Gjest Mayamor Skrevet 14. mai 2003 #181 Del Skrevet 14. mai 2003 Godt med termin i januar. Da blir det et barn som får være hjemme et år "lenger" enn desember barna... Og det er jo gunstig for utviklingen til barnet... Ønsker deg og dine en riktig fin 17 mai. Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 15. mai 2003 Phu...maifest i barnehagen er ingen spøk!! Vi har gått i tog og ropt hurra og stemningen har vært spent fra barna kom til morgenen i dag...ingen skulle sove nei...og etter toget var det pølser og saft og kaker og is og alt som gjør at de søte små forvandles til noen urolige krapyl...men foreldrene var der og fikk ta seg av den biten...he- he.. Det er godt det ikk er så mange slike dager i året- men de er jo koselige også da...Litt den 17. mai jeg ikke får lenger... Det å være litt sånn kvalm og bli fort sliten i dag var ikke så enkelt...og jeg kunne gjerne sagt det til foreldrene, men jeg venter litt...vet de blir kjempe glade på mine vegne, vi har så greie foreldre!!- og søøte barn også da, men noen ganger blir man sliten av dem, men så er de herlige alikevel!! :D Nå skal jeg sove ut litt etter festen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 15. mai 2003 Wow..har fått innkallelse til ul i posten i dag( ordinær rutinekontroll)!!!! 11.juni, men det er litt tidlig da..stod etter henvisning fra min lege så da er det jo i orden. Blir spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2003 #184 Del Skrevet 16. mai 2003 "Små krapyl" ????? :o :o Hva mener du ? Kan ALDRI se for meg barn som det. Særlig ikke når stemningen er litt opphauset ! Sikkert slitsomt med så mange barn i 100 ! Var selv på foreldrekaffe i barnehagen i går. Selv om jeg er forkjølet og jævlig var det utrolig koselig. Jeg synes det er veldig positivt at personal i barnehager stiller opp og gjør dagen verdt å leve for våre små alldeles herlig barn ( Les ; krapyl ! ) Skjønner forresten godt at du må hvile etter festen ! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. mai 2003 #185 Del Skrevet 16. mai 2003 Spennende med ultralyd! Det er jo snart jo! Da får du kanskje en mulighet til å vite mer nøyaktig termin! :D Jeg vil også ha januar-baby... Er gira jeg! Håper dette blir en bra 17. mai for meg! (har aldri hatt no spesielt forhold til dagen...) Jeg har på følelsen at du har en desember-baby i magen, jeg da... det var jo en veeldig lang syklus... Ha en fin 17. mai! Og helg! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. mai 2003 #186 Del Skrevet 17. mai 2003 Ja spennende dette. Du skal faktisk før meg til ultralyd. Jeg skal 17.juni. Men så fusker jeg litt: skal til spesialist på mandag 19.mai også... :oops: Gleder meg som et lite barn. Håper du Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm, har ikke skrevet siden 15. mai- og ingen har savna meg...furte furte... :blunke: Nå vel, ikke har det skjedd så mye heller. Hadde en rolig start på 17. mai..sov lenge og spiste en laaang frokost. Men så skulle jeg pynte meg... :evil: :evil: Og gledet meg til å ha på den nye litt gjennomsiktige toppen med paljetter og greier- høres ikke så fin ut men den er det altså!! Den passet, ja da det er ikke det- men bh'n............ :x altfor LITEN!! Nå høres det jo ut som jeg ikke bruker det til vanlig, men jeg gjør jo det. det er bare det at jeg har jo noen litt finere også, til feks å ha under en litt gjennomsiktig overdel....SKREKK O' GRU Da raste min verden sammen... Så toppen måtte dekkes til av en hvit jakke, så helt greit ut, men absolutt ikke det jeg hadde tenkt å ha på meg på 17. mai.... :-? ( har investert i nye bh'er nå da...) Vel dagen og kvelden ble koselig alikevel da jeg fikk roet meg litt ned...vi spiste sammen med familie i oslo og jeg drakk alkoholfri hvitvin for første gang, smakte sååå godt!! Selvfølgelig fikk halvsøsteren min dette med seg...kjører du spurte hun, nei ikke akkurat det- så skjønte hun det...synes det var veldig koselig :D - og det er jo det Er endel kvalm nå, sliter med å komme meg opp om morgenen..men