Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 16. august 2006 Satser på at dere har rett, jenter... Jeg har jo ikke fått jobben ennå, så jeg tar ikke "sorgene" på forskudd. Får se hva som skjer, tar det som det kommer...
Rosenrød Skrevet 16. august 2006 #22 Skrevet 16. august 2006 Når skulle du få beskjed om du får jobben da? Håper det går bra for deg, jeg er lærer selv og vet hvordan det er å bli satt inn i fag en ikke kan (vikartimer......) Men synes vel helt ærlig at det virker rart om skolen vil ansette en som ikke har kunst og håndverk i en stilling som har ansvaret for kjeramikkavdelingen....
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #23 Skrevet 16. august 2006 De sa de skulle bestemme seg i løpet av dagen. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe fra den andre skolen, som skulle "ringe over helgen". Lurer på om jeg kan ringe de og spørre, jeg har nok ikke fått den jobben, men jeg vil heller ha den enn denne... Er jeg frekk hvis jeg ringer og spør? Eller er jeg interessert og aktiv?
Rosenrød Skrevet 16. august 2006 #24 Skrevet 16. august 2006 Jeg ville absolutt ringt dem hvis jeg var deg. Særlig dersom det er den jobben du helst vil ha.
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #26 Skrevet 16. august 2006 Står som første vara på den. Det vil da si at hvis han som er tilbudt den ikke tar den får jeg den. Rektor venter på papirer fra tilsettingsutvalget nå, og skal ringe meg med en gang han får den... De hadde fem stykker på intervju, så det er jo ganske bra da at jeg er nummer to..? Men da må jeg be den andre rektoren om å vente til i morgen. Da vil jeg mest sannsynlig ha fått beskjed om jeg får denne jeg har mest lyst på. Jeg tror jo at jeg ikke får den, menmen...
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #27 Skrevet 16. august 2006 *sukk* Det aller enkleste er å fortsette på butikken. Drite i hele lærerjobben og bare fortsette med det jeg kan, være ferdig klokka fire på jobb og kanskje tjene litt mindre. Blæh!
Gjest Neffi Skrevet 16. august 2006 #28 Skrevet 16. august 2006 *sukk* Det aller enkleste er å fortsette på butikken. Drite i hele lærerjobben og bare fortsette med det jeg kan, være ferdig klokka fire på jobb og kanskje tjene litt mindre. Blæh! ← nei nei nei Tenk så göy å jobbe med barn, og utvikle deg faglig og greier! Du må ta jobbeb om du blir tilbudt den. Gi det litt tid. HVer forberedt på å stå på i noen mnd-er så skal jeg love deg av premien blir stor! Man kan alltid läre seg noe nytt! Tenk så deilig å få selvtillit på jobben etterhvert som du klarer ting du aldri har klart tidligere osv. Går det til helvete er det ingen som binder deg til pulten
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #29 Skrevet 16. august 2006 Jeg fikk den!!! Hva gjør jeg nå? Hva skal jeg ha med meg? Hva skal jeg ha på meg? Jeg begynner i morgen!!
Scorpina Skrevet 16. august 2006 #30 Skrevet 16. august 2006 FIKK DU DEN?!?!?! HUUUUUUURRA!! :-D Gurimalla!! Fikk nesten frysninger på ryggen når jeg leste nedover tråden!! Ha på deg? Tja..klær? Mnei, noe pent, behagelig..noe som tåler en støyt kanskje? (ikke akkurat hvit silkebluse og hvitt skjørt) Nok en gang!! Gratulerer!!! :-D
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #31 Skrevet 16. august 2006 Uææææh! *note to self - husk å ta på klær i morgen* Takketakk, forresten! Er fremdeles litt sånn jeg.
Scorpina Skrevet 16. august 2006 #32 Skrevet 16. august 2006 Er sjarrrrrrrmen din vettu som gjorde at du fikk jobben Tips: gode SKO er kjekt å ha på seg... (kan ikke anbefale stillethæl eller no' sånt )
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #33 Skrevet 16. august 2006 Hihi, ja, de valgte ihvertfall hun med "sprudlende personlighet" fremfor erfaring. Spørs om de kommer til å angre bittelittegrann på det ja Neida. Nå skal jeg ta frem lærerminen og slutte og tulle. Jeg er jo voksen nå, må vite. Gode sko er notert. Og så håper jeg noen lærere kan pelle seg hjem fra jobb og fortelle meg alt jeg lurer på i den andre tråden.
Scorpina Skrevet 16. august 2006 #34 Skrevet 16. august 2006 I know!! Har du langt hår, sett det opp i en STRAM knute i nakken. Ha på deg briller med tykk, sort innfatning, sort langt skjørt, hvit bluse, sort jakke - sett opp en mine og ikke minst, slike sko! DET gjør suksess vettu....og rektor blir såre fornøyd i at han har ansatt en seriøøøs lærer, dog med SPRUDLENDE personlighet
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #35 Skrevet 16. august 2006 Vet du hva, der beskriver du faktisk ei studievenninne av meg...hun er helt ekstrem. Var og kjøpte lærergarderobe før første praksis, mange lange ullskjørt og bluser. Og buksekjoler - sånne merkelige med seler og greier. *grøss* Mitt lange hår har vært løst på begge intervjuene, og det har jeg tenkt å fortsette med! Så det så. Man trenger da ikke være lærer selv om man er lærer?
Rosenrød Skrevet 16. august 2006 #38 Skrevet 16. august 2006 Gratulerer så mye! Men hvilken jobb var det egentlig du fikk?
Trampe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #39 Skrevet 16. august 2006 Jeg fikk den jeg har vært på to intervjuer for. Den med seks klasser og alle fagene jeg egentlig ikke kan. Så det er litt skummelt, men jeg får tilbringe helgen sammen med mamma - som også er lærer og kan hjelpe meg litt med kunst og håndverken spesielt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå