Gå til innhold

Hm..., hva er egentlig "store" pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men siden pupper er en del av kroppen så ble det her! :)

Jeg satt å tenkte på hva store pupper egentlig er...? Hva mener du er store pupper og hva er små pupper?

Jeg har alltid ment jeg har små pupper, men aldri hatt noe imot dem små.

På 2 år, har jeg gått fra A til C cup, uten at eg egentlig har merket noe forskjell..., bare at jeg må kjøpe nye BH-er...!

Jeg kan vel ikke si at jeg forsatt har små pupper?, C-cup er jo faktisk litt...!

Hm..., rart! ;)

Muligens jeg har litt rare tanker idag, jah! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg så mine så ganske store og skremmende ut da jeg presset dem mot hverandre og de var oppi halsen min. Æsj!

Vi har forresten samme puppehistorie. Fra A til C på to år hoho!

Endret av Towelie
Skrevet (endret)

Det kommer an på kroppsfasongen/typen.

Jeg har en struttende og fin c,d-cup. Brystene mine er store ja.

Men jeg er liten og nett, da.

Hadde ei dundre på f.eks 180 cm - 90 kg hatt samme bh-størrelse som meg hadde jo brystene hennes vært helt vanlige i størrelsen, hvis du skjønner hva jeg mener.

Endret av Sexy C
Skrevet

Når vi snakker BH-størrelser synes jeg A-cup er for små pupper og C og oppover for store.

Skrevet

Jeg synes ikke C-cup er stort. A er lite, men C er vel mer medium i mine øyne. Det er jo en helt normal BH-størrelse. D og oppover begynner å bli stort.

Skrevet

Gjennomsnittsstørrelsen blant verdens kvinner er visst 80D..

Skrevet

Hadde ei dundre på f.eks 180 cm - 90 kg hatt samme bh-størrelse som meg hadde jo brystene hennes vært helt vanlige i størrelsen, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jah, det er sant det! :Nikke:

Skrevet
Gjennomsnittsstørrelsen blant verdens kvinner er visst 80D..

Med tanke på at 70-80% av kvinner visstnok bruker feil BH-størrelse har jeg litt vanskelig for å tro det. I tillegg synes jeg det høres litt stort ut til å være gjennomsnittet, jeg har hørt C er den vanligste cup-str.

Skrevet

Per i dag bruker jeg 75C, men jeg mistenker at jeg er en av de som bruker feil størrelse. Uansett skulle jeg gjerne hatt mindre pupper, synes det er mye finere... :tristbla:

Skrevet

Skålen alene sier jo ingenting om størrelsen, da.

For eksempel er en 70D like stor i skålen som en 80B, eller en 85A.

Skrevet
Per i dag bruker jeg 75C, men jeg mistenker at jeg er en av de som bruker feil størrelse. Uansett skulle jeg gjerne hatt mindre pupper, synes det er mye finere... :tristbla:

Jeg så mine så ganske store og skremmende ut da jeg presset dem mot hverandre og de var oppi halsen min. Æsj!

Vi har forresten samme puppehistorie. Fra A til C på to år hoho!

Jeg gikk fra A-cup til C-cup på 10 min.

Dvs, jeg trodde jo jeg brukte 75A, men skal egentlig ha 65C, noe jeg oppdaget da jeg gikk i en spesialbutikk. Og selv om BHen min altså er C-cup, er jo cupen like stor som den Bhen jeg tidligere brukte som er A-cup. Så det er nok ikke bare cupen som avgjør. ;) Jeg har fortsatt like små pupper. Jeg er forøvrig liten og tynn, så sånn sett ser det ikke så rart ut. Er utrolig glad for at jeg ikke har dissende jur som lever sitt eget liv når jeg skal trene

Skrevet

KG sier: ALLE KVINNER HAR FEIL BHSTØRRELSE! Det feiler aldri.

Skrevet

Går kanskje an å ordlegge seg på en litt annen måte?

Hvilken glede fikk du av å karakterisere personer som innehar nevnte mål i en så negativ retning? Kunne du like gjerne ha utelatt brukte substantiv?

Det er faktisk lov å bruke hodet.

Gjest Hilde79
Skrevet
KG sier: ALLE KVINNER HAR FEIL BHSTØRRELSE! Det feiler aldri.

Det var ikke KG som sa det, det var Arkana som sa det ;):sjarmor:

Skrevet
Går kanskje an å ordlegge seg på en litt annen måte?

Hvilken glede fikk du av å karakterisere personer som innehar nevnte mål i en så negativ retning? Kunne du like gjerne ha utelatt brukte substantiv?

Det er faktisk lov å bruke hodet.

Takk for info at det er lov å bruke hodet.

Klart man kan ordlegge seg på en annen måte, men nå valgte jeg å sette det på spissen som jeg ofte gjør.

De fleste som tenker litt må jo forstå at dette ikke er ment vondt i mot noen personlig.. :)

Hva hvis f.eks Anbjørnsen skriver noe om en eller annen på en negativ måte (han har et tøft språkbruk). Hva skjer da? Jo...han blir millionær (uten sammenligning forøvrig, selv om jeg også blir forfatter en dag).

DUNDRA. :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...