Gå til innhold

Hm..., hva er egentlig "store" pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg forstår ikke at folk ikke klarer å bruke riktig størrelse i BHen sin jeg. Hva er problemet?? jeg bruker rett størrelse, merker da selv hva som passer eller ikke. dessuten har jeg prøvd de fleste størrelsene rundt og fått utelukka at de passer. skikkelig uintelligent og ikke bruke rett størrelse spør du meg  :forvirret:

Neivel :roll:

For det første så så er det mange som tror BHen er for trang hvis man får innsøkk i ryggen. For det andre så er det ikke lett å vite at man egentlig trenger foreksempel 65FF, når man prøver BHer på Lindex.... I tillegg til at Bhene kan sitte greit på, men at den ikke får "gjort jobben sin" fordi den er for slakk. Trenger jeg å forsette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg har store pupper, skulle mer enn gjerne hatt mindre siden det er upraktisk med den størrelsen når man driver med idrett :forvirret:

Jeg bruker 75E.

Og jeg gikk lenge og trodde jeg var 80C, før jeg fikk målt meg i en butikk og fikk drømmeBH i riktig størrelse. Natt og dag!

Med riktig BH ser faktisk puppene mindre ut :)

Skrevet
Fra A til C på to år? Var det i "tidlig ungdom" eller senere?

Har vel gitt opp håpet om å gå opp en cup siden jeg er 21 :P

Jeg gikk opp 2 str. fra jeg var 16\17 til 18\19.

Det sies at pupper kan vokse helt til du er litt over 20, så det er vel forsatt håp for deg, om du vil ha en str. større! :troest:

Skrevet

Tja. På HM bruker jeg 75c, LaLina sier jeg har 65f. Litt rare størrelser på den butikken, gitt. Ikke ser de bh-ene så mye bedre ut på meg, heller.

Skrevet
Tja. På HM bruker jeg 75c, LaLina sier jeg har 65f. Litt rare størrelser på den butikken, gitt. Ikke ser de bh-ene så mye bedre ut på meg, heller.

BHstr 75c på HM er 75C på lalina også, selv om det kan være litt forskjll istr... Jeg vil anbefale deg å bruke 70D i første omgang, om den str du fikk anbefalt virker stram..

Skrevet
Det er vel opp til øyet som ser...

Selv bruker jeg DD og synes puppene mine har blitt så små etter jeg begynte å trene mye. Eksen min synes ikke de var sååå store, mens noen par kamerater av meg mener jeg har "enorme" pupper. Så nå er jeg faktisk litt usikker...

Jeg har forresten vært på netty og blitt mål opp ned og i mente der... og de sa jeg var en E!!!  :overrasket:  :overrasket:

Uff, jeg synes E høres så veldig mye ut...  :sjenert:

En E cup er ikke nødvendigvis så stort. Det kommer helt an på omkretsen. Jeg bruker DD-E-cup selv, men når jeg har 65 i omkrets så er det ikke så mye. Mine er ikke store i det hele tatt. ;)

Jeg synes det begynner å bli stort når man nærmer seg F-FF i små omkretser og DD-E i litt større (les: fra 75/80 + ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...