Gå til innhold

Begge foreldrene bør kunne påvirke barns


Far til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes mange gærninger i begge leire. Ser ikke helt sammenhengen med startinnlegget???? Hva har Bobbys stefar med bosted for barn å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange gærninger i begge leire. Ser ikke helt sammenhengen med startinnlegget???? Hva har Bobbys stefar med bosted for barn å gjøre?

Med dagens strafferammer slipper han sikkert ut iløpet av altfor kort tid. Det samme gjelder når han skal på perm. Da bosetter han seg sikkert hos sin nye flamme (og barna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens strafferammer slipper han sikkert ut iløpet av altfor kort tid. Det samme gjelder når han skal på perm. Da bosetter han seg sikkert hos sin nye flamme (og barna).

Hvis hun har barn, da.... I mitt hode så er sånne "skrive-brev-til-fengselsfugler"- damer enslige og litt halvgale peppermøer på 40-50 år. Sånne som aldri passet helt inn her i verden... Jeg får litt skrekkfilm-feeling, du vet, gammelt, skummelt hus, mange katter og blondegardiner. En effektiv og arbeidende alenemor passer ikke helt inn i det bildet :ler:

Er nok min fantasi som spiller meg et puss, kanskje ;)

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo fungert som stefar tidligere, - med katastrofalt resultat.

Hadde ex'en min valgt en slik løsning tror jeg faktisk jeg for første gang seriøst ville vurdert rettsak for å overta omsorgen om jeg ikke hadde hatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...