Gjest Tibz Skrevet 18. september 2006 #21 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) -Mandag 18. september- Har akkurat vært hos legen, tatt blodprøve.... Er en pingle når det gjelder sprøyter... I dag skal jeg gjøre: *sjaine i kjøkkenskapene. *rydde boden. *støvsuge & tørke støv *ha blomstrene inn i dusjen.....phu... *lage viltgryte til middag. Ellers har jeg ingenting på tapeten. Minstemannen er blitt mye bedre på skuldrene! Synst så synd på han! Det er vondt å være solbrent! Mellomste snuppa ble ikke solbrent, helt utrolig brun og fin. Hei på deg du! Tida flyr fort ja, særlig når man plutselig har den for seg selv. Men det er godt at ting er normalt igjen også. Ha en fortsatt fin søndag! ← Koselig at du stakk innom på besøk, Hilde79! Ja, det kan jeg love deg! Jeg så jo skikkelig fram til å ha en uke "fritt", men når de to første dagene var omme tok jeg meg selv i å savne barna skikkelig! Største snuppa har virkelig fådd gjennomgå da.. Men hun har heldigvis forståelse for den "gale" mammaen sin. Nå må jeg gå i gang med dagens to-do-liste. Selv om jeg egentlig bare har lyst til å henge her inne på KG.. See u later Endret 18. september 2006 av Tibz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 18. september 2006 #22 Del Skrevet 18. september 2006 Hehe... To sider a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. september 2006 #23 Del Skrevet 24. september 2006 Står tell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 25. september 2006 #24 Del Skrevet 25. september 2006 Står tell? ← Jo, takk det står bra til! Enn med deg? Jeg har vært uten internett forbindelse noen dager! Mitt splitter nye modem ble ødelagt.. Men nå er det rocken roll! Skal ta meg en skikkelig runde i morgen! Nå må jeg dessverre finne senga mi, da barna skal tidlig opp! Men jeg skulle ønske jeg var wonderwoman og kunne sitte her hele natten og samtidig fungere helt perfekt på dagen og! Skal til legen i morgen,,,*grue*grue* Vi sees i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #25 Del Skrevet 25. september 2006 Bare innom med en jeg. Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 26. september 2006 #26 Del Skrevet 26. september 2006 -Tirsdag 26. september- Yeah, her var jeg igjen! Nå har jeg fått et nytt modem som visstnok skal funke.. Det er egentlig helt sykt hvor jeg savnet internett, med tanke på at det ikke er så veldig lenge siden jeg fikk det.. Men er man vanedyr, så er man vanedyr! To day har jeg vært hos legen og det gikk helt greit! Men hvem gleder seg til GU? Ikke jeg kan jeg love, men når man er ferdig kan man jo puste lettet ut å tenke på at det er en stund til neste gang. Siden jeg først var i farten dro jeg med meg en venninne til byen, der ble det litt shopping og lunch på kafe. Kjøpte et par støveøetter til mellomste snuppa, Sheroxser (-vet ikke hvordan det skrives..) til minstemann og så hamstret jeg kubbelys! Er fryktelig glad i stearinlys Nå snart skal jeg gå igang med middagen-fiskeboller i hvitsaus-så skal jeg dra på foreldremøte kl 18.30... Ellers er det helt ubeskrivelig deilig å være online igjen! Vi hørs vel litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 26. september 2006 #27 Del Skrevet 26. september 2006 Høres ut som en koselig da i byen med venninne! GU er noe an aldri gleder seg til,nei...men greit å fått det overstått da! Kan tenke meg det er fint å nettet oppe og gå igjen. Ha en fin tirsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 2. oktober 2006 #28 Del Skrevet 2. oktober 2006 -Mandag 2. oktober- Hva hjelper det med internett, når ryggen slår seg vrang igjen....... Så nå er det på han igjen- Jeg får ikke lovt å sitte når prolapsene er "aktive" så da blir det lite av meg her på KG.. Nå kan jeg ikke med ord beskrive hvor LEI jeg er. Vel, nå vet dere iallefall hvor jeg er om dagene, ligger strak ut på sofaen eller kreker meg ute på gå-turer.... Nå må jeg bare slutte av, men kommer sterkere tebaks att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 9. oktober 2006 #29 Del Skrevet 9. oktober 2006 -Mandag 9. oktober- Tjohei! Nå får jeg sitte littegrann og det synest jeg er bra! Kjeder meg ubeskrivelig om dagene, og ungene synest det ikke er gøy med en mamma som ikke klarer gjøre noe! Søster nr. 2 bor rett nedi gata her, så uten henne har ikke ungene fådd seg middag engang. Jeg kan ikke med ORD beskrive hvor mye hjelp jeg har av søster nr. 2.... Hun er UNIK!! Ellers har dagene vært boring! Går turer, ligger på sofaen, er hos lege, kiropraktor og blir bare mer og mer motløs....*sukk* Men det kunne vært værre, sant Hvem er jeg som syter og bæser over prolaps? Nuvel, kommer tilbaks att senere, folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. oktober 2006 #30 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 11. oktober 2006 #31 Del Skrevet 11. oktober 2006 En dagbok er til for å syte i! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 11. oktober 2006 #32 Del Skrevet 11. oktober 2006 En dagbok er til for å syte i! Ha en fin dag! ← Ja, godt jeg har dere!! Blir fryktelig sytete av og til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #33 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det blir vi alle... Innom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 11. oktober 2006 #34 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det blir vi alle... Innom med en god ← Du får en ekstra god siden det er bursdagen din i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #35 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tar imot alt jeg kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 11. oktober 2006 #36 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tar imot alt jeg kan få... ← Du fortjener det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 12. oktober 2006 #37 Del Skrevet 12. oktober 2006 -Torsdag 12. oktober- Hellojs! Nå har jeg nettopp kommet inn fra en rusle-tur, så da synst jeg at jeg fortjener å sitte litt her inne på KG! Har begynt å henge ut mat til små-fuglene, synest det er så koselig å se på de! Kattene liker visst det også.. Men mat-mor er smart, hun har hengt opp hønsenetting på trærne så pusene ikke kan klatre opp å skremme pippene. En av kattene er ikke riktig klok! I går hoppet han rett i vinduet i stua, fra innsiden , fordi en pippip fløy forbi.... I dag skal jeg prøve å bake litt, kanelsnurrer, sjokolade kake i langpanne og grove rundstykker....men jeg skal ikke si det til kiropraktoren.. Ellers har jeg ingenting på tapeten, skal henge litt her inne, så skal jeg rusle meg en tur litt senere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 13. oktober 2006 #38 Del Skrevet 13. oktober 2006 -Fredag 13. oktober- Hallo! I dag blir jeg ikke å rusle meg en tur, jeg begynner å bli syk... Vond hals, med tette nyse-anfall sier meg at det er en aldri så liten forkjølelse i anmarsj.. -jaja- det var den helga... ..fryktelig synd i meg nå.... I går bakte jeg både kake, kanelsnurrer og rundstykker...*skryte*skryte* De ble veldig gode og ungene fikk grove rundstykker med seg på skolen i dag. I dag skal jeg gjøre ingenting- ligge på sofaen, under kosepleddet, se litt på teven, drikke solbær toddy og muligens ta meg noen paracet.. Så nå skal jeg tusle meg avsted og gjøre ingenting... Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #39 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg kommer mer enn gjerne på lunsj hos deg i dag! Du får si ifra her inne hvis du blir partesyk utover dagen,for jeg sitter vel her og styer med mitt til min kjære kommer hjem. Hvis vi ikke snakkes: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 13. oktober 2006 #40 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg kommer mer enn gjerne på lunsj hos deg i dag! Du får si ifra her inne hvis du blir partesyk utover dagen,for jeg sitter vel her og styer med mitt til min kjære kommer hjem. Hvis vi ikke snakkes: God helg! ← Du er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå