Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 11. august 2004 En ny dag starter nå... I natt ble vi liggende å snakke til kl 3.30 om bryllupet og bryllupsting. Så jeg er litt trett, men det går nok greit... Nå skal jeg prøve å få sambo opp av sengen, før vi drar og får gjort unna den siste handlingen (noe brus, dessert og greier) Og så må vi kjøpe aviser i dag, siden bryllupsannonsen vår står der i dag Vel, på tide å begynne å virke!!!!! (Og sambo skal ringe utleie-dama ganske snart også!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 11. august 2004 #382 Del Skrevet 11. august 2004 Titter jevnlig innom. Ikke mange dagene igjen nå. Ang. leie av lokalet så håper jeg det ordner seg for dere. Vi hadde også lokalet fra fredag til søndag, og oppryddingen ble kombinert med middag, kaffi og rydding. Alle gavene våres stod jo fremme til søndagen så jeg hadde ikke akseptert at fremmende skulle gått og tråkket i våre ting. Tror jeg hadde eksplodert om jeg hadde måtte takle et sånt unødvendig problem sånn på tampen. Lykke til Vi feirer 5 års bryllups dag på Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 11. august 2004 Vi skal få noen til å frakte gavene hjem til oss på lørdagsnatten vi, så det er ikke gavene vi tenker mest på... Men det er jo alt det andre.... For det er jo nesten en selvfølge at en tar mat og kaffe/kaker under oppryddingen. Men men - vi får høre når sambo ringer senere i dag. (Hun dama må jo bli ferdig på jobb først) Ellers så tok jeg feil ang dagen som annonsene skal stå i avisene. Det er på torsdag det, og jeg trodde i mitt surrete hode at det var torsdag i dag.... Ikke lett I MORGEN skal jeg kjøpe aviser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #384 Del Skrevet 11. august 2004 Herrregud, Chiquita, det der er totalt uakseptabelt. Har dere leid hele helgen så har dere leid hele helgen. Stå på krava :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 11. august 2004 Jepp - og tror du ikke jeg er irritert over det... Sambo har snakket med dama nå, og han fikk utsatt de andres ankomst til kl 15. Noe senere enn det var ikke mulig... HALLO!!!!! Så de kan nok bare drømme om å få full leiepris av oss. (For de kunen vel gjerne tenke seg full pris både fra oss og de andre, slik at de fikk dobbelt på søndagen, men det blir ikke aktuelt) Men men - det er ikke noe mer vi kan gjøre. (Låse døra når klokka nærmer seg 15, kanskje) Nå har vi handlet gele og tilbehør til den store gullmedlajlen.... *nedtelling* It is now onsdag 11.08.2004 at 16:15:48 Event: Vi gifter oss Scheduled For 14.08.2004 15:00 2 days 22 hours 44 minutes 12 seconds or 0 weekends or 3 days or 70 hours (47 waking hours) or 4 244 minutes or 254 651 seconds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #386 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, jeg synes det er horribelt at de leier ut til 2 stk og skal ha betalt full pris av dem begge :o Stå på krav og betal mindre enn avtalt. Mannen er på overtid i dag, så her sitter jeg alene i varmen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #387 Del Skrevet 11. august 2004 Få mannen til å sjekke mail når han kommer hjem da... ____ Nå har jeg vasket blonde-BH'en min, slik at blondene skulle bli fine og myke. Og jeg sitter IGJEN med skoene mine på føttene - sprayet med leather-stretch.... Får håpe det siste lille krampetaket vil hjelpe nå da, og at jeg slipper gnagsår på lørdag.... SNART (eller dvs når sola går ned) skal jeg stryke skjorta til sambo. (Orker ikke mens sola steiker, da er det varmt nok alikevell) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #388 Del Skrevet 11. august 2004 Jepp, skal gi beskjed. Han sjekker nå hver dag da, men det er mulig det ikke blir før i pausen i fotballkampen da. LeatherStretch funka bare så der på mine sko. Hadde dem til utblokking og etterpå ble de kjempegode over der de hadde trykket, men på selve dagen fikk jeg jaggu vannblemmer på stortåene - og det hadde ikke vært noe problem frem til da :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 11. august 2004 *krysser fingrene for en bedre skjebne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #390 Del Skrevet 11. august 2004 *krysser fingrene for en bedre skjebne* *kryss kryss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #391 Del Skrevet 11. august 2004 Har forresten fått innkalling til samtaletime på sykehuset i slutten av måneden der vi skal beslutte om vi skal søkes videre i systemet. Hun jeg snakket meg var skikkelig grei og informativ og mye mye hyggeligere enn han forbaskede legen :evil: Fikk spurt masse og det viste seg at jeg hadde misforstått - eller som jeg kaller det - ikke fått nok informasjon om mulighetene videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #392 Del Skrevet 11. august 2004 Fikk spurt masse og det viste seg at jeg hadde misforstått - eller som jeg kaller det - ikke fått nok informasjon om mulighetene videre. Jeg er vel ikke slem om jeg synes det er flott.... For det er jo fremdeles mye som kan undersøkes og gjøres før en må gå til "drastiske skritt"..... Vel, jeg synes det var kjempebra på deres vegne... Så flott at du fikk snakket med en forståelsesfull person da (da blir alt mindre skremmende, liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #393 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, jeg irriterer meg noe så inni granskauen over helsepersonell som tror at pasientene vet like mye som dem om ting og som tror at ingen er redd sykehus. Skulle opereres i Orkdalen en gang ( altså på sykehuset - har ikke en kroppsdel jeg kaller Orkdal ), da så hun ene sykepleieren at jeg var skitredd og svarte med at da kunne jeg bare reise hjem for da hadde jeg ikke noe der å gjøre :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #394 Del Skrevet 11. august 2004 :o Makan til oppførsel av en sykepleier... Skulle ikke vært lov!!!! Ja, jeg irriterer meg noe så inni granskauen over helsepersonell som tror at pasientene vet like mye som dem om ting og som tror at ingen er redd sykehus. Helt enig. Men jeg synes også at det er litt irriterende når helsepersonell ser ned på pasientene og tror ikke at de vet noe... "For du må ha eggløsning for å kunne bli gravid, for du skjønner at egget må løsne, og så må sædcellene til mannen din treffe på eggcellen og først da kan det bli en baby..." HALLO!!!!!! Og det er også litt morsomt å oppdage at jeg som pasient vet mer enn legen (Fikk oppleve det når det gjalt utredningen da, men jeg opplever det ikke ofte, nei) Uff, forholdet lege - pasient er ikke alltid lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #395 Del Skrevet 11. august 2004 Helt enig. Men jeg synes også at det er litt irriterende når helsepersonell ser ned på pasientene og tror ikke at de vet noe... "For du må ha eggløsning for å kunne bli gravid, for du skjønner at egget må løsne, og så må sædcellene til mannen din treffe på eggcellen og først da kan det bli en baby..." HALLO!!!!!! Skulle spurt om de trodde det var seksualundervisning på barneskolen de bedrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #396 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, egentlgi skulle jeg spurt om det... Det må da være måte på å være uopplyst... (Som det tyske paret som hadde ventet på storken i 6 år, uten å ha hatt sex i det hele tatt - de TRODDE jo virkelig at barna kom med storken...) *lurer på hvilken himmelretning storken kommer fra, og på hvilket tidspunkt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #397 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, leste om de. Skjønner ikke at det er mulig å være SÅ uopplyste i dagens samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 11. august 2004 *lurer på hvor mange ganger i årene som kommer jeg skal stryke skjorta til sambo mens jeg selv står i finskoene* Går for å finne strykjernet, vaske hendene og stryke lørdagens skjorte for sambo - i bryllupsskoene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2004 #399 Del Skrevet 11. august 2004 Det lurer ikke jeg på for her i gården stryker mannen skjortene sine selv :-) ....og han er flinkest av oss på den jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #400 Del Skrevet 11. august 2004 Hmm... Skulle nesten latt ham gi sambo et kurs Vel, nå er skjorta i allefall strøket. Den ble nesten helt fin, men jeg gidder ikke anstrenge meg noe mer... (Og det er jo så varmt) Har også fått en telefon om at en av gjestene er blitt syk, og derfor ikke kommer. Trist, men men. har også fått høre i dag at en av de andre gjestene heller ikke kommer, pga jobb. Ellers så kjenner jeg at jeg blir sliten under foten når jeg går i skoene, men jeg tror det har sammenheng med at jeg ikke har gått i sko med hæler på på kjempelenge.... (Ikke siden bekkenløsningen meldte seg for første gang for litt over 3 måneder siden) Ellers kan jeg ikke merke noe særlig til at det gnager noe sted. Det værste er altså at jeg blir sliten under foten... uansett så har jeg jo ikke planer om å ha på disse skoene så veldig lenge på lørdagen - må ta hensyn til bekkenet, og bekkenet liker det ikke.... Nå driver sambo og vasker bil. *flink sambo* Han vasker den bilen vi skal bruke til bryllupsbil (selv om det er noen dager til enda da) ___ Ellers så har jeg helt glemt å skrive om det digre munnsåret som jeg har fått. Sikkert som et resultat av varme og litt stress (selv om jeg ikke føler at jeg har stresset så mye nå, så vet jeg at jeg får munnsår når jeg stresser og det er varmt samtidig - eksamenstider, f.eks) Fikk munnsåret på lørdag. Selvfølgelig får en sånt før en så viktig dag... Hadde det vært en helt normal helg, så hadde jeg jo heller ikke fått det... Men nå, når jeg skal bli tatt bilde av fra høyre og venstre - DA..... :evil: Men jeg har ikke rørt såret med hverken vått eller tørt før i dag da det begynte å løsne litt i kantene. Og det ser ut som om det er mye bedre allerede.... Håper og tror at det fortsetter å bedre seg de 3 dagene som gjenstår også... (Wæææ - bare to dager med planlegging som gjenstår, jo....) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg