Gå til innhold

Tibz på ukjente veier....


Gjest Tibz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Mandag 11. desember-

Gurimalla, det er leeenge siden jeg var inne på KG........ :sjenert:

Her har det skjedd så mye at jeg har helt ærlig ikke hatt tid...

-nå er det skjerpings på gang, lover!!

Holder på med litt oppussing.......gleder meg til vi er ferdig!

Hei...Hvor er du?  :klem:

Hei snuppa! :klem:

:vinke:

Her er jeg! :)

Nå skal jeg gå å male litt så jeg skriver mer senere!!

Endret av Tibz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-nå er jeg ferdig med maling av listverk på rommet til mellomste tøtta.... :hoppe:

Så nå gjenstår det ikke mye før hun kan begynne å flytte inn! :sjarmor:

-utrolig hvor kaotisk det blir når man holder på med oppussing, jeg blir like "imponert" hver gang....

Så var det kjøkkenet, men det tar vel enda en stund før det er ferdig, der skal jeg ha ferdigmalte plater på veggen. Og det er så utrolig genialt, synest jeg! ;)

-rimelig lei sparkling og maling akkurat nå...

Nå skal Tibz`en springe i dusjen, hun skal nemlig sitte under favoritt pleddet og se på Akutten kl 21.30... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg lese om livet ditt igjen! :hoppe: Var det jeg som fikk deg tilbake,eller? :sjarmor:

Håper du koser deg med Akutten under pleddet ;) (det ble en rar setning...)

:klem: sendes nordover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tirsdag 12. desember-

Regn og vind....trenger jeg si mere?

Sinnsykt hvor påvirket humøret blir av dette været........ :overrasket:

I ettermiddag skal vi ha "jule-verksted" her, bake pepperkaker, lage pepperkake hus, skrive jule kort, klippe, lime og bruke glitter. :)

Gleder meg!

Ellers har jeg ingenting på tapeten, bortsett fra husarbeid.. Skal lage hjemmelaget pizza til middag, det er :sikle: .

Eldste tøtta er ferdig tidlig på skolen i dag, så da kan vi spise litt tidligere. Så når søstre med barn kommer senere kan vi gå rett i gang med jule-verkstedet.

Endelig kan jeg lese om livet ditt igjen!  :hoppe:  Var det jeg som fikk deg tilbake,eller?  :sjarmor:

Håper du koser deg med Akutten under pleddet ;)  (det ble en rar setning...)

:klem:  sendes nordover.

Hei, vennen!

Jepp, ~Mrs.Valentine~ det var PM jeg fikk av deg som fikk meg tilbake! ;)

Du aner ikke hvor mye det betydde for meg.........liksom noen der ute som savnet meg.... :sjenert:

:ler: Koste meg med akutten under pleddet.. :)

I kveld er det Greys som står for tur under pleddet.... :sjarmor:

Stor og god :klem:

Nå skal jeg snar dra på butikken, men jeg hører av meg snart ;)

Endret av Tibz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag skal vi ha "jule-verksted" her, bake pepperkaker, lage pepperkake hus, skrive jule kort, klippe, lime og bruke glitter. :)

Gleder meg!

Høres ûber koselig ut! :)

Hei, vennen!

Jepp, ~Mrs.Valentine~ det var PM jeg fikk av deg som fikk meg tilbake! ;)

Du aner ikke hvor mye det betydde for meg.........liksom noen der ute som savnet meg.... :sjenert:

Det merkes når du er borte! :klem:

:ler:  Koste meg med akutten under pleddet.. :)

I kveld er det Greys som står for tur under pleddet.... :sjarmor:

:ler:

I kveld skal jeg også se på Greys- og Jakten på kjærligheten. :hjerte:

Vi snakkes! Håper du får en fiiiiin dag. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Onsdag 13. desember-

I natt har jeg ikke sovet stort, det regnet vannrett og var en ufyselig vind..... :frustrert:

Har helt gitt opp håpet på en hvit jul! :tristbla:

I går ettermiddag var det liv og røre her, vi stor koste oss hele gjengen. Mellomste snuppa var bare med på pepperkake-bakingen så dro hun i stallen. Hun er uhelbredelig bitt av heste-dilla! :)

Jeg eide jo hest selv når jeg var yngre så mamzen synest det er "bære lækkert" at hun er opptatt av det! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne på lotto ( :roll: ) så skal jeg kjøpe henne en hest!

Ellers så var det mye glitter rundt omkring i huset når vi var ferdig med verkstedet vårt.. :ler:

Eldste snuppa er så utrolig kreativ og flink, hun dekorerte røde og hvite kubbelys med lim og glitter, og de ble fantastisk fine. *skryte* :sjarmor:

I dag har det ikke skjedd så mye her. Skal på et møte i morgen og til legen på Fredag. Føler meg som en kasteball i systemet, og ønsker mest i hele verden at jeg var ferdig med hele dritten.... :sjenert:

Koselig at du er innom boken min, ~Mrs.Valentine~!

En stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, ikke gi opp håpet på hvit jul. Håp er det eneste vi har! :(

Høres ut som juleverksted var kjempe koselig,ja! :)

:kose:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg håper alt står bra til med deg,vennen! Håper vi sees/snakkes mer på nyåret. ;)

Kos deg i julen da!

GOOOOOOD JUL TIL DEG OG DINE!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Djisus, nå var det jo kjempe lenge siden jeg var innom her... :hakeslepp:

Men kanskje det kan bli en ordning på nå.... :duskedame:

Herreland, hvor skal jeg begynne...

Siden sist jeg var innom, har vi kjøpt hus og holder på med oppgradering både inne og ute! :sjarmor:

(Altså, har kjøpt det huset vi har leid hos min Papz i laaaaaaang tid, så vi har ikke flyttet.)

Sommeren har gådd veldig, veldig fort! Jeg har ikke gjort annet enn å male huset utvendig....så nå er jeg rimelig dritt-lei maling!! :sur:

Men,men resultatet ble jo upåklagelig og jeg slipper å male ute på 10 år, såeh man skal kanskje ikke sitte her å syte....

Her i nord har vi hadd en sinnsykt fin sommer!! Det e mange år siden vi har hatt så fint vær sammenhengende! :sol:

Ellers er jeg begynt i halv stilling og det går utrolig bra!! Håper bare ryggen min holder, sånn at jeg kan begynne å jobbe 100 % snaaaaaaart!!

Ungene har det bra og største snuppa har flyttet hjem! :danse:

Neste prosjekt på huset er å innrede en liten leilighet til henne, nede i kjelleren!

Gleder meg faktisk til det! Den eneste bakdelen er vel at tusen-lappene får jet-motor og drar avsted med lysets hastighet... :tunge1:

Men på den andre siden, så øker jo husets verdi...

Jaja, det var litt bla, bla fra min kant, igjen. :sjenert:

~NÅH skal Tibz´n bli flinkere å oppdatere~

I´ll be back!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Juba,juba...

Fytti for en DRITT dag....nå er jeg f*** helt på felgen. :gråte:

~har mest lyst å krype langt, langt under dyna og bare være for meg selv..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...