Gå til innhold

Tante T's bok..


Tante T

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hmm.. Nå har det vært kjempemye lekser, innleveringer og prøver :( Musikkprøve i marra, Matteprøve på torsdag og K.R.L prøve til fredagen.. Ellers har vi hatt en 4 - 5 stiler de siste ukene :( Men ellers går det bra her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! :blomst: Hvordan står det til her da?

Tenkte egentlig jeg bare skulle innom med en :klem: og ønske deg gooood helg. Noen planer for helgen, eller bare slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) God helg til deg også!

Skal i bursdag til en tante i morgen, nei i dag :ler: også er det håndballkamp på søndag:) Mellom dette skal jeg bare "slækken" tenker jeg ;) Nå må jeg jammen legge meg.. Burde jeg vel gjort for en stund siden.. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oioioi..! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe gett.. Har hatt arbeidsuke mandag til torsdag (ikke fredag pga. planlegningsdag på skolene) Jeg jobba da på den barneskolen jeg gikk på. Greit nok, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bli lærer! Sånn egnentlig kan jeg ikke fortelle hvorfor, det er bare noe jeg ikke har lyst til! Hehe :ler: Til mandag er det vanlig skole igjen :grine: Har masse lekser jeg MÅ gjøre i helga :tristbla::frustrert::overrasket::forvirret: Lekser er så kjedelig.. :tristbla: Skal blandt annet skrive en selvbiografi på maks 4 A4 sider.. Den var vrien gett.. Også har jeg masse matte, NaMi, annen norsk og engelsk :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er jeg ferdig med alle heldag og halvdagsprøvene :) Nå til tirsdag har vi juleball på skolen. Det blir nok artig ;) Og tirsdag 19 får jeg juleferie :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeppz.. Skikkelig livlig her i boka mi må jeg si :tunge1: Har ikke vært på KG på lenge nå.. Altfor mye å gjøre :( Lekser, prøver, innleveringer, lekser, lekser, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå har jeg kjøpt meg Lett Motorsykkel og har oppkjøring 29. mai.

Også har jeg fyllt 16 år nylig så nå øvelseskjører jeg litt bil :)

Jeg har matteeksamen til mandag - gruer meg litt, men jeg hadde håpet at jeg kom opp til matte så jeg er fornøyd!

17. mai var jeg sammen med Grooo og Lille M.

Senere på kvelden var jeg på klubbkveld med ungdomsklubben her i bygda.

Bra dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppkjøringa 29 mai gikk dritt, men prøvde på nytt i dag og da gikk det supert :) Så nå har jeg vært ute og kjørt 10 mil i pøs-regnet med min Honda CBR 125R :cool:

Nå er det sommerferie!! Kjempedeilig! VGS neste år, spennende å se hva jeg kommer inn på :)

Lille M er ikke så liten lenger, hun har blitt 1 år og går selv :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hmm.. Siste innlegg 03.07.07.. Et par dager siden det nå...

Mitt liv for tiden:

Jobbe, sove, jobbe og sove - også kjennt som ferie.

17 august er det skolestart og jeg føler meg ikke særlig klar for et år med stress og mas, for ikke å snakke om særemne og russetid..

..men så lenge bilen går og jeg har tid til venner så skal jeg ikke klage!

Sist skrev jeg at jeg nettop hadde fått lett mc lappen, nå er billappen i boks for et par mnd. siden :):hjerte:

Nå er det sovetid! ..og noe sier meg at denne dagboka kommer til å bli glemt like fort som jeg kom på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...