Bobble Skrevet 15. oktober 2006 #401 Del Skrevet 15. oktober 2006 Føle det ikkje er bare meg så henger litt etter! Eg helde fortsatt på med treninga og det blir ofte fase 1 middag og frukost, men eg har tenkt å slutte å veie meg så ofte. Kunne ødelegge daga, og det blir for domt! Jogga fortsatt anna kvar dag og kondisen e mykje bedre! Eg skal begynne styrke trening dei dagane eg ikkje jogga, men eg kan snart seie at lovehandelsa e borte og det var mål nr 1 Stå fortsatt på jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. oktober 2006 #402 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men operasjonen min kom kjappere enn forventet. Nå er jeg ferdig operert og klar til ny dyst. Fortsatt er det noen kilo som står igjen, jeg ønsker å nå 62 kilo før jul. De siste kiloene er de tyngste Men sånn er det. Jeg får ikke lov til å trene på denne siden av nyttår nå, og det er helt for #¤%#¤ for min del. Men da skal jeg også ta det igjen. Får lov til å gå turer, men de kan ikke få den intensiteten jeg ønsker meg. Samtidig er det deilig å bli ferdig nå, så slipper jeg det i vinter. Har en operasjon til, enten om 2 uker eller 1,5 måned. Håper den kommer fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #403 Del Skrevet 18. oktober 2006 Da er siden oppe og går, det er fortsatt mye som må legges inn. Men brukere er jo også en ressurs og det hadde vært fint med tilbakemeldinger. South beach dietten på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 19. oktober 2006 #404 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her går det tregt, har ikke tørt å hverken veie eller måle meg. Men passer buksa enda så.. Spiser for mye brød rett og slett. Middager er litt lettere, men ja. Igår: røkt kolje, gulerotstuing, kokte poteter idag: pølser i brunsaus, bønnemos (hjemmelaget) og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 19. oktober 2006 #405 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har "dettì" av lasset... Spiser det jeg har lyst på!!! og alt for mye sukker,og dårlig mat Buksa mi passer,men veier meg ikke,magen er alt for full om dagen!! TRENER DET GJØR JEG DA litt positivt om ikke annet... Jeg syker meg opp til å kutte ut karbohydrater/minske igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 20. oktober 2006 #406 Del Skrevet 20. oktober 2006 Usj ja. Merker det på magen at maten ikke er bra. Romling, luft, diaree, "spent"... Men så var det det å sette igang. Er så lei av å planlegge. Vil bare ta en skive eller to og så ferdig med det. pannekaker idag..mens syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Celiclya_* Skrevet 23. oktober 2006 #407 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er den helt død denne tråden eller? Vel, jeg har gått helt bort fra dietten i helga. Var avgårde på kurs og visste det ville bli vanskelig å holde dietten helt strikt. Dessuten tok jeg endelig førerkortet på fredag og hadde lyst å feire meg selv litt! Resultatet var at jeg hadde gått opp 500 g, men det er ikke så ille. Skal på fase 1 igjen en uke hvertfall fremover nå. Håper jeg ser 62-tallet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lykkelig eks-frue_* Skrevet 23. oktober 2006 #408 Del Skrevet 23. oktober 2006 Neida, jeg er i gang igjen for fullt. Har nådd et nytt delmål nå og har fått opp gnisten. Det går utroli tregt nå som det bare er få kilo igjen, men ser at jeg hadde gått av en pause Men i pausen har jeg fulgt fase 3 måltider. Det er en grei måte å ikke dette helt av lasset for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 23. oktober 2006 #409 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har ikke falt av lasset men vektnedgangen har stoppet opp. Mest sannsynlig får jeg vel i meg for få kalorier så at kroppen sparer på det den får. Er nå på uke 10. Trener ca 2 timer pr uke. Er flink og sjeier ikke ut med mat. Kanskje har det blitt litt mer enn anbefalt mengde rødvin i løpet av helgen, men det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Har noen gode tips for å komme seg bort fra platået? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 24. oktober 2006 #410 Del Skrevet 24. oktober 2006 Åhh så deilig å se at vekten går nedover igjen. Men målene har jeg ikke snøring på, rart hvordan målebånd forsvinner her i huset Men etter snart en uke på fase 1 igjen så har jeg gått ned 1,8 kilo, sikkert en del vann. Men ser snart 65 tallet og det gleder meg I går lagde jeg meg noe helt annet til kvelds enn jeg pleier. Noe "pannekakegreier". 2 store egg, 100 g cottage cheese, 2 ss proteinpulver, litt kanel, litt søtningsstoff. Dette pisket jeg sammen og stekte i pannen. Smakte ikke egg i det hele tatt, så et godt tips til dere som er drittlei av egg. I kveld skal jeg prøve å lage muffins med lovlig "mel". Gir tilbakemelding da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 24. oktober 2006 #411 Del Skrevet 24. oktober 2006 Frokostmuffins 225 g malte mandler 80 g vita light 110 g revet light ost 4-5 egg 1 ts bakepulver Bland alt sammen og putt i muffinsformer. Selv laget jeg 18 stykker ut av denne røra. Da ble det ca. 110 kcal pr. stk og 0,5 g karbohydrat pr. stk. Stekes midt i stekeovnen ved 180 grader til de er gyldne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 25. oktober 2006 #412 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lykkelig eks-frue, du imponera stort Hørest godt ut!! Men her e egentlig lite tid å plass til å lage så masse mat vertfall bakverk! Så eg har funne ut at eg ikkje klare og overleve heilt uten brød, men eg et fase 2 brød og sann da Potet og ris skal eg vertfall klare meg i mindre mengde av... E harvegrøt lovlig egentlig? Noken så veit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 25. oktober 2006 #413 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har noen gode tips for å komme seg bort fra platået? ← Her er det noen tips du kan se om hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 25. oktober 2006 #414 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lykkelig eks-frue, du imponera stort Hørest godt ut!! Men her e egentlig lite tid å plass til å lage så masse mat vertfall bakverk! Så eg har funne ut at eg ikkje klare og overleve heilt uten brød, men eg et fase 2 brød og sann da Potet og ris skal eg vertfall klare meg i mindre mengde av... E harvegrøt lovlig egentlig? Noken så veit? ← Tusen takk. Jeg trodde også det skulle ta tid, men de jeg laget i går (18 stk) tok det meg 5 minutter å lage røra, og så stekte de i mens jeg tok en dusj. Og da har jeg kjapp frokost, til suppe, kos og mellommåltid. Det er nemlig bare å fryse dem. I fase 2 kan du spise havregrynsbrød, så da bør havregrøt være greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 25. oktober 2006 #415 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hummz.. Kanskje eg skal ta å bake litt til helga Egentlig ganske kos, men det er kjekkare heime enn på hybelen. Det alltid deilig med noke mat i fryseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 26. oktober 2006 #416 Del Skrevet 26. oktober 2006 Gjør det Bobble Det er er greit å ha noe sunt og godt du kan spise om du blir fysen på noe også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 2. november 2006 #417 Del Skrevet 2. november 2006 Slenger meg på her jeg.... Har nå levd mer eller mindre etter SB-prinsippet siden i fjor sommer. Det blir jo en livsstil Og jeg er storfornøyd!! Jeg hadde ikke mye å gå ned i utgangspunktet, altså ikke 10 kg engang. Men midjen begynte å forsvinne, jeg hadde fått dobbelthake, så smått begynt å få ryggfett (grøss) og klærne ble trangere og trangere. I tillegg har jeg hypthyreose, også kjent som lavt stoffskifte. Er nesten denne dietten legen min har mast om at jeg skal følge i flere år, uten at jeg har tatt særlig affære... Og, ikke bare har jeg gått ned og fått en helt annen figur, men stoffskiftet mitt har blitt mye mye bedre! Det ser jeg på prøvene, og jeg føler meg bedre. Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, jeg har ikke veid meg siden ungdomsskolen og nekter å begynne med det nå (litt snål ja). Eier ikke vekt engang... Men jeg ser jo resultatet, og andre ser det også! Nå har jeg plutselig fått midje (har jeg vel ikke hatt på 10 år, er nå 29), rene timeglassfiguren -trodde aldri det skulle skje! Klærne passer, eller de fleste er blitt for store og må sys inn eller kjøpes nye. Syns det blir så mye styr om kilo kilo, hvor mange kilo er det siden i går, i forrige uke? Man ser det jo på kroppen, og merker det på klærne.... Alle er dessuten forskjellige, to kan veie det samme men ha forskjellig figur. Et lite tips på tampen til de som har giddet å lese alt dette (en liten applaus til dere), når jeg lager eggerøre så pleier jeg ha i litt flytende kyllingbuljong - syns det smaker godt, særlig når man er litt lei egg... Har skeiet litt ut de siste ukene, nå er det skjerpings siden jeg skal på feire til varmere strøk om knappe to uker...så nå er det fase 1 hvertfall en uke (å skulle sprade rundt i bikini er bra motivasjon). Heia alle sammen, så flinke dere er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 3. november 2006 #418 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jippi! Veide meg når Tante Rød var over og vips hadde vektnedgangen økt. Har gått ned totalt 8 kilo på 10 uker. Trener ca 2,5 timer i uka og følger SB i fase 1-2. Spiser fremdeles ikke brød, pasta, ris eller poteter. Unngår også mel og sukker. Har dere forresten smakt Yoplait dobbelt 0 % yoghurt? Kjempegod! Til helgen skal jeg teste ut Ribbe med blomkålpuré. Forrige helg var det Lutefisk Øver på alle julemiddagene God helg alle sammen! Endret 3. november 2006 av Flo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 3. november 2006 #419 Del Skrevet 3. november 2006 Ispirert av dåkke to Jepp yoghurten e nyyydelig god!!! Ete kun julemiddag på jolebord (svin) , jul og nyttår (pinnekjøtt) Litt sær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 7. november 2006 #420 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Når jeg bare blir frisk så skal jeg på igjen! Buksa passer ikke lengere (igjen..) Ytterst deprimerende at jeg har gått opp igjen! Dessuten blir jeg så oppblåst av brød/pasta. Tråden er lukket pga av spam. Mette Admin Endret 12. november 2006 av Mette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg