Gå til innhold

My Diary av *Just-Me*


Gjest *Just-Me*

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*

Det er jo uvant å prate om babyen og ting med samboer pga slik situasjonen har vært. Så man får ta det sakte men sikkert.

Men nå har han bestillt bilstoler (får sånn pakke gjennom forsikringa)

Også spurte han om navn. Jeg sa det navnet jeg hadde tenkt på (eller egentlig bestemt meg for), og det likte han også veldig godt, dessuten heter hans bestemor det samme!!!! Og det visste ikke jeg, hehe. så da blir det jo både mitt yndlingsnavn pluss oppkalling etter hans bestemor!! Hun lever ikke nå da..... Men vi snakket ikke mere om navn, men det er vel nesten helt bestemt nå da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ flott at det går bra med deg JM. Merker stor forskjell i "tonen" du skriver. Virker mye gladere, mer optimistisk og full av håp nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også at du skriver med et annet sinn nå, og det er kjempebra :)

Høres ut som han er både hjelpsom og snill :klem:

Bare gi han masse ros og komplimenter når det gjelder forberedelse og ting som har med babyen og gjøre ;):babysmokk:

Er selv så babysyk, men sambo vil vente.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

joda, ting går mye bedre nå!! Men jeg tenker litt på at han gjør dette fordi han føler han må og av "press" fra familien osv. Men han sier jo han vil også.

Tror og vet at han kommer til å smelte helt når jenta kommer!!! Det går nok bra!! :)

Jeg er lei av å være syk.... holdt senga i hele dag. vært bare litt oppe nå i ettermiddag/kveld.... Var med sambo en liten tur på butikken å handlet. Var helt utkjørt da vi kom hjem..... Det er så vondt i halsen og jeg spiser jo nesten ingenting. I går tvang sambo mat i meg.... og nå har jeg gått ned en kilo og er igjenn på startvekta.... skjønner ike det helt jeg, men men. Gla er jeg jo for det da!!!! Magen vokser som normalt og babyen har det bra!!! Det er jo det viktigste!!!

på søndag skal vi ha familiebursdag her, så jeg må få bakt litt til da. Sjokoladekake er jo barnas favoritt. men tenkte å prøve meg på en ostekake også. Den er vel ikke så veldig usunn, også kommer det to med diabetes også.

Blir vel en standar maripankake eller noe sånnt også!! Får se hvor mye jeg orker!!

Nå sitter vi nå her foran hver vår pc.... men tror sengen kaller snart kjenner jeg. drikker en kopp kakao nå for å lindre halsen litt og bli trett. Har jo sovet i hele dag!

Godnatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å lese at ting har ordnet seg for deg/dere! Godt at samboeren din har "våknet" opp.

Er syk jeg og, så god bedring til oss begge :sur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men visst du tenker på den stelleveska er det bare å slå til, du blir ikke å angre.

Trenger ikke høre mer enn det :sjarmor: Bestiller den i neste uke :) Tok det lang tid før du fikk den fra du bestilte?

Jeg blir så glad inni meg når jeg leser at samboer'n din er litt "med" nå, ordner med bilsete, spurt om navn, etc...

Hadde du bare vært frisk nå, så hadde ting vel nesten vært ganske så bra! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring!

Er enig med deg, klart han kommer til å smelte helt når han ser dette lille nurket! Dessuten vil han nok merke at du faktisk er en bedre mor for deres barn en ex-en.

Så får du bare være flink til å tivnge han til å snakke om ting! :fy_fy: Hvis du er heldig blir han jo vant til å måtte, og gjør det kanskje litt mer naturlig? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*
Det er så godt å lese at ting har ordnet seg for deg/dere! Godt at samboeren din har "våknet" opp.

Er syk jeg og, så god bedring til oss begge  :sur:  ;)

:klem: God bedring ja!!! Er litt bere i dag, men fortsatt ganske så pjusken i formen...

Trenger ikke høre mer enn det :sjarmor: Bestiller den i neste uke :) Tok det lang tid før du fikk den fra du bestilte?

Jeg blir så glad inni meg når jeg leser at samboer'n din er litt "med" nå, ordner med bilsete, spurt om navn, etc...

Hadde du bare vært frisk nå, så hadde ting vel nesten vært ganske så bra! :)

:klem:

Hm.... husker ikke helt, men det gikk ganske fort fra jeg bestillte til pakkelappen lå i postkassa. Var vel kansje ei lita ukes tid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*
Har han unnskyldt oppførselen sin for tidligere? :klem:

Godt å høre ting er bra nå! :)

Ja, han sier at han har blitt helt stresset og sjokket over situasjonen, og ikek visst hva han skule tenke eller føle og at derfor ble ting som de ble. Han har ikke tenkt rettere sagt, men gått i en slags sjokktilstand..... det undskylder jo egentlig ingenting da, men det forklarer jo en del.....

Vi har det hvertfall mye bedre allerede nå bare en uke etter....forholdet oss i mellom, nærheten osv... var redd for at det skulle ta tid å finne tilbake til oss igjenn.... men det har gått veldig bra så langt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Blir gaaaaal av denne formen min nå.... ringte legen i morgest. Skal dit nå kl 11.... Har så vondt i ørene,hodet og halsen og blir jo ikke bedre. har gått med dette siden fredag.... begynner jo å bli litt bekymret siden jeg spiser så lite og ikke får sove. Føles ut som jeg har feber, men når jeg måler får jeg 34,5 og 35,1.... hm..... det har jeg aldri oplevd før. Trodde kansje det var noe feil med måleren, men de andre i familien får normaltemperatur på 37,6. så da er det nok meg det er noe rart med... :sjenert:

Håper egentlig at det er noe bakterier sånn at jeg kan få pencilin og bli fort bra, enn å bare "måte" la det ta den tid det trenger....

Nå har jeg bestillt ei fin vogn rangle på nettet!!!

Skal se om jeg orker å dra innom elkjøp etter jeg har vært hos legen. De har noe tilbud der og vi skulle kjøpe julegaver til barna. jeg måtte bare også se om det kunne være aktuellt, for sambo hadde vært å sett på det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*
God bedring!! Sikkert lurt å dra til legen! :klem:

Hvor på nettet bestilte du vognrangle?

Bestillte denne fra bånsull.no

http://dynamic.protu.no/pictures/120/dyndigi36771.jpg

Og denne fra sprell.no

http://www.sprell.no/produktbilder/baby/12...perwurm_big.jpg

Kan jo bruke det både i vogna, i bilstol/vippestol o.l.

Synes de var så søte...

Endret av *Just-Me*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Just-Me*

Resultatet fra legebesøket i dag var resepter i hånden!!

Jeg har bihulebetennelse..... så nå har jeg fått penicilin. Blir vel å merke bedring i formen om et par dager nå!! Hostesafta som hjelper bør man ikke ta så mya av når man er gravid, men jeg kunne ta en slurk omkvelden før jeg la meg i noen dager. Så nå håper jeg på litt nattesøvn igjenn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...