Gjest Neffi Skrevet 16. august 2006 #41 Skrevet 16. august 2006 Gratulerer gratulerer!!!! Dette fikser du bedre enn du aner!! Ikke tvil på det! ... Alle vet dessuten at du ikke er "dunderkvinnen" som kan ALT - uten å egentlig kunne det... Slapp av og nyyyyyt det! De (som ansatte deg) er bare mennesker de også vettu, og forventer ikke det umennesklige
Fjellrypa Skrevet 16. august 2006 #42 Skrevet 16. august 2006 Gratulerer! Så moro at du har fått jobb som lærer! Det ordner seg nok med nye fag, selv om jeg skjønner at det kan bli slitsomt en periode. Så greit å ha en mamma som kan hjelpe til med gode råd, da!
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #43 Skrevet 16. august 2006 Dunderkvinnen du Nei, jeg er nok ikke noen dunderkvinne!
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #44 Skrevet 16. august 2006 Men tusen takk for alle gratulasjoner, det er kjempekoselig! Bare ett problem igjen nå, og det er å fortelle sjefen på butikken at jeg har takket ja til jobben. Jeg har jo bare jobbet der i et par uker, akkurat fått opplæring og greier, og så drar jeg igjen. Ikke spesielt morsomt, men jeg kunne jo ikke vite at jeg skulle få lærerjobb jo...
Gjest Neffi Skrevet 16. august 2006 #45 Skrevet 16. august 2006 Men tusen takk for alle gratulasjoner, det er kjempekoselig! Bare ett problem igjen nå, og det er å fortelle sjefen på butikken at jeg har takket ja til jobben. Jeg har jo bare jobbet der i et par uker, akkurat fått opplæring og greier, og så drar jeg igjen. Ikke spesielt morsomt, men jeg kunne jo ikke vite at jeg skulle få lærerjobb jo... ← ... Nei slikt er alltid et problem... men du må först og fremst tenke på deg selv Du hadde nok selv forstått det om en kollega av deg hadde sluttet pga et bedre jobbtilbud. Folk er faktisk forståelige!
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #46 Skrevet 16. august 2006 Gratulerer med lærerjobben. Dette fortjener du virkelig. Lykke til i morgen!
pusla Skrevet 16. august 2006 #48 Skrevet 16. august 2006 Dette var koselig lesning - så morro at du fikk den!! Lykke til i morgen og i dagene framover, det går nok så fint så
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #49 Skrevet 16. august 2006 Men tusen takk for alle gratulasjoner, det er kjempekoselig! Bare ett problem igjen nå, og det er å fortelle sjefen på butikken at jeg har takket ja til jobben. Jeg har jo bare jobbet der i et par uker, akkurat fått opplæring og greier, og så drar jeg igjen. Ikke spesielt morsomt, men jeg kunne jo ikke vite at jeg skulle få lærerjobb jo... ← Føyer meg til i rekken av gratulasjoner! ...men du, har du oppsigelsestid i jobben du allerede har? Sjekk det før du tar en prat med sjefen da. Har du 3 måneders oppsigelsestid bør du ha noen gode argumenter for at han skal slippe deg allerede nå. Dog, det er jo ingen vits for han å beholde deg dersom han vet du snart stikker likevel, så... Lykke til!
diddi Skrevet 16. august 2006 #50 Skrevet 16. august 2006 Jeg husker fra keramikktimen at det var viktig å kna ut alle luftboblene... Også burde ting hules ut.
Majka Skrevet 16. august 2006 #51 Skrevet 16. august 2006 Gratulerer med jobb! Keramikk er for meg synonymt med pølseteknikk. Kopper og kar en lager av å stable keramikkpølser oppåhverandre. Etterpå lages de glatte. Jippi!
Trampe Skrevet 17. august 2006 Forfatter #53 Skrevet 17. august 2006 Tusen takk for alle gratulasjoner! Så koselig! Jeg har hatt første arbeidsdag i dag. Mye rot og stress, og jeg føler meg littegrann grønn og overflødig, men de virker veldig hyggelige. Dette skal nok gå bra! ...men du, har du oppsigelsestid i jobben du allerede har? Sjekk det før du tar en prat med sjefen da. Har du 3 måneders oppsigelsestid bør du ha noen gode argumenter for at han skal slippe deg allerede nå. Dog, det er jo ingen vits for han å beholde deg dersom han vet du snart stikker likevel, så... Lykke til! ← Nei, jeg har ikke skrevet under på noenting hos han. Har ingen fast stilling eller papirer, så da kan jeg umulig ha oppsigelsestid heller... Har bare jobbet der i to uker, og han har gitt uttrykk for at han er veldig fornøyd med meg. Han er ikke helt blid for at jeg tenker på å ta jobben (har sagt til han at jeg vurderer og tenker..) men han skjønner at det er det jeg er utdannet til og dermed er det det jeg vil gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå