Gå til innhold

Tante T's bok..


Tante T

Anbefalte innlegg

Da er du heldig :ler: Tja.. Ligner vel egentlig på å brenne seg på brennesle ja.. Bare at det svir mer.. Jeg syns vepsestikk er vondere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for hilsen i dagboka mi.

Leste om Polen-Tyskland-turen din.

Datteren min var på en lik tur da hun gikk i 10. klasse. Den gangen var det ikke snakk om at de skulle jobbe noe selv for turen så jeg hostet opp penger til selve turen samt lommepenger. Som takk kom hun hjem med piercing i navelen :sur: Noe hun visste at jeg ikke ville like.

Ok da. Jeg synes piercing i navelen er fint, men jeg syntes hun var for ung da...

Den fikk hun beholde. Er det ikke noen som har sagt at det er bedre å be om forlatelse en tillatelse? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen som har sagt at det er bedre å be om forlatelse en tillatelse?  :ler:

Jepp :ler: Minnes en samtale mellom meg og mamma da jeg var 16... "Mamma, jeg overveier å få piercing i nesen" -"Det synes jeg ikke du skal". Hullet var på plass under en uke senere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :) Jeg har det bare bra! Litt sliten kanskje.. ALTFOR mye lekser for tiden.. Jeg hadde "bare" 55 mattestykker til i morgen, har vært syk noen dager og ligger litt etter. De fleste hadde ca 40.. Dumme mattelæreren!! Og ellers så har vi ørten og fjørti innleveringer og prøver denne uka :grine: MEN, heldigvis er det høstferie neste uke :) Gleder meg kjempemye, har bare vært stress og mas i dag og hele forrige uke.

Håndballtreninga var det beste med denne dagen :) Deilig å trene ;) Men nå tror jeg jammen jeg legger meg, har så vondt i hodet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når lesker blir bare stress. Håper du har rukket noe annet som er litt morsomere og så da!

Håper hodepinen går over, og at du får ei god natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet ut om du vil finne på noe med oss i høstferien din?

Klart jeg vil :) En tur til Oslo kanskje? 70 år siden jeg har vært der nesten :ler: Har du noen andre forslag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Oslo den 12. for å treffe baby-gjengen, blir vel over i Frammensveien da tenker jeg. Men kanskje det kan bli en tur i ferien og, vi får prate om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen?

Har du vært på skolen i dag? Kjipt å være syk altså...

M og jeg er bedre nå, ingen av oss var tett i nesa i natt. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble hjemme i går, men tok en tur på skolen i dag. Jeg er bedre nå da :) Bare vondt i halsen og sånn.. Har tatt det med ro i dag, tror nok det var lurt ja.. Nå har jeg høstferie, kjempedeilig!! Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre i ferien da :ler: Noen forslag kanskje? Har veldig lyst til å ta en tur på fjellet jeg da, men hvor? :klø: Hehe :) Så må det nok bli en tur til Sverige og en tur til Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, da var det ferie og jeg skal ikke på skolen på en hel uke *lykkelig* :)

Mamma her vist bestemt at jeg skal være med henne et eller annet sted i morgen.. Spennende.. Jeg som hadde tenkt å være hjemme og kose meg da :tristbla::ler: Jaja.. Overlever sikkert :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært med Grooo og lille M til Oslo! Artig det :) Kjempelengesiden jeg har vært der.. Nå skal jeg overnatte hos dem i natt også drar jeg hjem i morgen ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...