Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Det finnes mange BMI-kalkulatorer på nettet. Her er en av dem som gir litt ekstra informasjon. Jeg gleder meg til å prøve den, men mannen klarte å kaste målebåndet, så jeg må først kjøpe et nytt. Kommer tilbake med mine resultater i morgen! http://www.sofeminine.co.uk/m/health/bmi.html
Gjest Elfrida Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Den var rar. I følge den spiser jeg for mye, jeg må ned 150 kalorier om dagen. I tillegg bør jeg spiser mere karbo og fett, og jeg må kutte ned på proteinene. Tror ikke det nei.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Your Body Mass Index (BMI) represents your weight in relation to your height. A figure between 18.5 and 25 indicates that your BMI falls within a the 'healthy' weight range. Your BMI is 19,5, which means that you are a healthy weight for your height. Your Ideal Weight is based on your height and age. Your ideal weight is around 55 kg, which means that you should put on a few kilos to reach your ideal weight. Your Hip-to-Waist Ratio shows how you store fat. A reading of over 0.85 for women and 1.0 for men means that your body stores fat on the abdomen, which could put you at risk of heart disease. Your HWR is 0,68, which means that you are a pear shape, storing fat on the hips and buttocks. Your Body Summary: You can allow yourself a few extra kilos! Try to eat a balanced diet to ensure that you don't lose any weight and maybe even put a little on. Make sure you are giving your body all the nutrients it needs. Pæreformet? Men jeg har jo nesten like store pupper som hoftene mine, og skuldrene mine er nokså brede :klø: Ifølge et annet mål da jeg gikk design og tekstil i fjor, hadde jeg X-form. Svin Del!
¤ananas¤ Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 (endret) ...... Endret 31. august 2006 av ¤ananas¤
Viviwoom Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Pæreformet? Men jeg har jo nesten like store pupper som hoftene mine, og skuldrene mine er nokså brede :klø: Ifølge et annet mål da jeg gikk design og tekstil i fjor, hadde jeg X-form. Svin Del! ← Det påstår den at jeg er, også, og det er jo bare tull
Beam Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Og jeg er visstnok litt overvektig, og lagrer fett på magen. Interessant, siden jeg i virkeligheten er tynn som en strek og aldri har hatt nevneverdig med fett på magen. Tror nok ikke denne er til å stole på nei.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jaja...Og jeg er undervektig, men har pæreform ( Har egentlig ganske smale hofter og lite midje), og spiser for mye proteiner, men for lite kalorier. Og dessuten burde jeg legge på meg 10 kg, enda jeg alltid har vært sånn. Bra man har sunt vett, dette blir for dumt.
Gjest StoreSky Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Ideal vekt er 57 kg...da er jeg tynn altså! Balansert måltid, men for mye proteiner og for lite fett! foreslår mer smør, men det er jo ikke sunt..Og alikevel så skal jeg kutte ned fra 1970 kalorier til 1300 kalorier...jaha.
fiolen Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Dumme, dumme testen! Påstår at jeg veier mindre enn min idealvekt, men at jeg også er litt overvektig.. Hvordan får den til det??
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Lucky you, you are in the ideal weight range for your height! There is no need to diet to lose weight, but a healthy eating plan will help you maintain your current weight and optimise health benefits. Diettanalyse: Your Nutritional Needs Your weight is not a major problem. If you want to lose a few kilos, try sticking to a daily intake of 1330 kcal as part of a balanced diet. A Balanced Diet Your diet is too high in protein, try to cut down on (but not cut out) eggs, meat, milk and fish... Your diet is too low in carbohydrates, try to eat more starchy foods like bread, pasta and potatoes... Balanced Meals Your dinner seems too heavy in comparison to your other meals. Åh... Vel, jeg la inn all osten jeg normalt spiser på middagen. Fordi jeg glemte den på lunsjen. (jeg spiser jo ikke tre babybell-oster til middag vanligvis)!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Den ga meg en god latter. Jeg er overvektig og bør absolutt gå ned en del kilo, joda ligger nå i øvre del av bmiskalaen (24) men er ikke overvektig. Og jeg spiser for lite Tror ikke det, jeg spiser normalt 15-1700 kalorier daglig, og det må jeg jo ligge på om jeg skal ned.
