Gå til innhold

Tibz på ukjente veier....


Gjest Tibz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Torsdag 19. oktober-

Nå begynner forkjølelsen å slippe taket... Men er fremdeles helt ullen i hodet, så det har ikke vært noen rusle-turer på meg. Var hos legen på mandag, da fikk jeg henvisning til psykomotorisk fysioterapi, vet egentlig ikke så mye om hvordan de behandler, men er åpen for å prøve "alt" som muligens hjelper på!

Ellers så har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen med masse snyte-papir, doc halslinser og hostesaft.

Hei Tibz :vinke:

Håper ryggen din er bedre :klem:

:vinke:

Kjempe hyggelig at du stakk innom dagboka mi Sorrow!

Det satt jeg virkelig pris på! :)

Og en stor :klem: til deg også!

I dag er det minus tre grader her oppe i nord, så nå er det vel ingen vei tilbake- vinteren er like om hjørnet... Gleder meg litt til sneen kommer, det blir så mye lysere da- nå er bare alt beksvart- :forvirret:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig grått og trist ute nå :tristbla: Må faktisk si at jeg gleder meg litt til snøen jeg også, bare det ikke blir like mye snø som i fjor :overrasket: Litt sånn kram og fin snø er bare fint da...ta på seg skjerf og hansker og drikke kakao :smile:

Håper forkjølelsen din er litt bedre i dag.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig grått og trist ute nå :tristbla: Må faktisk si at jeg gleder meg litt til snøen jeg også, bare det ikke blir like mye snø som i fjor :overrasket: Litt sånn kram og fin snø er bare fint da...ta på seg skjerf og hansker og drikke kakao :smile:

Håper forkjølelsen din er litt bedre i dag.

God bedring :klem:

Takker og bukker! :klem:

Ja, lage snø-lykter, drikke kakao og spise brødskive med brunost. ;)

Hvor i landet er du i fra, Sorrow?

Har nettopp snakket med en venninne i telefonen, hun sliter max nå og jeg synest det er så fælt! Jeg rådet henne til å ta kontakt med fastlegen og snakke med h*n, fortelle h*n alt som hun forteller meg... Håper hun gjør det-

*sukk* Jeg vil jo bare at hun skal ha det bra! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på østlandet, er en vestlending :)

Så trist med venninnen din da :tristbla: Er det noe spesielt hun sliter med?

Er vondt å vite at noen en er glad lider....Skulle bare ønske en kunne ta smerten fra dem :klem:

Håper hun snart føler seg bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fredag 20. oktober-

I dag når vi sto opp var det minus 8 grader....brrrr...

Det er meldt snø til helga, men nå får den bare komme! Håper det blir ordentlig vinter, ikke snø og slaps og hålke. Det hater jeg!

Det svirrer en hel masse elg etter veiene her og jeg er livredd for å kjøre på dem. De er jaggu ikke lett å få øye på når det er mørkt.... :forvirret:

I dag skal jeg dra til besteforeldrene mine, skal hjelpe de med å få opp vintergardinene. De er begge over 80 år.

Bor på østlandet, er en vestlending :)

Så trist med venninnen din da :tristbla: Er det noe spesielt hun sliter med?

Er vondt å vite at noen en er glad lider....Skulle bare ønske en kunne ta smerten fra dem :klem:

Håper hun snart føler seg bedre....

Hei Sorrow!

Det er kjempe trist med venninnen min, hun har fikk vite i går at den ene av foreldrene hennes har kreft... og det er ikke stort legene kan gjøre.... :tristbla:

Det er så vondt alt.....uff, jeg går å håper på et mirakel!!

Ja, man strekker seg lengre enn langt for de man bryr seg om!!

:klem: til deg også!

Nå skal jeg bare hive i meg litt kaffe så skal jeg dra til mor & far.

Go`helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sorrow!

Det er kjempe trist med venninnen min, hun har fikk vite i går at den ene av foreldrene hennes har kreft... og det er ikke stort legene kan gjøre....  :tristbla:

Det er så vondt alt.....uff, jeg går å håper på et mirakel!!

