Gå til innhold

My Diary av *Just-Me*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skönt att det verkar som han kommit till sans och inser att NI ska få en baby tillsammans. Det var kanske en guttetur sojm behövdes för att få perspektiv och tid till att tänka,

jag önskar dig allt gott

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Just-Me*
Skrevet

Bra at han vil vise ansvar og er glad i deg. Godt at dere har fått snakket ut.

Håper han viser at han fortjener deg og at du kan få slappe av og nyte resten av graviditeten din.

ja nå skal jeg slappe av og nyyyyyte de siste ukene!!!

For den evige romantiker (som meg) høres jo dette ut som den perfekte begynnelsen på en lykkelig fortsettelse.

Synes det beste med det hele er at det høres ut som du har det mye bedre, og dermed også den lille jenta i magen din!

Håper det fortsetter bra nå!  :klem:

hehe, evig romantiker, ja det er jeg også!!! er veld erfor jeg ble boende så lenge, fordi det var et håp innerst inne. jeg bare VET at vi er rette for hverandre....

Dette var utrolig godt å lese! Tårene mine triller for jeg blir så rørt av å lese historien din. Du er fantastisk sterk, og jeg beundrerer deg enormt for ditt pågangsmot og din optimisme.

Masse lykke til og jeg krysser alle fingre og tær for at det skal gå den rette veien nå. Har hele tiden håpet at det skulle ordne seg mellom deg og sambo, og selv om det er mye igjen så tror jeg dere er på rett spor.

Mange  :klem:  fra meg.

Tusen takk for gode ord!!

Godt å høre at du smiler igjen, at samtalen har gått bra, og at han har tatt seg sammen. Må likevel si at jeg håper dere fortsetter å snakke sammen, og at han virkelig innser hva han var i ferd med å forårsake. Du skal ikke sitte igjen med en dårlig følelse for det som har skjedd frem til nå.

ja jeg sa det veldig klart at vi var nødt til å prate bedre sammen, og at han må fortelle emg ting og ikke bare gå rudnt å være stille....

Skönt att det verkar som han kommit till sans och inser att NI ska få en baby tillsammans. Det var kanske en guttetur sojm behövdes för att få perspektiv och tid till att tänka,

jag önskar dig allt gott

Ja, turen gjorde nok kansje litt utslag....

Svigerinnen min (blir det det? dama til broren til sambo..) Hun ringte meg nå nettopp, for hun lurte sånn på hvordan det gikk... Hun ble glad for å høre resultatet. hun er jo sammen med den andre broren, og de er ganske like på mange måter. så hun sa at jeg måtte bare stå på å få ham i prat og ikke tillate at han bare er stile og skal rømme unna ting som trengs å prates om. Broren jobber jo på samme arbeidsplass, og noen av guttene fra turen kom hjem ei uke før samboeren min. De hadde snakket om samboeren min og ingen skjønnte noenting av hva som foregikk siden han har oppført seg sånn mot meg... han har jo vært rar på alle.... så han har tydligvis hatt en knekk....

På fredag skal jenta feire bursdagen sin. 13år, så stor hun er blitt, tenåring og greier.... Så da må nå vi rømme huset :ler: Et lokalband skal ha konsert, de spiller pink floyd musikk og er nesten bedre enn pink floyd!!!!! hehe, kansje litt umulig det da, men nesten sant. Så vi skulle kansje dra på det!! Babyen har vel ikke noe skade av litt høy musikk?? spiller jo mye musikk hjemme også, så hun er godt vant!! :)

Skrevet

Høres ut som mannen endelig har innsett hva han holdt på å miste. Jeg tror dette går kjempefint jeg, da babyen kommer blir han nok akkurat like glad i henne som i de andre barna. Men nå må du prøve å ta det med ro, ikke stresse mer, og bare kose deg fram til fødselen. Gå på konsert, lydene utenfra er veldig dempet inne i magen.

Nå er jeg kjempeglad på dine vegne, var innom her mange ganger i går for å se om det var noe nytt. :klem:

Skrevet
For den evige romantiker (som meg) høres jo dette ut som den perfekte begynnelsen på en lykkelig fortsettelse.

Som om jeg skulle sagt det selv! :)

Jeg håper inderlig at dette går veien nå :kose:

Virker som at samboern din har fått opp øynene sine! Det var nok godt med en "luftetur", for å klarne tankene litt... Han innså nok hvilken fantastisk gravid samboer han hadde hjemme!

Håper dere fortsetter og snakke sammen, og får klarna helt opp i alt.

Du fortjner å få svar på alt nå, og ikke minst så fortjener du en samboer som elsker deg, verdsetter deg og respekterer deg for den du er!

Håper av hele meg at den personen er samboeren din, sånn som dette har utviklet seg nå! :)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

:) Ja det håper jeg også..... Tror vi vil klare å finne tilbake til det gode vi hadde....

Pappa har malt sprinkelsenga som jeg lå i da jeg var lita... nå skal den få lufte seg godt først, så kan vi få den hjem hit og legge i madrass og ordne himmelseng osv!!! :) gleder meg....

Nå skal jeg ta meg en tur til byen å se om jeg finner noe juleklær... litt fin må man vel være i jila selv om magen er stoor!!