når jeg kommer på jobb går det over...og det er jo bra! men så kommer det igjen på kvelden i 7- tiden og varer til jeg sovner...Ja, ja jeg er tross alt heldig!! Er ikke så trøtt lenger og temperamentet er ikke så ille som det var en stund- men jeg blir lett rørt og det skal vel ikke så mye til før jeg tilter... Det var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. mai 2003 #188 Del Skrevet 21. mai 2003 Næmmen heiii! Jeg har savna deg skjønner du (og har jo sett deg inni boka mi også )! Det er bare det at jeg har hatt så masse frustrerende tanker for tiden, som du sikkert har skjønt... Det er ikke lett å takle slike lange sykluser...og aldri vite noen ting, og det vet jo du alt om! (hvordan gjør man det??)! Har du fortalt nyheten til flere enn søsteren da? Håper at den kvalmen ikke er så ille å leve med, og aller helst; at den gir seg helt!! Masse savneklemmer fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 23. mai 2003 Vi har vært to på jobb hele uka på full barnegruppe- stønn, jeg er såååå sliten!!! Hadde tilstanden vært annerledes hadde jeg takla det greit, men så er det den kvalmen da...Og styreren vet det ikke, hadde hun visst kan det hende vi hadde fått vikar...mne jeg er litt vrang- vil ikke si det enda! Dessuten er det lite folk på hele huset om dagen, mai er visst mnd'en alle skal ha fri og ferie og være syke.. Hi hi jeg griner og spyr og freser om hverandre i dag...men nå har jeg det bra, akkurat NÅ altså.. har ikke gjort en dritt i leiligheten hele uka...må ta en stor rufs i morgen, skal ha fam. selskap på søndag, mannen er jo 30 på onsdag... Jeg blir sånn :evil: om formen er like ille i morgen... men nå er jeg sånn :D - og jeg har stemt på GAUTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #190 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei og hopp Kipa Håper du er i strålende humør i dag og får slappet godt av i helga :D Sovna fra IDOL finalen igår jeg, men fikk nå med meg hvem som vant uansett T-15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2003 #191 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Kipa! Synd at formen er litt halvveis. Men det er jo en del av det da! Men å jobbe i barnehage hørtes litt tøft ut i den tilstanden... Blir det mye løfting og sånn? Hvilken uke er du i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #192 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Kipa! Synd at formen er litt halvveis. Men det er jo en del av det da! Men å jobbe i barnehage hørtes litt tøft ut i den tilstanden... Blir det mye løfting og sånn? Hvilken uke er du i nå? Jo, det er ganske tøft å være på jobben nå ja, det er jo en småbarnsavdeling, og løfting kan ikke alltid unngås, men de må selv klatre opp på stellebordet på en tripp trapp stol..., noe de synes er helt topp... Jeg er nesten sikker på at jeg er i uke 9...men dager og sånt vet jeg ikke, i hvertfall 8 fullgåtte uker ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #193 Del Skrevet 24. mai 2003 formen er bedre i dag og jeg er i gang med rufsingen...men det trengs litt oftere pauser merker jeg... har gjort; - vasket opp - skifta på senga - rydda, så det er helt ryddig i alle rom -tørket støv der det trengs.. Jeg må ; - støvsuge - vaske gulver - handle inn til kakelaging -lage kake, i morgen, siden det er ostekake (pyntet med jordbær- mmmm!) og så må jeg se å få dusja slik at jeg kan komme meg i butikken snart... Bra jeg har hele dagen å ta av, for dette går tregt..Og mannen er på tomta der han skulle begynne på grunnmuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. mai 2003 #194 Del Skrevet 24. mai 2003 Wow, så flink du er! Er dronningen og kongen til stede når grunnmuren legges? Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. mai 2003 #195 Del Skrevet 24. mai 2003 Har ikke fått med meg at dere skal bygge hus ? Da er dere kanskje flyttet inn til babyen kommer ! Snart går det verste av kvalme og tretthet over, det er eneste trøsten jeg kan gi. Bortsett fra at nå er det sommer ! Gleder seg over snø og slaps er borteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. mai 2003 #196 Del Skrevet 25. mai 2003 Jag ser att avartaren din har hittat tillbaka! Jag tycker det låter trevligt med att baka och städa. Själv får jag ingenting gjort. Är trött och vi håller på att renovera taket i sovrummet så det är både trångt och dammigt i övriga lägenheten. Jag förstår att du inte vill berätta på jobbet ännu, det är samma för mig. När hade du tänkt att berätta? Jag ska definitivt vänta till efter inskrivning hos jordmor (3 juni) kanske ytterligare två-tre veckor. Fast jag mår bra och har skrivbordsjobb så behövs inte så mycket anpassning för jobbets skull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #197 Del Skrevet 25. mai 2003 Takk for hilsen, Matahari, Lillen, Hilde KS og Furstina!! Nå er kaka i kjøleskapet- endelig, jeg ble til slutt ferdig mellom alle kvalmetoktene...men hadde bestemt meg for å lage ostekake så da så!! Skal pynte den med jordbær og så har jeg kjøpt en sånn helt nyyydelig dajmkake ferdig i butikken, de er så gode!! Det blir koselig med selskap! jeg bruker å lage i stand det til mannens bursdag hvert år, men det er jo bare min familie som kommer- siden hans er 150 mil unna..Så min mamma+ mann og min pappa + kjæreste kommer og vår niese...men til uka skal vi jo til Stockholm for å være sammen med hans familie- og min mamma og mann følger også med.Gleder meg til det og! :D jeg vet at mannen skal få dvd spiller av de som kommer- tenk mamma og pappa kan samarbeide... eller det viste de foresten til bryllupet at de kan...! Jeg vet han blir kjempe glad og sikkert overrasket- for det er jo jeg som har skvaldra.... :blunke: Har ikke bestemt meg for om han skal få noe av meg i dag, dagen er på onsdag, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å vente.... de ligger jo ferdig pakket inn i skapet mitt.... En ny ting jeg har oppdaga er at jeg kan ikke fordra løk!!! :x det som jeg bare måtte ha til alt før er på svarte lista nå, og fra før av er kjøttdeig der, blæh blir guffen bare jeg tenker på det!! jeg vil ha reker og loff og majones!! :D Men det har vi ikke... Sånn nå skal jeg kikke litt til her inne før jeg tar en lur, før dekkingen av bordet begynner- det er så koselig og jeg bruker laaang tid på slike små ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #198 Del Skrevet 26. mai 2003 Håper det gikk greit i besøket i går. Synes du er kjempeflink som rydder, vasker, baker og skriver på KG selv om du er kvalm... Rene lille tornardovirvelen du... Klarte du å la presangene ligge i skapet da? Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. mai 2003 #199 Del Skrevet 28. mai 2003 Nå må det ha vært uvanlig stor aktivitet blant brukerne her inne, for jeg fant deg nesten ikke igjen! :o Vart litt shcræmt no... Håper det har vært et koselig selskap :D Når skal dere reise til Sverige forresten? Tihi...nå ser jeg for meg en sånn svart liste, som er klistret på kjøleskapet, med alle u-tinga dine! Håper du ikke er kvalm no mere! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #200 Del Skrevet 28. mai 2003 stønn... :-? stod opp for e halv time siden. det er ulempen med billige flybilletter- flyet går allerede 8..fra Torp..og vi er ikke helt sikre på hvor lang tid vi vil bruke dit.. Nå ja..jeg er ferdig dusjet og kledd på, skal bare sminke meg..mannen sover zzzzz... Trøkker inn noen tørre captein kjeks..de har foresten bedre effekt enn marie kjeks! Kvalm, JA! Og helst om kvleden, men nå er det jo så tidlig at det omtrent regnes som det- eller... mannen har fått alle gavene...På søndag fikk han kjedet og pappa- boka...i går eller dag..00.02 fikk han resten. Var så fornøyd atte!! :D Har sendt inn til avisa også, slik at alle skal se at han har sin store dag i dag...Må gjøre litt stas på han! Endelig har sola og varmen kommet. JIPPI!! Det ser helt nydelig ut der ute, nå vil jeg vekke mannen og reise jeg... Ha det bra dere andre her inne, jeg er tilbake på søndag! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg