Gjest Gjest_debra_* Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 hei. fikk silikon på torsdag. 260 gram i hver. hadde ikke noe pupper fra før av. har bandasje på nå. er så spent på hvordan de vil se ut. noen som har tatt ca like mye som meg i hver? er 260 gram mye forresten? gleder meg til å ta av bandasjen. det blir spennende å se resultatet. hver gang jeg reiser meg føles brystene veldig tunge. vet ikke om det er puppene, eller om det er teipen rundt bandasjen som strammer. håper noen kan svare meg som har vært i samme situasjon som meg. mvh
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Den "tunge" følelsen er nok litt uvant, men den venner du deg fort til. Hva er det egentlig du lurer på?
Gjest 235 Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 om 260 gram i hver er en bra str? ← Litt sent å tenke på det nå eventuelt? Du og legen din har sikkert funnet en bra størrelse som passer nettopp deg
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 ja det har vi. bare lurer på om noen med samme str syntes det ble for lite eller stort...
Gjest 235 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 (endret) ja det har vi. bare lurer på om noen med samme str syntes det ble for lite eller stort... ← Det vil vel avhenge av høyde, vekt, kroppsfasong og om personen hadde greit med pupper fra før, ingen pupper fra før, eller mye pupp fra før. Man ser jo forskjellige ut, og BH-størrelsen varierer nok mye fra person til person. Endret 19. august 2006 av Frysepulver
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 jeg er slank. ca 160 cm, 43 kg. hadde nesten ikke pupper(70A). men litt synlige konturer foran.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Eh, spør du oss om 260 gram i hver er passe for deg? Hva hvis vi ikke syns det da? hva skal du gjøre da? Vent til du får av bandasjene og finn ut hva du selv syns du Og: Gratulerer med nye pupper!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 takk. bare lurer jeg. for er så spent. og ville bare høre hva andre mente osv. det ser bra ut med bandasje. tror ikke jeg vil bli missfornøyd. var en ganske bra klinikk jeg var på også. selvtillitten er betydlig bedre. det var det som var grunnen til at jeg tok det. ikke for å se ut som en silikon berte.
Lola83 Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 Grattis 260 ml er ganske normal size.. Jeg har 500 ml i mine. Storfornøyd, har hatt de i snart 5 år. Skal snart legge inn 1300 ml i hver tenkte jeg, tihi. Den tunge følelsen kommer av at huden er blitt strukket og fordi det er blitt dyttet en pose med silikon inn der.. Bruk bh hele tiden, også om natten, hvis ikke får du fort heng på de.. Bruk også teip på arrene i minst 3-4 mnd. fremover for minst mulig synlige arr. Ha teipen på når du dusjer o.l også..tørk den med hårføner etterpå.. Du må ikke skifte for ofte skjønner du, for da blir ikke arret noe pent. Lykke til !
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Skal snart legge inn 1300 ml i hver tenkte jeg, tihi. ← Ja det blir jo pent. Tihi.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #13 Skrevet 19. august 2006 var det dyrt? betalte du hele beløpet med en gang? hadde du så mye penger klart?
Snasen Skrevet 20. august 2006 #14 Skrevet 20. august 2006 jeg er slank. ca 160 cm, 43 kg. hadde nesten ikke pupper(70A). men litt synlige konturer foran. ← Dæven. Da har du fått innmari store silikonpupper i forhold til kroppen din. Og nei...det er ikke fint. Heldigvis har jeg en naturlig c-cup, som er proposjonert, så jeg slipper tanken på silikon, men for å være ærlig...hvorfor tok du i så mye når du nesten ikke veier noe? :klø:
Snasen Skrevet 20. august 2006 #15 Skrevet 20. august 2006 takk. bare lurer jeg. for er så spent. og ville bare høre hva andre mente osv. det ser bra ut med bandasje. tror ikke jeg vil bli missfornøyd. var en ganske bra klinikk jeg var på også. selvtillitten er betydlig bedre. det var det som var grunnen til at jeg tok det. ikke for å se ut som en silikon berte. ← Og hvilken klinikk er det?
Snasen Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 var det dyrt? betalte du hele beløpet med en gang? hadde du så mye penger klart? ← Mye penger? Er 20 000 mye?
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #17 Skrevet 20. august 2006 Grattis 260 ml er ganske normal size.. Jeg har 500 ml i mine. Storfornøyd, har hatt de i snart 5 år. Skal snart legge inn 1300 ml i hver tenkte jeg, tihi. ←
Gjest gjesta Skrevet 20. august 2006 #18 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer med nye pupper! Jeg aner ikke hvor stort 260 gram er, så jeg kan nok ikke si noe om jeg synes det er passe eller ei... Men hvor stor BH får du bruk for nå da?
Gjest lilletroll Skrevet 20. august 2006 #19 Skrevet 20. august 2006 (endret) Tror nok du kommer til å bli veldig fornøyd. Gratulerer med nye pupper, forresten Endret 29. september 2006 av lilletroll
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #20 Skrevet 20. august 2006 hei. jeg betälte ingenting. dekket av det offentlige, pga medisinske årsaker. tror nok ikke de blir enorme. colosseum klinikken tok jeg det. kjempe flinke. jeg fikk de under muskelen. siden jeg hadde så små pupper i utgangspunktet. dette har hjulpet på selvtillitten min enormt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå