Gå til innhold

Hm..., hva er egentlig "store" pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle sier det! :tommelsmil: Arkana bare go with the flow in the fucking hood yo :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for info at det er lov å bruke hodet.

Klart man kan ordlegge seg på en annen måte, men nå valgte jeg å sette det på spissen som jeg ofte gjør.

De fleste som tenker litt må jo forstå at dette ikke er ment vondt i mot noen personlig.. :)

Hva hvis f.eks Anbjørnsen skriver noe om en eller annen på en negativ måte (han har et tøft språkbruk). Hva skjer da? Jo...han blir millionær (uten sammenligning forøvrig, selv om jeg også blir forfatter en dag).

DUNDRA. :smilbla:

:ler: Sammenligner du deg med Ambjørnsen SC?

Tror ikke han selger bøker kun fordi han har et røft språk :sjenert:

Skrevet
:ler: Sammenligner du deg med Ambjørnsen SC?

Tror ikke han selger bøker kun fordi han har et røft språk  :sjenert:

Å herremindgud, kjære salamander. Ser du ikke at jeg skrev: "uten sammenligning forøvrig"? :overrasket::klaske:

HAR man ikke noe å henge seg opp i så prøver man å finne noe.

Dagens innlegg på KG. :overrasket:

Har aldri påstått at han selger bøker kun pga et tøft språk heller, jeg sa kun at HAN BRUKER DET, og at den sjangeren han har (han har humor og masse annet) er ganske røff, samtidig som den er fylt med humor, tristesse, etc.... :hoho:

Og vi diskuterer egentlig ikke Anbjørnsen her. Jeg brukte han kun som et eksempel på at en måte å prate på kan gjøre et menneske berømt i mens i andre tilfeller blir det mislikt.

Og da gjentar jeg...UTEN SAMMENLIGNING MED ANBJØRNSEN FORØVRIG.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg synes mine er store... d cup, kan avogtil opp i dd og, yuk. i forhold til kroppen min, tja... det får sexy c avgjøre, for ho kan det ;) hihih... sure folk blir her da :D

Skrevet

Og da gjentar jeg...UTEN SAMMENLIGNING MED ANBJØRNSEN FORØVRIG.

Han heter (FORØVRIG) Ambjørnsen.

Skrevet

Det er vel opp til øyet som ser...

Selv bruker jeg DD og synes puppene mine har blitt så små etter jeg begynte å trene mye. Eksen min synes ikke de var sååå store, mens noen par kamerater av meg mener jeg har "enorme" pupper. Så nå er jeg faktisk litt usikker...

Jeg har forresten vært på netty og blitt mål opp ned og i mente der... og de sa jeg var en E!!! :overrasket::overrasket:

Uff, jeg synes E høres så veldig mye ut... :sjenert:

Skrevet

Fra A til C på to år? Var det i "tidlig ungdom" eller senere?

Har vel gitt opp håpet om å gå opp en cup siden jeg er 21 :P

Skrevet
Fra A til C på to år? Var det i "tidlig ungdom" eller senere?

Har vel gitt opp håpet om å gå opp en cup siden jeg er 21 :P

18 år da, 20 år nå!

Skrevet (endret)
Han heter (FORØVRIG) Ambjørnsen.

Å herregud der bomma jg på en tast.

Skam meg og dask på lanke.

Håper ikke AMbjørnsen tok seg nær av det. :tristbla:

OMG...jeg skrev "jg" og ikke "jeg". Enda en bom. Unnskyld. :overrasket:

Endret av Sexy C
Skrevet
jeg synes mine er store... d cup, kan avogtil opp i dd og, yuk. i forhold til kroppen min, tja... det får sexy c avgjøre, for ho kan det ;) hihih... sure folk blir her da :D

Jeg har sett bilder av deg. Du har store mugger, ja.

Skrevet
Å herregud der bomma jg på en tast.

Skam meg og dask på lanke.

Håper ikke AMbjørnsen tok seg nær av det.  :tristbla:

OMG...jeg skrev "jg" og ikke "jeg". Enda en bom. Unnskyld.  :overrasket: 

Du BOMMET ikke på en tast når du greier å skrive anbjørnsen tre ganger i løpet av to innlegg.

*kverulere*

Skrevet (endret)
Du BOMMET ikke på en tast når du greier å skrive anbjørnsen tre ganger i løpet av to innlegg.

*kverulere*

Eh jo... siden jeg nok en gang må gjenta at jeg har proglemer med tastaturet (ja, har kjøpt nytt, men jeg er en mester i å søle ting på det, og det nye har også fått gjennomgå tre kafekopper allerede). At det lever er neg et under. Så etter jeg har skrevet innleggene mine her redigerer jeg som regel, men det er ikke alltid jeg gidder det, så da får jeg heller få litt kritikk av kerulanter her.

Dette skjærer meg i hjertet. Vri kniven om i magen min du, Og jada...bare strø salt i såret.

Det er ikke lenger fy meg, men fy deg.

Hilsen ANbjørnsen (er det ikke han som skrev Beatles, da?).

Endret av Sexy C
Skrevet
Ahaaaa!  :)  Oprah Winfrey sier det og forresten.....  :sjenert:

Faktisk så gjorde jeg en endring etter det Oprah-showet. Jeg har i noen år brukt 80 C, men etter å ha fått god hjelp på en dyr spesialbutikk så har jeg endret størrelsen til 75 D.

Jeg ser jo selv at dette er mye mere riktig til meg. Det føles bedre og ser penere ut.

Men jeg synes ikke selv at jeg har så store pupper selv om jeg bruker en D-cup.

Gjest Hilde79
Skrevet
Faktisk så gjorde jeg en endring etter det Oprah-showet. Jeg har i noen år brukt 80 C, men etter å ha fått god hjelp på en dyr spesialbutikk så har jeg endret størrelsen til 75 D.

Jeg ser jo selv at dette er mye mere riktig til meg. Det føles bedre og ser penere ut.

Men jeg synes ikke selv at jeg har så store pupper selv om jeg bruker en D-cup.

Jeg gjorde akkurat det samme. Nå bruker jeg 75D. Men nei, jeg syns ikke jeg har store pupper.... De passer til resten av kroppen, så det vel noe i det som blir sagt oventfor et sted. Det kommer an på resten av kroppen.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har også gått fra A til C-cup i den senere tiden, og jeg er 28, så jeg tviler på at puppene har vokst. Jeg har derimot lagt litt på meg, og tatt av igjen i samme periode.

Tror det er to grunner til at jeg har skiftet cup: 1) jeg har endelig begynt å bruke riktig cup, 2) jeg trener styrke - inkludert brystmusklene.

Har aldri hatt store pupper, men en venninne påpekte at hun mente de hadde blitt noe større.

Skrevet

Gjennomsnitts BHstr er vel 80B, ikke D... Og siden de fleste bruker feil str, så tipper jeg at fleste de egentlig er 75C, 70D.

Og siden cupen forandres etter omkrets, så er det litt vanskelig å si "A er lite D er stort", da 70D tilsvarer 85A. Men en som har 85 i omkrets er nødvendigvis en større person, enn en som er 70 i omkrets.

Jeg tenker at en idealvektig jente med omkrets 75 har store pupper når hun bruker C, D.

Skrevet
KG sier det de også.  ;)

Artikkel fra Magasinet

Jeg forstår ikke at folk ikke klarer å bruke riktig størrelse i BHen sin jeg. Hva er problemet?? jeg bruker rett størrelse, merker da selv hva som passer eller ikke. dessuten har jeg prøvd de fleste størrelsene rundt og fått utelukka at de passer. skikkelig uintelligent og ikke bruke rett størrelse spør du meg :forvirret:

Skrevet
Jeg forstår ikke at folk ikke klarer å bruke riktig størrelse i BHen sin jeg. Hva er problemet?? jeg bruker rett størrelse, merker da selv hva som passer eller ikke. dessuten har jeg prøvd de fleste størrelsene rundt og fått utelukka at de passer. skikkelig uintelligent og ikke bruke rett størrelse spør du meg  :forvirret:

:hoho:

Skrevet

Men det er jo stor forskjell på cupen hvis du har større omkrets rundt. en 70 c som jeg har er myye mindre enn f.eks 80 c! Da går det over i mugger ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...