Ja, man strekker seg lengre enn langt for de man bryr seg om!!

:klem:  til deg også!

Så ufattelig trist da :tristbla:

En føler seg litt utilstrekkelig som venn da...for det er ikke noe en kan gjøre. Blir så hjelpesløs :grine:

Men du får bare være der for henne...det må være fryktelig rart å vite at du faktisk har muligheten til å ta et skikkelig farvel. Vet ikke hva som er best; At det skjer fort eller at det skjer uventet. Det at man vet at noen skal dø mener jeg...På en måte så får en muligheten til å si alt det usagte, men samtidig er det fælt at en du er glad i har fått en "dødsdom"....men det er jo håp om h*n blir frisk igjen.

Du får som sagt bare være der for henne, være en god venninne. Døden er rare greier som vi mennesker ikke helt klarer å takle, men til syvende og sist, så kommer dagen der en kan gå videre med livet, og minnene, med et smil :klem:

Ha en fin helg vennen...tenker på deg masse nå jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke blir sinna nå :sjenert:

Men kom til å tenke på vennina di og da kom disse ordene;

Det er tiden i sorg og mørke

at menneskenes unike egenskaper

kommer til syne

Gjennom smerten

kommer styrken

Vi har alle vært der

De dagene en bare vil gi opp

La sorgen ta overhånd

La tårene renne som en

stormfull foss

Det er tiden i sorg og smerte

at menneskenes sympati og

nestkjærlighet kommer til syne

Gjennom varmen

kommer styrken

Styrken til å aldri gi opp

Viljen til å overstige alle hindre

Så la varmen og styrken fylle

hjertet ditt

~^^^sorrow~^^^~

Endret av sorrow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke blir sinna nå :sjenert:

Men kom til å tenke på vennina di og da kom disse ordene;

Sorrow, du skriver så nydelig! Du har virkelig en gave!!

Aldri skulle jeg bli sint fordi du ville dele gaven din med meg!! :klem:

Hvis det er greit for deg, kan jeg kopiere diktet å sende det på mail til venninna mi?

Med din signatur, selvsakt!!

Jeg tenker på deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med venninnen din, Tibz.

Fine ord du skrev, Sorrow.

***********

Jeg har vært litt lite inne på Kg de siste dagene,men måtte jo inn her og oppdatere meg hos deg, Tibz. :) Har du planer for helgen?

Ønsker deg uansett en god helg. Stor :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med venninnen din, Tibz.

Fine ord du skrev, Sorrow.

***********

Jeg har vært litt lite inne på Kg de siste dagene,men måtte jo inn her og oppdatere meg hos deg, Tibz.  :)  Har du planer for helgen?

Ønsker deg uansett en god helg. Stor  :klem: .

Hei Malina!

Kos at du er inne hos meg! :)

Av og til kan man jo ikke være like mye inne på KG selv om man så gjerne har lyst! ;)

:klem:

:sjenert:

Takk for fine ord...

Selvfølgelig kan du dele det med henne :)  Det var tilegnet henne :)

:klem:

Du aner ikke hvor glad hun ble for diktet ditt, Sorrow..! :)

Jeg var jo litt nervøs for at hun ikke skulle like at jeg pratet om henne og hennes situasjon på nettet, men hun har fått lese det jeg har skrevet her, og hun sa at det var ok.

Hun har skrevet ut diktet og tatt det med på sykehuset til h*n som ligger der!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Mandag 23. oktober-

I dag er det minus 6,3 grader ute og himmelen har en sinnsykt fin farge nå på morningen... svakt rosa, svakt orange, lyse blå og knall rød...vanskelig å beskrive egentlig...men jeg bare sitter å stirrer ut...(-jada er litt trøtt også.. :ler: )

Fikk ikke sove så godt i natt, lå å vridde meg til 02.00, tror jeg er på tur til å få bihulebetennelse... :frustrert:

Skal dra å kjøpe meg nesespray og paracet når butikken åpner...

I helgen så gjorde vi nesten ingenting, mellomstesnuppa har overnattet hos en venninne, minstemann har vært helt vill pga snøen og vært ute å lekt stortsett hele helga. :)

Største-tøtta var hjemmom en tur på fredag, helt i hundre fordi elev-pc`en var kommet.. :ler:

Lørdagen koste vi oss med taco og så på deal no deal på tv. Når ungene var lagt seg, benket mamzen seg foran tv, med små-godt, ull-lester og kaffe og så på Lord of the rings :sjarmor: , men kom meg bare til midt i two towers :tristbla: , så jeg får satse på maraton når jeg er skikkelig frisk. ;)

Søndag var vi å spiste middag hos pappsen og hans fru. Det var så godt. :sikle: Vi fikk fårikål.. :sjarmor: Med is til dessert :sjarmor:

Nå skal jeg prøve å brette litt klær, og sette på en maskin med sengklær.... :sjenert: Huff, kom arbeidslyst å treng deg på, her skal du motstand finne... :sjenert:

Vi hørs, godfolk!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor glad hun ble for diktet ditt, Sorrow..! :)

Jeg var jo litt nervøs for at hun ikke skulle like at jeg pratet om henne og hennes situasjon på nettet, men hun har fått lese det jeg har skrevet her, og hun sa at det var ok.

Hun har skrevet ut diktet og tatt det med på sykehuset til h*n som ligger der!

:)

Så godt å høre at hun satte pris på diktet :) Håper *og ber* om at h*n blir frisk igjen!

:klem:

Ser iallefall ut som om du har hatt en strålende helg :) Beskrivelsen av himmelen høres nydelig ut*drømme*

Nå er det atter en mandag og en ny uke...håper bare det #¤%&/ dusteregnet stopper snart. Jeg vil og ha blå og klar himmel :grine:

Ha en flott dag vennen!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tirsdag 24. oktober-

I dag er det 2 mnd. til julaften..

Ute er det minus 1,5 grader, og jeg frykter det blir skikkelig mildvær med alt det uherlige det fører med seg. :tristbla:

Nå sitter jeg bare å hangler foran dataen, var på legevakten igår-fikk penicillin mot bihulebetennelse, så jeg regner med at i kveld må det begynne å lettne.

Fredagen skal vi arrangere "klubb" for ungene, i grendehuset, og da trenger jeg å være helt 100% frisk.. :ler:

I dag skal jeg bare ta det helt med ro, og jeg har ingen valg. Når jeg rører litt på hodet så kjennes det ut som øynene er på tur ut av hodet. :overrasket:

Så godt å høre at hun satte pris på diktet :)  Håper *og ber* om at h*n blir frisk igjen!

:klem:

Ser iallefall ut som om du har hatt en strålende helg :) Beskrivelsen av himmelen høres nydelig ut*drømme*

Nå er det atter en mandag og en ny uke...håper bare det #¤%&/ dusteregnet stopper snart. Jeg vil og ha blå og klar himmel :grine:

Ha en flott dag vennen!!!!

:klem:

Jeg håper og ber jeg også!

De ble overført til et større sykehus for grundigere undersøkelser, så jeg har ikke snakket med venninna mi siden søndagen. Jeg får meg ikke til å ringe nå, men skrev en sms til henne at hun måtte ringe meg når ting har roet seg litt. :tristbla:

Så håper jeg at du har fått klar og blå himmel!

*ønske, hardt at Sorrow får blå og klar himmel*

;)

Ha en fin dag, vennen, uten regn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper og ber jeg også!

De ble overført til et større sykehus for grundigere undersøkelser, så jeg har ikke snakket med venninna mi siden søndagen. Jeg får meg ikke til å ringe nå, men skrev en sms til henne at hun måtte ringe meg når ting har roet seg litt. :tristbla:

Så håper jeg at du har fått klar og blå himmel!

*ønske, hardt at Sorrow får blå og klar himmel*

;) 

Ha en fin dag, vennen, uten regn! :klem:

Det virket! :hoppe: Nesten blå...er vel egentlig grå himmel, men det regner ikke :danse:

Kjedelig å være syk :tristbla: Håper du blir frisk til "klubben" :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Onsdag 25. oktober-

Minus 1,6 grader ute, med litt snø i lufta...

Formen i dag er betraktelig bedre, nå kan jeg snu på hodet uten følelsen av at det er på tur i lufta.. :ler:

Søster nr 3 skal komme på besøk til meg i dag. *glede seg*

Hun bor 4 mil unna herfra så det er ikke hver dag vi treffes, men vi skravler en del på telefonen da.. :sjenert:

Har tatt opp kanelsnurrer fra fryseren og skal ha det til kaffekos.

I går gjorde jeg ingenting, lå på sofaen under favoritt-pleddet og ventet på at penicillinen skulle begynne å funke. Derfor ble det ikke rare middagen her i gården. Hadde betasuppe med pølsebiter og grove rundstykker til, godt og enkelt!

Det virket! :hoppe: Nesten blå...er vel egentlig grå himmel, men det regner ikke :danse: 

Kjedelig å være syk :tristbla:  Håper du blir frisk til "klubben" :kose:

:klem:

Jippi! :hoppe:

Håper du har klar og blå himmel i dag også! Helt blå! ;)

:klem:

Når man samler 20-30 unger på samme sted bør man være frisk. :ler:

Jeg ser lysere på klubben nå. Gøy med barnedisco! :sjenert:

Ha en fin dag, vennen, med sol som lyser opp ditt sinn!

:kose:

Nå skal Tibz gå å dusje, ikke sitte med dataen å henge..... :sjenert:

På gjensyn dere!

:klem:

Endret av Tibz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Onsdag 25. oktober-

Jippi! :hoppe:

Håper du har klar og blå himmel i dag også! Helt blå! ;)

:klem:

Når man samler 20-30 unger på samme sted bør man være frisk. :ler:

Jeg ser lysere på klubben nå. Gøy med barnedisco! :sjenert:

Ha en fin dag, vennen, med sol som lyser opp ditt sinn!

:kose:

Nå skal Tibz gå å dusje, ikke sitte med dataen å henge..... :sjenert:

På gjensyn dere!

:klem:

I dag er det faktisk BLÅ himmel og SOOOL :hoppe: Hurra!!!!

Begynner å bli litt kaldere...kanskje det blir litt snø her også????

*Venter i spenning*

KLEMMER til den gode feen min som gir meg pent vær :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Mandag 30. oktober-

Lenge siden jeg har vært inne her på KG.... :sjenert:

Dagene har flydd og jeg har ikke fått gjort særlig mye av det jeg egentlig burde gjøre..

Her har snøen lavet ned i enorme mengder, og jeg har vært mere sammen med snøfreseren enn noen andre i de siste dagene. Men jeg klager ikke, det er skikkelig fint nå! Sneen ligger tungt på trærne og alle lyder er dempet! Digger vinteren når været er som det er nå! Hater mildvær og sørpe!!

Fredagen hadde vi barnedisco og det gikk over all forventning, det kom ca 25 unger. Vi hadde dansekonkurranse, stol-lek og limbo, selvsakt. :)

Ungene var greie og plutselig var klokken 20 og festen var slutt. Jeg hadde altså grudd meg for ingenting.. :sjenert:

Lørdagen var vi ute stortsett hele dagen, ungene har gådd på ski og aket på kjelke mens mamzen har trippet etter snø-freseren.... :ler:

På ettermiddagen kom sønnen til søster nr 2 og han overnattet her hos oss. :)

Søndag var ganske lik lørdag..Bakte seks brød og vasket litt klær....*skryte*

I dag har jeg vært med pusekatten til største snuppa hos vetrinær, han skal kastreres, øremerkes og vaksineres..

Største snuppa sliter litt nå, det ble slutt mellom henne og typen på lørdagskvelden...det å ha kjærlighets sorg er vondt!! :grine:

-håper for hennes del at det går fort over!! *mamzen synest synd i største snuppa* :tristbla:

Sorrow

Har du fått sneen jeg ønsket til deg?? ;)

Nå skal jeg henge her inne en liten stund før jeg hyrer meg for en rusle tur om litt..

:klem: til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...