Twigi Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Og jeg har eplefasong (med en midje på 78) og bør ta av litt vekt, men samtidig skal jeg legge på meg 4 kilo for å få perfekt BMI. Joda...... siden det er helg, så går jeg for litt vektoppgang, så kan jeg heller slanke meg på mandag
Gjest Sukker Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Jeg er 166 cm høy, og veier 61 kg. I følge denne "analysen" er jeg litt overvektig, Your Body Mass Index (BMI) represents your weight in relation to your height. A figure between 18.5 and 25 indicates that your BMI falls within a the 'healthy' weight range. Your BMI is 22,1, which means that you are a healthy weight for your height. Your Ideal Weight is based on your height and age. Your ideal weight is around 58,5 kg, which means that you have a few kilos to lose before you reach your ideal weight. Your Hip-to-Waist Ratio shows how you store fat. A reading of over 0.85 for women and 1.0 for men means that your body stores fat on the abdomen, which could put you at risk of heart disease. Your HWR is 0,76, which means that you are a pear shape, storing fat on the hips and buttocks. Your Body Summary: You are a little overweight. Follow a healthy eating plan and you will have your figure back in no time! Now go on to the next stage, to find out how healthy your diet is. Dumme side!
Colargol Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Jeg får også beskjed om at jeg veier litt for mye men at jeg må spise mer fett og karbohydrater :icon_question: Hmmm...skal være enig i at jeg kunne tatt av et par kilo, men må jeg ikke da spise mindre av disse tingene? Iallefall sånn at det går i balanse? Tror jeg holder meg til min egen versjon av Libra-metoden hvis jeg skal ned gitt!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 BMI er på 18,8. Jeg er visst undervektig og må legge på meg, idealvekten er 5 kilo mer enn jeg veier. Jeg har HWR på 0,66 så jeg er pæreforma og lagrer fett på rompa og lår. Jeg må spise mer fett, spiser for mye karbohydrater og spiser altfor mye til frokost og altfor lite til kvelds Passer egentlig greit nok på meg.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 Jeg var undervektig 16 på BMI.. bullshit The Energy in Your Diet: Calories: 660 kcal Proteins: 33 % Fats: 16 % Carbohydrates: 50 % Your Healthy Eating Plan Your Nutritional Needs Be careful, you are not getting enough energy from your food. This may harm your health, even if you are following a diet. A Balanced Diet Your diet is too high in protein, try to cut down on (but not cut out) eggs, meat, milk and fish... Your diet is too low in fat, try to eat more olive oil, cheese, butter, nuts and meat... Balanced Meals Your lunch seems too light in comparison to your other meals. Your dinner seems too heavy in comparison to your other meals.
Nasseline Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Passer bra på meg også. Jeg ligger 3 kg under idealvekta...
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 Stemmer for min del. At jeg spiser for lite visste jeg jo.
*Emma* Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 Jeg er visst også pære, men det stemmer slettes ikke. Den kan jo ikke si noe om kroppsfasong uten å ta m overkroppen også.... Tar jeg m puppene er jeg et timeglass....fordi de er like store/større enn hoftene...yeah yeah...
Elodi Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Your Body Summary: Lucky you, you are in the ideal weight range for your height! There is no need to diet to lose weight, but a healthy eating plan will help you maintain your current weight and optimise health benefits. Det hørtes da bra ut! Men det stod også at jeg er pæreformet og det er jeg i hvert fall ikke! Har mer "guttefsong" tror jeg, med brede skuldre og smal ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå