! A Balanced Diet Your diet is too high in protein, try to cut down on (but not cut out) eggs, meat, milk and fish... Vel.. jeg spiser mye proteiner fordi jeg trener mye styrke! Og jeg drikker faktisk ikke melk i det hele tatt, og punchet ikke det inn i skjemaet heller. Nei.. Tull og tøys.
Gjest Bolledeig Skrevet 17. mai 2008 #36 Skrevet 17. mai 2008 På "so feminine" blir du trolig skutt hvis du ikke er på riskake og kellogs spesial K dietten allerede =D
Gjest Tigress Skrevet 17. mai 2008 #37 Skrevet 17. mai 2008 Eg har berre ein ting å seie om denne: what an absolute pile of crap. Den klarte å seie at eg burde veie 58kg! Eg er 160cm! Sikkert at 58kg er ideelt - dersom målet er å vræke knærne mine enda meir! Den her er laga for feite folk som ikkje har lyst til å høyre at dei er feite...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. mai 2008 #38 Skrevet 17. mai 2008 På "so feminine" blir du trolig skutt hvis du ikke er på riskake og kellogs spesial K dietten allerede =D LOL
effy Skrevet 18. mai 2008 #40 Skrevet 18. mai 2008 Jaha, å nå er jeg liksom overvektig da? Herregud for en idiotisk side
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå