Gå til innhold

Til gjest som skrev innelegget til alllle før jul og andre


Tule

Anbefalte innlegg

Hei

i innlegget påstår du at det er umulig og krympe ull vis det ikke vaskes på mer en tredve grader, det er feil den vil krympe vis du vasker på vanlig tredvegraders vask, vis det ikke er en spesifikk merke på vaskemeldingen om at det skal vaskes på ullvask akn det kalles feilmerking, i et slik tilfelle har vel kunden altid rett, amn må vel trod en når den sier at den ahr vasket den etter anvisningen uansett er det ikke butikken sitt problem men leveransdøren så butikken bør ta det opp med den

når det gjelder bytte av julegaver så syns jeg det er riktig at man bør få bytte det, det er ikke sikker at man har fått riktig ting folk akn ha misforstått, man kan ha fått klær som man ikke liker i det heletatt jeg syns det da er rimelig

når det gjelder episoden om en person det var ikke deg som skrev mnen det var i tråden, der det var snakk om ikke og få pengene tilbake syns jeg kjøpslove burde endres slik at det var mulig og bytte i penger de første dagene overalt jeg trodde faktisk at det var det, det vil også vere lettere for betjeningen når de kan yte bedre service, uansett er det forvirrende fordi noen praktiserer det. jeg skjønner uansett kunden best fordi det er veldig forvirrende

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...