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Jeg er så glad for deg! Var godt at dere fikk en ordning på dette. Håper nå bare at han faktisk innser at du er gravid og trenger støtte. Jeg tenker ikke bare pga ting dere i mellom, men fordi du har slitt med bekkenløsning og sånne ting. At han nå klarer å ta et skikkelig ansvar for deg oppi dette :klem:

Skrevet

Åh, så godt å lese at du har det bra. Flott at han viser at han er så voksen at han kan klare å ta ansvar for forholdet deres. Det er nok en god start på fortsettelsen ja. :)

Skrevet

Så godt å høre alt går bedre vennen! :klem:

Bare ikke la deg bli behandlet dårlig igjen, ingen fortjener det!

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :klem:

Ingenting er bedre en dette.

Skrevet
Godt å høre at du smiler igjen, at samtalen har gått bra, og at han har tatt seg sammen. Må likevel si at jeg håper dere fortsetter å snakke sammen, og at han virkelig innser hva han var i ferd med å forårsake. Du skal ikke sitte igjen med en dårlig følelse for det som har skjedd frem til nå.

Så godt å høre alt går bedre vennen! :klem:

Bare ikke la deg bli behandlet dårlig igjen, ingen fortjener det!

Signerer på disse. Er veldig glad for at dere har fått snakket sammen og at det nå ser lyst ut. Jeg så for meg noe slikt jeg også. MEN jeg bare håper at du fortsetter å ta vare på deg selv. Ikke la deg bli utnyttet og behandlet dårlig igjen. DU fortjener å ha det bra!!

STOR klem fra meg :)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Nå har vi 5 små pipende i huset!! :)

Kattemor fikk kattunger i morrest!!! De er såååå nydelige og skjønne. Først ploppet det ut 3 stykker, så gikk det en time, og så kom en til, og etter ennda en time kom nr 5!! Føler skikkelig med kattemor og morsinnstinktet nå, hehe....

Stedatter skal ferie 13års dag i kveld, så dagen har gått med til baking og ordning, er kjempesliten nå.

I kveld skal Jeg og sambo ut å spise også skal vi på fest og konsert!! Det blir koselig!!

God helg alle sammen!! :klem:

Skrevet

Så koselig å høre om "heimens tilstdand"!

...kattunger er så søte! :hjerter_rundt: skal dere beholde alle, eller skal dere gi bort noen?

Vi skal skaffe oss kattunge til sommeren, og jeg gleder meg kjempemasse!

Håper stedatter får en fin feiring :)

Kos deg masse med sambo, det har du fortjent nå etter baking og ordning til selskap, og alt det som har vært tidligere!

God helg :kose:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg er syk... :grine: og det er så tungt og kjedelig..... Er vel noe influensagreier, kom bare helt plutselig på fredag. Har så vondt i halsen at jeg ikke klarer å svelge, og vondt i hele kroppen. Håper det går raskt over.

Det var kjempegøy på konserten!! Og stedatter var kjempefornøyd med feiringen sin her hjemme.

Kattungene sover og spiser og piper litt!! Vi får lov til å holde de, og kattemor er litt ute av kurven for å spise og ut å tisse. Så hun virker veldig trygg. Vi skal ikke behholde noen (selv om barna maser noe intenst på at vi bare mååååå beholde hvertfall en...) Men en katt er nok. Vi må jo ha alle kattungene i ca 10-12uker uansett før vi kan gi dem bort. Så de får da kost og lekt nok med dem!!

Har vært å hentet skinnposen på rens, og det ble kjempebra!!

Fikk stelleveska til vogna på fredag. (allerhand fra alexi) Jeg er Superfornøyd!! :hoppe: Den svarte til alle forventningene mine og ennda mere!! Er kjempeglad for at jeg valgte den og ikke gikk for emmaljungas stelleveske. Gleder meg til å få brukt den.

Skrevet

God bedring!!

Og veldig koselig å se at du ble fornøyd med stelleveska "vår" :) Ikke sant det skal bli flott å ha tingene i den?!

:kose:

Gjest *Just-Me*
Skrevet
God bedring!!

Og veldig koselig å se at du ble fornøyd med stelleveska "vår" :) Ikke sant det skal bli flott å ha tingene i den?!

:kose:

:) JA!!! gleder meg sånn til å bruke stelleveska. den var kjempefin!! Ble mere fornøyd enn forventet. Ser jo nå at jeg hadde angret kraftig visst jeg hadde valgt emmaljunga sin....

Skrevet

Høres ikke noe kjekt ut å være syk! Håper du blir fort bra :kose:

Den stelleveska har jeg også tenkt på... Du har ikke mulighet til å ta bilder av den og legge ut!? Syns man ofte får et annet inntrykk av ting og tank med "egenproduserte" bilder, enn det man gjør med "proffe" bilder :sjenert:

Ha en fin søndagskveld!

Gjest *Just-Me*
Skrevet
Høres ikke noe kjekt ut å være syk! Håper du blir fort bra :kose:

Den stelleveska har jeg også tenkt på... Du har ikke mulighet til å ta bilder av den og legge ut!? Syns man ofte får et annet inntrykk av ting og tank med "egenproduserte" bilder, enn det man gjør med "proffe" bilder  :sjenert:

Ha en fin søndagskveld!

Jeg får vel ikke lagt ut egne bilder her??

Men visst du tenker på den stelleveska er det bare å slå til, du blir ikke å angre. Du får egentlig en god oversikt på bildene av veska på sidene til alexi.

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath...roducts_id=2311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...