prinsessa Skrevet 22. august 2006 #21 Skrevet 22. august 2006 Var ikke det de gamle suttene som ødela tannstillingen da?
Marlena Skrevet 23. august 2006 #22 Skrevet 23. august 2006 Guri, gutten min bruker både smokk, flaske og ligger i sprinkelseng. Han ble 3 nå i juli.
mallina Skrevet 23. august 2006 #23 Skrevet 23. august 2006 Jenta vår er 2år og bruker sutt og ligger i sprinkelseng. Sutten slutter vi nok snakrt med, men sprinkelsenga kommer vi nok til å bruke en god tid fremover ja. Syns ikke at hun er for stor til det.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2006 #24 Skrevet 23. august 2006 sprinkelseng bruker min sønn også, han er litt over 2 år.bruker flaske også, men ikke smokk.det har han aldri likt. men jeg synes ikke han er for gammel til d i tilfelle. sprinkelsengen ser jeg ikke noe gale med at han har en stund fremover.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 23. august 2006 #25 Skrevet 23. august 2006 Synes 2 år er for gammelt for flaske jeg også. Vendelin har aldri tatt flaska, så vi slipper heldigvis det problemet, og hun slutta med smokk av seg selv da hun var ca 8 mnd. Brødskorper var noe av det første hun spiste utenom grøt og middagsglass, da pleide hun å få en skorpebit å tygge på (godt når tennene klødde). Den forsvant på ikke så lang tid, så de trenger ikke tenner i det hele tatt for å spise skorpe Hun drikker av glass til maten, og tutekopp i bilen og steder der det er mer praktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå