Gjest Gjest_debra_* Skrevet 20. august 2006 #21 Skrevet 20. august 2006 Og hvilken klinikk er det? ← hva vet du om det egntlig. de ser fine ut over bandasjen... en liten frekkas du
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 hva vet du om det egntlig. de ser fine ut over bandasjen... en liten frekkas du ← sorry. siterte til feil innlegg:)) colosseum klinikken.
Gjest Fruktfat Skrevet 20. august 2006 #23 Skrevet 20. august 2006 jeg har 350, høyere og tyngre enn deg. de er helt passe til meg, -en c-cup. jeg fylte ikke engang en a-cup fra før. er nå over 3 år siden jeg gjorde det, hadde gjort det igjen imorgen uten å blunke. husk sportsbh lenge, og taping lenge, og ingen sol på arrene det første året. jeg betalte forresten 25000 og dro kortet ja.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #24 Skrevet 20. august 2006 Litt utenom tema kanskje.... Men syns det er trist å lese at det var dette som skulle til for å forbedre selvtilitten din... Den burde sitte inne pga den du ER som menneske, og ikke hvordan du ser ut. Dine kvaliteter som person, kan ikke måles ut fra din BH str. Vel... jeg har selv tatt to plastiske operasjoner dekket av det offentlige pga medisinske behov, og kan faktisk med hånden på hjertet si at det IKKE har hjulpet på selvtilliten min, men det klart jeg har et lettere liv. Lykke til, med puppene og fremtiden. Ps! Dette er IKKE ment som kritikk.
Snasen Skrevet 20. august 2006 #25 Skrevet 20. august 2006 sorry. siterte til feil innlegg:)) colosseum klinikken. ← Bra. Den klinikken er best.
Snasen Skrevet 20. august 2006 #26 Skrevet 20. august 2006 Litt utenom tema kanskje.... Men syns det er trist å lese at det var dette som skulle til for å forbedre selvtilitten din... Den burde sitte inne pga den du ER som menneske, og ikke hvordan du ser ut. Dine kvaliteter som person, kan ikke måles ut fra din BH str. Vel... jeg har selv tatt to plastiske operasjoner dekket av det offentlige pga medisinske behov, og kan faktisk med hånden på hjertet si at det IKKE har hjulpet på selvtilliten min, men det klart jeg har et lettere liv. Lykke til, med puppene og fremtiden. Ps! Dette er IKKE ment som kritikk. ← Hvorfor er det trist at hun har fått bedre selvtillit? Burde du ikke syntes det er en bra ting at dette har hjulpet TS? Hva mener du som skulle til da? Standard-svar: Snakk med en psykolog (ja, han får jo TS's pupper til å vokse). Selv om du ikke ble fornøyd trenger du ikke bli trist over at andre ikke har blitt det vel?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #27 Skrevet 21. august 2006 Hvorfor er det trist at hun har fått bedre selvtillit? Burde du ikke syntes det er en bra ting at dette har hjulpet TS? Hva mener du som skulle til da? Standard-svar: Snakk med en psykolog (ja, han får jo TS's pupper til å vokse). Selv om du ikke ble fornøyd trenger du ikke bli trist over at andre ikke har blitt det vel? ← For en gangs skyld er jeg enig med deg Sexy C
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #28 Skrevet 21. august 2006 Selv om du ikke ble fornøyd trenger du ikke bli trist over at andre ikke har blitt det vel? Hvor fikk du det fra at jeg ikke var fornøyd med mine operasjoner? Kjempefornøyd jeg. Men jeg hadde heller aldri intensjon om å bedre den med plastiske operasjoner. Min selvtillit var ok fra før.. Mitt poeng er heller det at det er synd at noen ikke er trygge nok på seg selv, pga sitt utseende (som pupper og lår er endel av). Supert at hun har økt selvtillit, men syns at det er utseende som var avgjørende.
Sheba Skrevet 22. august 2006 #29 Skrevet 22. august 2006 Jøss, så mye folk legger inn nå for tiden da..jeg har 180 g lagt inn i hver pupp, bak brystmuskelen. Har hatt de i snart 14 år og er superfornøyd. De ser og kjennes helt naturlige ut, men det er vel pga av den beskjedne størrelsen på innlegga tror jeg. Veksler mellom B og C-cup, avhenig av type BH det er snakk om. Er ca 157 høy, og veier 54 kg.
Gjest Litt øm nå Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 Hei Lurte bare på om du var fornøyd med størrelsen? Jeg tok 280 for 3 dager siden. Jeg har en helt annen kropp enn deg, hehe, veier 65 og er 167 cm høy.. Jeg tok av bandasjen i dag, og følte de var STORE, men de er nok hovne og ømme nå. Men er du fornøyd nå?
theamoren Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 ÅÅ bare gled deg! jeg er 167 høy og veier 53 kilo.. la inn 240 jeg... Kunne ikke hatt mere. . ikke noe fint med for mye hvis en er tynn. da blir de som to runde baller.. Er veldig fornøyd jeg.. hadde INGENTING fra før og veldig dårlig selvtilitt. siden jeg er så tynn og da ble jeg så formløs lissom. som en guttunge.. hehe.. med bomull i bhen. Ble som et nytt menneske etterpå!! kunne ha på meg de toppene jeg ville og faktisk se fin ut. og ha sex UTEN t-skjorte. herlig med hud.. hehe Var faktisk moro og gå ut på byen og se gutte kikke ned i kløfta som jeg hadde for første gang. Anbefaler alle som sliter(virkelig sliter) med små pupper å gjøre det! fiks det.
Vici Skrevet 10. januar 2008 #32 Skrevet 10. januar 2008 Mandag denne uken ble jeg operert... altså bare 3 dager siden. Jeg er snart 31 år, veier 64kg og er 178cm høy. Jeg ville ikke ha for store, så jeg og legen ble enige om 320gram i hver. Hadde stor a-cup fra før. Blir en stor c-cup nå (tror legen), hvilket er greit med tanke på hvor høy jeg er. Akkurat nå sitter/ligger jeg i sengen hele tiden og har vondt for å røre for mye på meg. Smertene er ikke så ille som jeg hadde forestilt meg, men de er så fremmede og merkelige. I mellom brystene er jeg også svært hoven, og jeg sitter med en liten frykt om at det er slik det blir. Men halllooooooo, hehe, jeg vet jo at det tar minst et par mndr før en vet hvordan resultatet faktisk blir. Det er veldig fint om vi kan skrive litt her dag for dag om hvordan vi føler oss på vår vei til et endelig resultat. Var du/er du også hoven i mellom brystene?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #34 Skrevet 10. januar 2008 500 ml duger. Ser best ut hvis det opereres inn under brystmusklene istedet for over brustmusklene, da unngår man at det ser ut som to meloner.
MBelucci Skrevet 28. januar 2008 #35 Skrevet 28. januar 2008 Fin str,vent til du ser resultatet.jeg tok silikon for 7 Ar siden.Tok 280.men skal bytte de neste mnd.Da skal jeg bytte til litt stOrre:)Gleder meg:) Lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #36 Skrevet 31. januar 2008 TS siden du spør så må jeg bare si at jeg synes det var helt enormt mye til din lille kropp.. Jeg veier 20 kg mere, er like høy å har 260gr å det synes godt at jeg har silikon. ( hade ikke heller noen pupper ) Så bare var beredd på at det kommer være veldig tydelig. Men dette har du sikkert allerede tenkt på, litt seint nå uansett. Men følelsen at de er tunge forsvinner ettervert. Håper du blir førnøyd!
Gjest Silikonia Skrevet 1. februar 2008 #37 Skrevet 1. februar 2008 Grattis 260 ml er ganske normal size.. Jeg har 500 ml i mine. Storfornøyd, har hatt de i snart 5 år. Skal snart legge inn 1300 ml i hver tenkte jeg, tihi. Den tunge følelsen kommer av at huden er blitt strukket og fordi det er blitt dyttet en pose med silikon inn der.. Bruk bh hele tiden, også om natten, hvis ikke får du fort heng på de.. Bruk også teip på arrene i minst 3-4 mnd. fremover for minst mulig synlige arr. Ha teipen på når du dusjer o.l også..tørk den med hårføner etterpå.. Du må ikke skifte for ofte skjønner du, for da blir ikke arret noe pent. Lykke til ! Tihi. Dette er et tulleinnlegg... Tihi. En melon i vert bryst, altså? Tihi, det blir jo pent...
Lykkelille Skrevet 1. februar 2008 #38 Skrevet 1. februar 2008 jeg er slank. ca 160 cm, 43 kg. hadde nesten ikke pupper(70A). men litt synlige konturer foran. Jeg er 153 cm og 40 kg. Har fylt i 300 og 280 (brystene var litt ulike i str etter amming). Hadde også 70A, og kirurgen mener jeg får C-cup nå. 260 blir helt fint tror jeg, så ikke bekymre deg
Lykkelille Skrevet 1. februar 2008 #39 Skrevet 1. februar 2008 Hmm ser nå at det var et ganske gammelt innlegg
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #40 Skrevet 4. februar 2008 hei, jeg hadde tatt operasjon på fredag den 1. februar på klinikk stokkan i Tromsø. Jeg er 178 cm og veier 58 kg Er veldig tynn og ikke bred i brystkassa. Derfor leggen har lagt 290 ml i hver bryst. Han sa det var for bredd med 300 ml og oppover. Det var dårlig med plass. Jeg synnes puppene mine ser ganske naturlig ut. Det føles ganske tungt nå, siden før jeg hadde ingienting. Håper jeg ikke kommer til å angrer på etter hvert at jeg ikke tok større.hmh hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå